On se sitten kumma, kun

jussioulu

lääkkeitä syötte ja mitään työkykyä ette silti saavuta.

12

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 67678

      No on se joo kumma että lääkkeitä pidetään ihmenappeina.

      Todellisuus on toinen.
      Estävät vain tappamasta itseänsä ja poistaa harhoja.

      • Harhaharha

        Estävät tappamasta itseään ja poistavat harhoja?? Aika harhaista puhetta.


    • Luulen, että kysyessäsi et ole edes ollut tosissasi. Ainakaan et tunnu asiasta mitään ymmärtävän. En edes yritä selittää sinulle mielen sairauksien realititeetteja. Toivottavasti et itse kohtaa näitä ongelmia!

      • Ylpeähullu

        Kannattaako trollille vastata..





        Ei kannata.


    • Cuccoosnest

      No vastataan nyt kuitenkin koska tyyppihän on pihalla kuin lumiukko , eli ketjun aloittajalle , ymmärrän täysin että yritys oli ironian tapainen huumoripläjäys, eli kyseessä on ns savoilainen kuoliaaksi naurattaja, ei se ole muiden vika jos on lapsena kannettu putkikassissa eikä muistettu kantojen kohdalla korottaa. Nythän on niin että vittuako sillä työkyvyllä tekee kun kun valtio maksaa asumiset sähköt ja vielä kunnon työkyvyttömyys eläkkeen, viimeksi sain puhutettua sosiaalitoimistosta toyota yariksen kun valitin että olen niin masentunut etten jaksa kävellä kauppaan, n 800m. Lisäksi soppalasta bipot saa kerran vuodessa etelän matkan, ei mitään kallista mutta romaniaan ja turkkiin pääsee, eli lääkkeitä syödään juuri sen takia ettei saada työkykyä ja saadaan jumalattomasti valtiolta RAHAA, että tälläi, ketjun aloittaja voi mun puolesta kuolla hitaasti haimasyöpään..

      • mennytmikämennyt

        Ei ei kellekään tollaisia toivotuksia kuitenkaan kaikkihan me täältä lähetään joskus.
        Pillerit harvoin tuo työkykyä kunnolla takaisin.


      • Töissä_ollaan
        mennytmikämennyt kirjoitti:

        Ei ei kellekään tollaisia toivotuksia kuitenkaan kaikkihan me täältä lähetään joskus.
        Pillerit harvoin tuo työkykyä kunnolla takaisin.

        Moni kaksisuuntainen on juuri lääkityksen avulla työkykyinen.


      • Kaksiteräinen
        Töissä_ollaan kirjoitti:

        Moni kaksisuuntainen on juuri lääkityksen avulla työkykyinen.

        Kaksisuuntainen on mielikuvituksen tuotetta, joten vaikea arvioida kuka tai ketkä ovat mielestäsi työkykyisiä aineita napsimalla. Ei sillä, ettäkö kieltäisin huumausaineiden vaikutuksen myös positiivisesti toimintakykyyn. Esimerkiksi useat lakimiehet käyttävät kokaiinia ja muita piristeitä pysyäkseen valveilla pitkään yöhön töitä tehdäkseen. Huumausainekäyttöön liittyy tietenkin terveysriskejä, erityisesti pitkässä käytössä. Jos huumausaineita haluat lääkkeiksi kutsua niin ok, mutta ehkä olisi näissä yhteyksissä rehellisempää puhua huumeista tai psykoaktiiveista, jos se kuulostaa kivemmalta. Huumausaine nimeen toki liittyy yhteiskunnassa tiettyjä asenteita. Itse en näe huumausainekäytössä mitään väärää, mutta pelkään niiden puolesta, jotka eivät ymmärrä huumeita vetävänsä. Psykiatria kuin harvoin informoi käyttäjiä aineiden ("psyykenlääkkeiden/psykiatristen lääkkeiden") huumausaineluonteesta.

        Muistutetaan samalla, että tuhannet suomalaiset ja miljoonat ihmiset ympäri maailmaa ovat työkyvyttömiä kehumiesi "lääkkeiden" käytön seurauksena.


      • töihinvainnormaalit

        Mun mielestä ihmisen joka tarvii psyykenlääkettä töihin pitäisi päästää eläkkeelle on täällä tarpeeksi ilman töitä niitäkin jotka eivät käytä.


      • Älä_vähättele
        Kaksiteräinen kirjoitti:

        Kaksisuuntainen on mielikuvituksen tuotetta, joten vaikea arvioida kuka tai ketkä ovat mielestäsi työkykyisiä aineita napsimalla. Ei sillä, ettäkö kieltäisin huumausaineiden vaikutuksen myös positiivisesti toimintakykyyn. Esimerkiksi useat lakimiehet käyttävät kokaiinia ja muita piristeitä pysyäkseen valveilla pitkään yöhön töitä tehdäkseen. Huumausainekäyttöön liittyy tietenkin terveysriskejä, erityisesti pitkässä käytössä. Jos huumausaineita haluat lääkkeiksi kutsua niin ok, mutta ehkä olisi näissä yhteyksissä rehellisempää puhua huumeista tai psykoaktiiveista, jos se kuulostaa kivemmalta. Huumausaine nimeen toki liittyy yhteiskunnassa tiettyjä asenteita. Itse en näe huumausainekäytössä mitään väärää, mutta pelkään niiden puolesta, jotka eivät ymmärrä huumeita vetävänsä. Psykiatria kuin harvoin informoi käyttäjiä aineiden ("psyykenlääkkeiden/psykiatristen lääkkeiden") huumausaineluonteesta.

        Muistutetaan samalla, että tuhannet suomalaiset ja miljoonat ihmiset ympäri maailmaa ovat työkyvyttömiä kehumiesi "lääkkeiden" käytön seurauksena.

        Miten onnistut vertaamaan kaksisuuntaiden mielialahäiriön hoitoon käytettäviä huumeisiin, kuten kokaiiniin?


      • apiaon
        töihinvainnormaalit kirjoitti:

        Mun mielestä ihmisen joka tarvii psyykenlääkettä töihin pitäisi päästää eläkkeelle on täällä tarpeeksi ilman töitä niitäkin jotka eivät käytä.

        oot joko kamalan nuori ja tietämätön tai sitten et ole työelämässä ollenkaan. Tietämättäsi vaikka juuri sun pomollasi tai yrityksen johtajalla saattaa olla lääkitys biboon. Itse tiedän psykiatrinkin, jolla psyykelääkitys ollut vuosia ja oma sisko skitsofreenikko.Itse tohtori on tosi hyvä työssään.Onhan hänellä sellainen etu vrt ns vielä diagnosoimattomaan tohtoriin. Itseasiassa emme vielä tiedä mikä aiheuttaa sairastumisen. Voi olla fysiologinen, geneettinen jne


    • eipahaollenkaan

      ei ole mielikuvitusta. Pitkä kokemus on ja sukupolvien yli. En kyllä vaihtaisi päivääkään. Ei ole ollut tylsää ollenkaan. Ei töissä, ei kotona. Keksin kaikenlaista ja osaankin kaikenlaista. Luovuus kukkii muulloinkin kuin pääsykokeissa tai äidinkielen tunneilla. Luovuus ja ajatustenriento saattaa jatkua yönkin yli ja siihen lääkitys onkin jo paikallaan. Muuten ei tule niistä töistä yhtään mitäön.

      Lääkitys on myös luovaa, kun löytyy se sopiva, hyvin tasaa huippuja tekemättä zombieksi. Aika paljon on kiinni siitä, kenet sattuu tohtorikseen saamaan. Kyllähän esim alkoholi vaikuttaa paljon enemmän mielialaan kuin perussetti lääkitystä. Itse olen raitis. Nuoruudessa tuli kohellettia riittävästi. En koe tarv. alkoholia mihinkään, olen muutenkin ihan tarpeeksi vauhdissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe