Hei,
Tuli paha taiveihottuma molempiin käsiin. Muualla ei ole ihottumaa. Mikähän tämän voi aiheuttaa. Todettu rasitusastma, mutta en tiedä oliko se oikea diagnoosi. En käytä astmalääkkeitä, koska se aiheutti ruusufinnin kasvoihin. Mutta kaikki neuvot ovat tarpeen. Aloitin uudessa työssä ja en tiedä voisiko siinä olla joku syy. Kiitos!
Taiveihottuma ekaa kertaa. Miten eroon tästä?
Rupikonna66
3
175
Vastaukset 3
- kentietääpi
Kemikaaliyliherkkyys?
Home?
Ruoka-aine?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/atopia.htm - lukika
Viljat, erityisesti gluteeni? Tais olla kirja Tuhon siemenet tai Vaaralliset viljat, jossa mainittiin rasitusastman ja taiveihottuman yhteydestä gluteeniin.
Oli ihan pakko kommentoida.... - ex-potilas
Itselläni meno koko lapsuus ja nuoruus taiveihottuman kanssa, oli allergiaa, mutta siihen aikaan ( 60-70-luku) niitä ei juuri tutkittu. Murrosiässä taiveihottuma oli paha, mutta sen jälkeen ollut ihan ok.
Eli niin allergiat kuin myös psyykkinen tila vaikuttavat oireisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566