Vaikka täältä ei välttämättä asiallisia vastauksia saakaan niin kokeillaan silti.Special Mobil Tammisaaressa näkyis olevan vähän ajettu E92.
2.5 litran bensakoneella.Kallishan tuo coupe on kun harvemmin tarjolla.
Tekniikka lienee kuitenkin samanlaista kaikissa E90-sarjan autoissa.
Onko tyyppivikoja ja mitä kannattais erityisesti ottaa huomioon?Korimallihan on hieno ja tälläselle joka ei kuljetuskapasiteettia tarvitse
ihan passeli.Diisselimersu W211 E280CDI -07 olis antaa vaihdossa.Mersukin ihan jees mutta kun nykyään niin vähän ajoa niin bensalla edullisemmin.Jos huomenna ajelis katsomaan.
BMW E90-E92 kokemuksia?
W211280CDI
4
358
Vastaukset
- Kovaa_ajoa_sladissa
Hieno valinta, koneessa riittää vääntöä ja tehoa, dieselin jälkeen tuntuu varmasti raketilta.
- W211280CDI
Mä oon kyllä jo vanha äijä (58) joten en ajatellut asiaa suorituskyvyn kannalta,korimalli vaan miellyttää.Rauhallisesti rajoitusten mukaan ajelen,en kuitenkaan tientukkona.
- Niin_no
Täällähän nuo BMW-jonnet pyörii 24/7 niin ei ihme vaikka ei asiallista tietoa saa kun "BMW paras,BMW upein,BMW nopein" -mantraa hokevat finnit punoittaen
- sähkövikkoo
Liian arvokas peli teinareille ei kokemusta, vielää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759