Naapurin kyttäys Joensuussa

Kyttäätkö

Onko tarinoita naapuri kyttäyksestä Joensuussa.Missä kaupungin alueilla naapuri kyttäys on tehokasta?Tarinaa kehiin!

36

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SandyK

      Öppölän alueella verhot heiluu joka iltapäivä klo 16.

    • Naapurihenki

      Tosi kertomus
      Asun kerrostalossa , seinän takana "tarkastaja" eläkkeellä oleva mielisairaanhoitaja, nainen . On pe-ilta n. klo 17 , ovikello soi avaan , naapuri tunkee itsensä sisään "tulin katsomaan ,miten paljon oot olutta juonut ". Olin ruuan laitossa . Hän istui pyytämättä keittiöpöydän tuolille , kunnes loihe lausumaan: mennään huonepuolelle! Sanoin , ei käy ,näethän teen ruokaa .Tarkastuksen tulos :VESIPERÄ .

      Tuli toinen päivä la : Puhelin soi klo 20 jälkeen . En vastannut , koska näin kuka soittaa . Tunnin päästä uusi soitto , en vastannut . VESIPERÄ

      Tuli kolmas päivä su -aamu . Aamulla ovikello soi , avaan , kas ,tarkastajahan sieltä oli tulossa .Olin taas laittamassa ruokaa , nyt aamupalaa . Ilmoitin etten tarvitse tarkastusta ja kertasin mitä hän tehnyt tiedon saamiseksi naapurista . Älysi kuitenkin pyytää anteeksi tarkastustaan . Siis jälleen VESIPERÄ !

      Samainen naapuri leuhahtaa kuin huuhkaja omalle naapuriparvekkeelleen katsomaan parvekettani ketäs siellä on nyt vieraana , näin on käynyt myös eräänä juhannusyönä , kun kokkoristeilyn lopuksi olimme nakin paistossa parvekkeellani .

      Tämä kertomus ei ole sepitetty , vaan täysi tosi .Onko lukijalla vastaavia tarkkailutapauksia ?

      • tyhmääijä

        Hienoo, sehän olis antanu sulle piparii.


    • AiwanSama

      Jos/kun asustelee kaupungissa, on ympärillä usein noita tarkkailijoita. Parasta olisi vain, ettei siihen kiinnitä sen enempää huomiota, muuten alkaa muuttua vainoharhaiseksi.
      Keskitytään vain omaan elämään ja katsotaan, mihin se riittää.

    • ulohte

      Lakkhilloa ja käkat housuun. Märkää uloshtetta.

      • Puutettako

        Mutta, mutta... Mihis jäi ne vapaamuurarit, joita niin kaipaat...?


    • puistattaa

      Ala-Noljakassa asuu se yksi työkseen (fillaria) ajava tyyppi.Tämä jos kuka on naapuri kyttääjä, kun ei ole omaa elämää, perhettä, kavereita jne.....kamala tapaus :(

      • hirvittää

        Toi kirjoittaja vasta kyttääjä taitaa ollakin...


      • Anonyymi

        Tonkiiko roskiksia?


    • l8yvbuonk

      Suutarinkadulla

      • Hölökynkölökyn

        Tästä lisää? Vanhemmat asuu suutarinkadulla.


      • Lompsistalomps

        Siellä juu asutaan.


    • siipex

      Itse kyllä kyttään naapuria juoruan seläntakana nautin.

    • noty

      Haukun naapurit ym ihmiset mutta en kestä jos minua haukutaan tai sanotaan jotain negatiivista.moni on sanonut minulle että pitäis mennä hakemaan apua ammatti auttajilta kuulema mielenterveys ongelma.

    • jatääototta

      ei ne kaupunki stalkkaajat mitään, mutta kun sellaset muuttaa maalle, kun eivät kestä siellä toisiaan, ni se alkaa vituttaa maalaistakin.

    • Kulimutteri

      Minä aina paskannan vessanpönttöön. Tunnustan. JA kyttään salaa itseäni vessanpöntön toiselta puolen.

    • 1kyttääjä

      Olen oikein himo kyttääjä, nautin siitä.

    • akjn

      Kyllä seläntakana toisten asoiden juoruaminen on kivaa itse pidän siitä mutta en kestä jos minusta kuoritaan.

    • Naapurihenki

      Lisäys . Olen nimimerkki " Naapurihenki " . Lue vielä se, niin tiedät mihin lisään . Laitoin siihen parvekkeen lasiin , joka on sille kyttärille päin , ehkäisyn . Se on samaa kontaktimuovia , jota autojen ikkunavarjostimissakin on näkynyt. Tulos on fiksu , tasaisen harmahtava ilman kuvioita kuin maitolaseissa , helppo laittaa ja lähtee pois helposti jälkeä jättämättä . Suosittelen sitä tarvitseville ! Tuli parvekerauha !
      Tiedän , että tähänkin kirjoitukseeni häiriintyneet ihmiset naljaillen vastaavat . Ei haittaa , pitäähän heidänkin jonnekin purkautua .

    • tifg

      Kiva tietää mitä muut tekee levitellä juttuja valehdella lisätä huonoja asioita mitäisikö mennä hoitoon.

    • ajto

      Juoruan se on elämän tapa en osaa elää muuten olen asunut vähä aikaa etelä Suomessa en viihtynyt siellä jäin yksin kun ketään ei kiinnostanut toisten asiat outoa porukkaa.itä-suomessa on kiva olla on paljon ystäviä joiden ksnssa juorutaan toisten asiat.nautin.

    • himokyttääjä

      Kerrostalossa on hyvä asua ihan loisto paikka kytätä kiikari ja kaukoputki apuna.

    • autss

      Joka oikeudettomasti joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan, syyllistyy yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen. Teon rangaistavuuden edellytyksenä on kuitenkin, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Tiedon esittämisessä käytetty väline itsessään ei ole tulkinnan kannalta olennainen, vaan keskeistä on se, miten suuren joukon käytetty väline saavuttaa. Teon täyttyminen ei myöskään edellytä tietoon saattamista, vaan riittää, että yksityiselämää koskeva tieto on toimitettu lukuisten ihmisten saataville, esimerkiksi tietoverkkoon.

      Rangaistuksena yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

    • Unkarilaulukuoroon

      "Rangaistuksena yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. "

      Kannattaa siis tarkkaan harkita mitä täällä huutelee!!!!!!!!

      • jovainnäinon

        Yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittäminen, kännyköiden kautta. Kannattaa jatkossa harkita mitä lähettelee!!!!!!!!!!!!!


      • ykspuoleinsoppari

        Jo vain ku vaan suutarit pyssyyvät lesteissään:D. Jo äläkääs herneitä vetelemään seuraavaks täst etteenpäin. Jo vain saa melkein nauraakkii.


    • hyvättavat

      miks antaa naapurilleen puhelinnumeroa, jos ei diggaa?
      Tervehtiminen riittää, ei muuta!

    • JohnKyrpänen

      Kerran näin omalta parvekkeelta, kun alakerran naapuri tutki omia rintojaan. Sellainen noin 15-20 vuotta minua vanhempi puumanainen. Aikani tirkistelin ja tunsin pistoksen pippelissä. Kaivoin hepin esiin ja aloitin masturboinnin. Ei mennyt pitkään kun ejakuloin parvekkeen betonilattialle ison lastin. Ajoitus oli täydellinen sillä naapuri hävisi samalla näkyvistä.
      Meni pari päivää kun satuin samaan aikaan hänen kanssaan alakerran ovelle. Hän oli kaupalta tulossa ja oli painavat ruokakassit mukana. Minulla tietysti heti nousi pieni seisokki housuissa ja kuin itsestään tarjouduin avuksi kantamaan ostokset. Nainen iloisesti myöntyi ajatuksellle ja kannoin hänen tavarat ylös asti. Puuma sitten ehdotti, että haluaisinko syödä johon vastasin myönteisesti. Poskille nousi lievä puna koska pelkäsin, että puuma huomaa minun jäykistyneen veitikan. Puuma teki herkullisen pippuripihvin joka syötiin punaviinin kera.
      Loppu on historiaa.
      Edettiin siitä sänkyyn nussimaan kiihkeästi. Menetin silloin neitsyyteni ja olin 19. Aivan huippukokemus.
      Nyt 10 vuotta myöhemmin asun toisella paikkakunnalla mutta kesälomilla käyn puuman luona vieraissa ja saan aina yhtä hyvän panon.

    • Hyihelvetti

      KYLLÄ P....LE JOENSUUSSA OSATAAN KYTÄTÄ. KANNATTAA KATSOA ETEEN, ETTEI TÖRMÄÄ!!!

    • Anonyymi

      Nää kerrostalokyttääjät on yksinäisiä ihmisiä, kenellä ei ole muuta elämää. Kesä on heille pahinta aikaa, kun muut häipyy talosta omille kesämökeilleen ja kesäpaikoille.
      Vaikka kuinka tuijottelet ikkunasta pihan tapahtumia, kuka läksi minnekin ja mitä otti mukaan, et saa juorun aihetta. Onpa vaikea ruveta nukkumaan ja niinhän siinä käy, ettei uni tule. Aamulla taas ikkunan ääreen, se helpottaa oloa.. Voi, voi..

    • Anonyymi

      Asuin kerran kerrostalossa ja naapurikerrostalon alakerran takapihat oli minun ikkunaani päin. Siellä oli yhdessä asunnossa verevä rouva joka luotti takapihansa aidan näkösuojaan, mutta ei tajunnut että pihan toisella puolella olevan talon 4. kerroksesta näki suoraan hänen takapihalleen ja olohuoneeseen isojen ikkunoiden läpi. Siivouspäivät oli kivoja koska silloin frouva tempaisi itsensä ilkosilleen imuroidessaan ja käydessään puistelemassa mattoja takapihalla. Tunnustan, silloin olin kerrostalokyttääjä. Mutta käsi sydämelle, kukapa ei olisi ollut...?

    • Anonyymi

      Niinivaara & tonttulankatu. Kerrostalollinen kyyliä. Maaksa vesimaksu, jos vierailet. Sinä asut siinä talossa

    • Anonyymi

      Olin kerran kakilla ja naapuri tuli kyttäämään. Kakimme sitten yhdessä ja kyttäsimme toisiamme. Molemmilta tuli isot ja kauniit kakit ja sovimme kyttäävämme ja kakkivamme jatkossakin yhdessä. Suosittelen naapurien yhteiseksi harrastukseksi kyttäyskakkimista.

    • Anonyymi

      Pääsi kyttääjä Tikkamäel vauhtia hiljentää.

    • Anonyymi

      Kyllä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe