ja kiimaisia vitunkantotelineitä? Tulen sinne kesäkuun puolessa välissä vähän mittailemaan perintötiluksia ja olen muutaman yön. En jaksa koko ajan vetää käteen joten oikea vittu olisi ihan kätevä. Maksan helvetin hyvin.
Onko siellä Suonenjoella vapaita
5
375
Vastaukset
- Irmelin-teline
On tässä ainakin yksi ja jos oot kiva mies niin ei tarvii lompsaa availla, annan ihan omaksi nautinnoksi.
- kwaakki
Joo ei tällä kylällä ole kuin 105v Irmeli ja telineenä on rullaattori. Tummelipurkin kanssa liikkuu kylillä jakamassa.
- 69587
Etkö muualta saa kun tänne tulet ruinaamaan? Pysyttele mökissäs vaan!!!
- Pollupiliisi
Älä tule tänne, pysy siellä Tervossa. Vetele edelleen kouraan. Ei sulla ole rahaakaan maksuvaginaan. Kyllä persaukiset peräkammaripojat tunnetaan.
- BILL_DOLLAR
Suonenjoella ei ole aistittavissa kiimaa. Yhtään .Poikkeuksena homoseksuaalit . Mistähän aloittaja tähän ketjuun kuvittelee että Naiset ovat kiimassa ?Lähinnä Suonenjoen Naiset ovat ylipainoisia äkäisiä alkoholistinaisia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848