Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tarviin apua laihdutukseen!

Oon luuseri. Painan liikaa vaikka oon normipainonen, mut mun tähtäin ois saada väh. 15 kiloo pois. Ees viis kiloo ois hyvä alku.

Yritän syödä mahdollisimman vähän, mut nyt oon taas vaihteeks sortunu juomaan. Ootan et mies nukahtaa ja meen sit oksentamaan. Laitan suihkun päälle varmuuden vuoks, vaikka se on kuulemma sen mukaan hyvä nukkumaan.

Oon siis kohta 29-vuotias epätyypillinen syömishäirikkö (anteeks et laitoin tän postauksen anoreksian alle) ja mun on pakko saada kiloja pois! Kaikki vinkit on niiiiin tervetulleita. Mies sanoi, että oon hyvä tällasena, mut ei haittais jos laihduttaisin vähän. Se satutti. Tarviin apua ja tukea, että saan itteni taas alipainon puolelle.

Oon sairastanu epätyypillistä syömishäiriötä ja skitsoaffektiivista häiriötä 15 vuotta ja mun kehonkuva on vääristyny. En voi luottaa mieheeni, peiliin vaan. Ja peilistä katsoo vitunmoinen läski.

Laitan nyt tähän kuitenki vaik hävettää valtavasti, et oon 169cm pitkä ja painan vähän päälle 70kiloo. Eli oon ihan vitun läski. Mun on pakko saada painoo alas, auttakaa!

Enkä toivo tähän mitään vihapostauksia, vaan tukee ja neuvoja teiltä.

Kiitos jo etukäteen. Toivon vastauksia mahdollisimman nopeesti. Nyt oksentaminen on ainut keino jonka tiiän. Vihaan itteeni niin paljon!

-nti_raven

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokke

      älä ainakaan oksentamisen tielle lähde. Pilaa hampaatkin. Syö säännöllisesti, terveellisesti ja riittävästi niin painokin saattaa pudota. kesällä ihana harrastaa hyötyliikuntaa liikkumalla ulkona

    • Selviitkyllä

      Syö korkeintaa pari omenaa päiväs, juo paljon vettä. Käy 5 km juoksulenkil kahesti päiväs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe