Katsokaa itse vaikka hidastettuna lähikuvasta.Hän hyppää selvästi yli 2m 150metri viivan jälkeen.
En ole varma paljonko, mutta kyllä tuo 155,5 m on lähempänä hänen oikeata hyppyään.
Kattokaa ite ja kommentoikaa!!
HUIJAUSTA: Ahosen hyppy kantoi yli 152 m
5
877
Vastaukset
- Ekitalo
Olet aivan oikeassa se hyppy kantoi 155.5 m
niinkuin aluksi näytettiin mutta sakut ei uskoneet
niin pitkää hyppyä edes tulevan on siellä mitta-laitteet monttuun asti mutta ei siellä ole miehiä
niin alhaalla .joten täysin hatusta vetivät mitan.
Mutta katsoitko Suomalaistuomarin pisteitä 17.5
antoi jos muut olisivat antaneet yhtä vähän,
Janne olisi jäänyt toiseksi,olihan siinä hypyssä
telemark,en ymmärrä mistä vähensi.- missävika
taisi laittaa vanhasta muistista.
- Tarkemmin
missävika kirjoitti:
taisi laittaa vanhasta muistista.
Janne laskeutui kyllä tassajalkaa mutta veti senjälkeen "telemarkin". Mutta mitäs sen on väliä Janne voitti ilman parhaita tyylipisteitäkin!
- Ekitalo
Tarkemmin kirjoitti:
Janne laskeutui kyllä tassajalkaa mutta veti senjälkeen "telemarkin". Mutta mitäs sen on väliä Janne voitti ilman parhaita tyylipisteitäkin!
Uuden säännön mukaan ,Jannen tekemä alastulo on täysin oikein,josta ei saa vähentää pisteitä näin sanoi mäkituomari Eero Kuusinen lauantai aamun nelosen urheiluaamu lähetyksessä vaikka en kaikkia Eeron kommenteja hyväksynytkään niin tämän hän sanoi aivan selvästi .Minun mielestä mäkituomariksi pystyy kuka tahansa kun on seurannut viime päivien tuomareita niin tuohon kyllä pystyy kuka vain.
- Mäkimies
Olen samaa mieltä, että hyppy oli pidempi kuin 152m, protestin paikka, sanon minä, yrittivät ilmeisesti taas viedä jannelta voiton, ei vaan tällä kertaa onnistunut, Janne on joka tapauksessa paras!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928