Haetaan sellaista töitä, jonka voida tehdä kotona

axel2016

Hei joku jolla on hyvä sydän ja haluaa auttaa! Itse olen kaukoidästä kotoisin, asunut Suomessa 32 vuotta ja minulla on jo itsellä töitä.

MUTTA! Minulla on maailmam paras äiti ja erittäin ahkera ja eteenpäin pyrkyvä vaimo. He molemmat ovat tulleet Suomeen vasta muutama vuotta sitten ja he ovat monta vuotta vain istunut päivästä toiseen kotonassa ja katsovat päivällä tv:sta nitä ostos kanavia mainoksia tai sitten he tekevat ruoka ja siivous. Eli Jos koko Suomeen maasta löytyy joku enkeli joka pysty auttaa heidät saamaan sellaisia töitä, jotka voidaan tehdä kotonassa. Siis kaikki mahdolliset työt huomioidaan. Esim: Pakkaus tai kasaminen y.m. Niin jos joku joka voisi auttaa meitä tässä asiassa, niin aasialaisena miehenä lupan kaikki kunniani kautta, että autaja ei tule missään nimessään pettymään. Meidän perhellä on lisäksi yhden CP-vammainen nainen ja yhden 5 vuotias ihana pikkuinen, mutta he eivät aiheuttaa tai vaikeuttaa äitini ja vaimoni työt, jos he saavat jostain yllämainittuani töitä.

Kiitos etukäteen. T. axel ( Puh; 0451657757 )

1

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenna_voit_aloittaa

      Eli imurointia ja tiskaamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe