Mikähän Enbuske itse luulee olevansa?!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001182997.html
Niin ja en ole henkilökohtaisesti itse samaa mieltä hänen kanssaan.
Enbuske: "Jämijärvi täynnä dorkia!"
14
1112
Vastaukset
- en.ole.Oulusta
Kirjoitushan oli Jyrki Lehtolan, jonka isä oli fiksumpi mies. Enbuske sopisi hyvin jämijärviläiseksi, jo pelkästään ulkonäkönsä puolesta.
Lehtolan kirjoituksesta puuttui kaikki selväpäisyys Siinä ei ollut muuta totuuden häivää kuin se kohta, missä kirjoitettiin Jämijärvestä.
Ja, niin ihan itsekin henkilökohtaisesti olen samaa mieltä. - sananvapaus.oikeus
Youtube : Jari Leino show.
- mustasotarikollinen
jep jep, GOOGLE : Murkut.org
- twotiito
Kyll Enbuske tietää mistä puhuu ! Totta joka sana Jämijärvi on dorkia täynnä.
Eritoten hiihdon parissa duunaa kädettömiä urpoja ! - jigimaal
HYVÄ Enbuske :)
Jämi sucks, palvelu perseestä, puitteet perseenaukosta - 25kuusysisulle
runkatkaa toisianne siel jämil
- javar.favakehin.google
Asiaa mamusta... Google : Javar Favakehin.
- hullu1
Oikeen naurattaa k pääläiset komentoimas
- hellureijahellät
Jämijärvellä oli yksi pelle mies, uskoi itsekin omia juttujaan, mihin on muuttanut.
- kukkahattujätkä
onneks vaan yks, mut kankaanpääs tuntuu olevan kaikki ketkä uskoo omat paskaset valheensa.. ja jos jossai puukotettaan selkään, niin kankaanpää ja pori. :-) hyi vittu mitä viemäreitä ovat kyseiset paikkakunnat.
- minkinmertsästäjä
ENBUSKE TIETÄÄ !
low shit place - hohou8
JÄMINJÄNTEEN YKKÖSTYKIN FAIJA T.H. --ITSEKESKEINEN , VIERAISSAKÄVIJÄ
- hohou8
---vaikkakin k-pääläinen mutta mökki jämillä
- bassonsoittaja
Jämijärvi rules.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914