Kepu voitti taas 3-1 Venäjän.
Kepu on kovaluu
8
130
Vastaukset
- Näillä.näkymin
Kepulaiset saa vastaansa USAn 3-2 nyt.
Kanada kepittää maan jossa oli työläisetkin miljonäärejä. - Kepu.vastustajat
Kanada tasoitti ja meni edelle 4-3
USA eli oikeistodemarit pelaavat siis pronssiottelussa kokoomuslaista Venäjää vastaan. Kepu saa finaalissa vastaansa monipuolueblokin, jossa pelaa RKP-läisiä (Québecin ranskankieliset), vasemmistodemareita (Uusi demokraattinen puolue) ja citykepulaisia (liberaalipuolue).
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
USA eli oikeistodemarit pelaavat siis pronssiottelussa kokoomuslaista Venäjää vastaan. Kepu saa finaalissa vastaansa monipuolueblokin, jossa pelaa RKP-läisiä (Québecin ranskankieliset), vasemmistodemareita (Uusi demokraattinen puolue) ja citykepulaisia (liberaalipuolue).
Aika hyvä Pysty. Rispektit. Tiesin että Suomi tulee voittamaan. Sotshin 2014 voiton ansiosta meillä on Henkinen Yliote Ryssään nähden.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Aika hyvä Pysty. Rispektit. Tiesin että Suomi tulee voittamaan. Sotshin 2014 voiton ansiosta meillä on Henkinen Yliote Ryssään nähden.
Mutta noiden arvoturnausten saldo on muuten vähän murheellinen. Kaksi voitettua ja Yhdeksän hävittyä finaalia.
Missä lajissa? Paskanjauhannassako taas?
Siihen Suomi ei saakaan koottua maajoukkuetta, vaan rötöskepulit kisaavat yksin. :D- Rörinne
Mitäs rötöksiä ovat tehneet?
- vittuunkepulätkä
Niinpä, mutta miten kävikään. Loppuottelussa kepu näytti taas karvansa. Minulle kaikki, toisille ei mitään. Varmaan äpylin poikiminen mielessä ja tukiaisanomukset. Jos kepulaisia ei olisi joukkueessa Suomi voittaisi aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460