Miksi Fiat on paska?

Ei ymmärrä!

Mulla on monta kertaa tullut töissä mielenkiintoisia tilanteita, kun on esim. kahvihuoneessa puhuttu autoista. No, eilen juttelin työtoverin kanssa siitä, kun mun -92 Tipossa on tänä talvena keskuslukko reistaillu ja siihen koko sakki vastasi: "Fiat on paska", "Mitäs ostit italialaisen", "No, niin tietysti", jne. No, ei siinä mitään! Työtoverin -91 Golffi, jolla 30000 vähemmän kilsoja lasissa kuin mun Tipolla, on kärsinyt kaikenlaisista vioista, kuten jarrut puoltavat, sähköikkunat jumittaa, kansi vuotaa, vesipumppu hajosi, jne. Mutta hänen autonsa vioista puhuttaessa jengi on kovin ymmärtäväinen ja pahoillaan: "Kuinkas se nyt silleen", "Tosi harvinaista", "Ompa sulla huono tuuri", jne. En jaksa ymmärtää miksi Fiat on niin paska, vaikka siinä olisi vähemmän vikoja! Ja mun Tipo on taatusti kaikinpuolin parempi auto kuin se kaverin Golf!

83

3515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ana

      taitaa fiatia painaa vielä satakaksseiskan maine.... ei siin muuta taida olla... ehkä sama homma miks skoodaakin pidetään huonona..

      • Ballo

        Fiat, Skoda, Citroen.... Siinä huonomaineisimpia.

        Skodasta ei ole kokemusta, Fiatista (127, Tempra, Brava) ja Citroenista (BX ja Xantia) kyllä. Molemmat ovat olleet mainettaan _huomattavasti parempia_. Korjaamolla niitä ei ole tarvinnut makuuttaa.

        Tulipa mieleen isäni tarina eräästä aamusta. Isä valitteli työpaikan pukukopissa, että taas oli istuin kylmä, vaihteet eivät toimineet, lämmitys ei toiminut jne... Työkaverit olivat siinä sitten vain todenneet, että mitäs ajat Fiatilla (isälläni on Brava). Isä oli siihen vain tokaissut, että en minä Fiatista puhu, vaan polkupyörästäni. Oli äijät menneet hiljaiseksi. :)


      • 130

        Kyllähän 127 maine on ollut melko hyvä, se huono maine on kyllä lähtöisin merkin muista malleista... varsinkin niistä isommista ja aikakaudelta regatta, croma...


      • Mack

        Itsellä oli Fiat 131 mirafiori 3v ja toimi moitteetta ja kaikki aina sitä haukku mutta ei se tien päälle jättänyt. Nyt kun pitäisi Honda vaihtaa pois Bravaan niin kavereilta tulee kommentiksi heti, että miksi sää sellaista paskaa aiot ostaa. Sitten kun kysyy että mikä vika siinä autossa on niin vastaus on, että se on FIAT.

        Kyllä se maine pysyy aika kauan.
        Susi jo syntyessä :)


      • Punahilkka
        Mack kirjoitti:

        Itsellä oli Fiat 131 mirafiori 3v ja toimi moitteetta ja kaikki aina sitä haukku mutta ei se tien päälle jättänyt. Nyt kun pitäisi Honda vaihtaa pois Bravaan niin kavereilta tulee kommentiksi heti, että miksi sää sellaista paskaa aiot ostaa. Sitten kun kysyy että mikä vika siinä autossa on niin vastaus on, että se on FIAT.

        Kyllä se maine pysyy aika kauan.
        Susi jo syntyessä :)

        Taidat olla siis sitä mieltä, että Fiiatille persettä kyselemään....MITÄ???
        Vai luulet, että perää irtoo sulle...vanha öljynäppi....Mitä ???
        Minä odotan sua jalat levällään, jos tuut Nissan Almeeralla.
        Pusi pusi....rasvailen jo pilluani.


      • paskakuski
        130 kirjoitti:

        Kyllähän 127 maine on ollut melko hyvä, se huono maine on kyllä lähtöisin merkin muista malleista... varsinkin niistä isommista ja aikakaudelta regatta, croma...

        TELEFYNKEN, FIIAT JA ASA; SIINÄ VASTA PASKAKASA.




        ASA
        FIIAT
        PASKAKASA
        TELEFUNKEN PASKASAA JA PIERUU


    • alfia

      sitä se vaan on. Kun muut on pistäny omat ja pankin rahat kiinni "laatuautoon", niin eihän ne voi käsittää ja sulattaa sitä, että joku fiiu toimii halvemmalla, luotettavammin ja tyylikkäämmin.
      Niin se vaan on!

    • Abarth

      Miten se sun lukko käyttäytyy?

      • sampsa

        Lukko kääntyy sillä tavalla, että työnnät avaimen reikään ensin. Sitten oikealle ja kliks lukko on auki.
        Jos ei käänny sovinnolla, niin älä käännä sillä autosi lukko on todennäköisesti jäässä. Aseöljyllä voitelemalla lukon pesää saat sen sulamaan ja eiköhän se sitten aukea. En suosittele lukkosulien käyttöä.Muista aina auton pesun jälkeen voidella autosi lukot aseöljyllä.


      • Keskustelun aloittaja
        sampsa kirjoitti:

        Lukko kääntyy sillä tavalla, että työnnät avaimen reikään ensin. Sitten oikealle ja kliks lukko on auki.
        Jos ei käänny sovinnolla, niin älä käännä sillä autosi lukko on todennäköisesti jäässä. Aseöljyllä voitelemalla lukon pesää saat sen sulamaan ja eiköhän se sitten aukea. En suosittele lukkosulien käyttöä.Muista aina auton pesun jälkeen voidella autosi lukot aseöljyllä.

        Kylle se kuskinpuolen lukko hyvin aukeaa, mutta keskuslukko ei aina avaa muita ovia tai ei ainakaan kaikkia. Pieni vikahan tuo, mutta olisi kiva saada kuntoon. Pitäis vissiin ruveta kurkistelemaan ovien sisään ja vähän voidella mekanismejä, tms...


    • vekaeka

      Fiat on halpa ja sitä pidetään itäautona. Se on ruostuva ja sähkövikoja täynnä.
      Italialaisesta ei ole muuta tietä kuin vaihtaa saksalaiseen, jos et halua menehtyä, vaan menestyä!!
      Minulla oli Fiat Tipo vuosimallia 89 ja nyt minulla on Opel Kadet vuosimallia 90. Naamani alkaa kääntyä hymyyn, sillä olen pääsemässä oikealle tielle. E-mail:[email protected]
      KOTISIVUOSOITE:djveikko.tripod.com

      • anonyymi

        Nyt on kyllä Veikko aivan väärillä jäljillä. Eiköhän se ole ooppeli, ja erityisesti kadetti, joka on ruostepommi ja täynnä sähkövikoja.

        Minulla on vuosien kokemus sekä kadetista että astrasta, joten toivotan Veikolle pitkää pinnaa ja rasvaisia näppejä Opelin kanssa!


      • vekaeka
        anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä Veikko aivan väärillä jäljillä. Eiköhän se ole ooppeli, ja erityisesti kadetti, joka on ruostepommi ja täynnä sähkövikoja.

        Minulla on vuosien kokemus sekä kadetista että astrasta, joten toivotan Veikolle pitkää pinnaa ja rasvaisia näppejä Opelin kanssa!

        Onhan se varmaan niinkin , mutta kyllä minulla on vuosien kokemus Fiateista. Uno Fiatilla ajelin monta vuotta ja se ruostui ja sitä sai hitsailla joka kerta kun meinasi saada katsastuksesta läpi.Uutta peltiä sai laittaa pohjaan kuljettajan paikalle ja pelkääjän paikalle. Onneksi oli tuttu hitsaaja , joka hitsasi joka vuosi. Sähköviat koettelivat pakkasella, esim: laturi simahti ja virrat katosivat autosta mystisellä tavalla.


      • Jamo

        tosissasi olet Kadetin hankkinut ja halunnut päästä ruostehommista eroon? :o


      • peltiseppä

        Jos naamasi kerran vääntyy hymyyn, hae romiksesta 5 Kadettia lisää pihallesi seisomaan ja repeä naurusta.


      • vekaeka
        peltiseppä kirjoitti:

        Jos naamasi kerran vääntyy hymyyn, hae romiksesta 5 Kadettia lisää pihallesi seisomaan ja repeä naurusta.

        Ei kai sellaista ruostumatonta autoa olekaan, mutta Fiat pudottaa arvonsa ja ainoa arvo on sen käyttöarvo. Niin kauan kuin katsastusmies sallii ja kannattaa korjata niin ajelkaa Fiiatilla ja olkaa muun liikenteen tukkona.
        Bunto on uutena mainostettuna halpana, mutta Beugeotin saat samaan hintaan. Jokaisesta saat maksaa erikseen, ruostesuojaus, ohjaustehostin...
        FIAT EI OLE HALPA UUTENA


      • vekaeka
        Jamo kirjoitti:

        tosissasi olet Kadetin hankkinut ja halunnut päästä ruostehommista eroon? :o

        Ruostehommista et pääse eroon yli 10 vuotta vanhojen autojen kanssa. Vaikka sinulla olisi Uusi Fiat Bunto ja et ajasi metriäkään, ja makaisit sohvalla perse homeessa, niin on sitä ruostetta sulla housussakin, mutta siitä selvii kalsareita vaihtamalla :-))


      • saku
        vekaeka kirjoitti:

        Ei kai sellaista ruostumatonta autoa olekaan, mutta Fiat pudottaa arvonsa ja ainoa arvo on sen käyttöarvo. Niin kauan kuin katsastusmies sallii ja kannattaa korjata niin ajelkaa Fiiatilla ja olkaa muun liikenteen tukkona.
        Bunto on uutena mainostettuna halpana, mutta Beugeotin saat samaan hintaan. Jokaisesta saat maksaa erikseen, ruostesuojaus, ohjaustehostin...
        FIAT EI OLE HALPA UUTENA

        Mulla oli sellainen nakkikattila, jota Fiatiksi sanotaan ja kyllä se niin oli, että naiset heittäytyivät hienoksi kun saatille Fiiatilla pääsi. Kotiovella Fiatilla sai käännähtää tyhjin toimin. Nyt naiset antaa kun on saksalainen laatuauto alla. Olen saanut varatuilta naisilta myöskin. Ei tarvii runkkailla kun on auto alla!!
        Fiat ei ole poikamiehen auto.


      • saku
        anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä Veikko aivan väärillä jäljillä. Eiköhän se ole ooppeli, ja erityisesti kadetti, joka on ruostepommi ja täynnä sähkövikoja.

        Minulla on vuosien kokemus sekä kadetista että astrasta, joten toivotan Veikolle pitkää pinnaa ja rasvaisia näppejä Opelin kanssa!

        Kyllä se niin on, ettei veka väärin tehnyt kun siirtyi Fiiatista opeliin ja kadettiin.
        Pitkillä matkoilla opelin ominaisuudet tulee hyvin esiin , mutta on kuitenkin selvää, ettei mikään auto hyvänä pysy jos ei sitä huolla. Fiiat on paska huolti taikka ei....monen asiantuntijan mielipide.


    • Tyrttis

      Keskustelu alkoi todella lupaavasti ja asiallisia kommentteja riitti aikansa, kunnes joku tuli taas pilaamaan ilmapiirin.

      On se sitten kumma, että on pakko päästä toisten autoja mollaamaan! Jokainen ajakoon omallaan, turha sitä on Ooppelin kanssa tulla retostelemaan Fiat-osastolle. Makunsa kullakin ja jos joku pääsee nakertelemaan mm. ohjaustehostimen lisämaksullisuudesta, kuvitelkaapa sitä, että itäauto Suzukissa (Baleno, maksaa n. 120 000 mk) ei ole ohjaustehostinta tai ratin tai penkin korkeudensäätöä. Vastaavasti Bravasta (hinta n. 95 000 mk) nämä löytyy, eikä käsittääkseni ole lisämaksullisia kapineita.

      Fiatissa on kuitenkin hinta-laatusuhde paremmin kohdallaan kuin monissa muissa autoissa, joten olkaapa hiljaa ja keskustelkaa asiallisesti. Jos ette siihen pysty, turha tunkea ympärä ja nuoli - ainainen huoli -autolla tänne osastolle.

      Ai niin, mulla EI ole Fiatia, Opel oli ennen ja toista en valitettavasti enää osta.

      • Osta Fiat , ei lopu viat

        Fiatin laadusta kertoo sekin että GM rakentaa uuden Astran Fiatin (Stilo ?) pohjalevylle.


      • Punahilkka

        Fiiat on hyvä auto ;-)) Naama hymyssä kuin jakoavain hah hah ku on Fiiat.
        Kerronpa tästä esimerkin
        Punahilkka meni metsään ja vastaan tuli Iso Paha Susi. Iso Paha Susi kysyi punahilkalta:"Kukahan sinä olet ja minne olet menossa?" Siihen Punahilkka vastasi:"Menen Fiiattia korjaamaan ja sen jälkeen pillua pesemään lammen rantaan". Siihen Iso Paha Susi sanoi:"Voi vittu, vai Fiiattia korjaamaan, no ei mene jutut niinkuin ennen!!!" Siihen Punahikka vastasi:"Ja sen jälkeen annan puhdasta pillua yhelle Opel-miehelle!!!"


      • teppo

        Mä joka päivä töitä teen ja Fiiatilla töihin seitsemäksi meen. Ja siksi aina sinne meen kun sä kulta jaksat olla omanain. Ajat oli huonot kun yhtehen mentiin ja Fiiatti ostettiin.Remonttii tehttiin ja Matin kanssa leikittiin. On se ihanaa kun oman katon alla on oma talli, missä Fiattia ropataan.


    • onni on F.I.A.T.

      Kell´onni on,se onnen kätkeköön.
      Fiatiin kuuluu tietty vaatimattomuus,käytännön-
      läheisyys,tyyli ja toimivuus.Fiat on tunne.
      Onni on F.I.A.T.

      • kaitsu

        Vaatimattomuus kaunistaa ja kuntoilu.
        Otan osaa ½ Maratoniin 11.05.2002
        Helsinki City Maratoniin 17.08.2002
        Pääkaupunkijuoksuun 29.09.2002

        Mä en välttämättä tarviin autoo, mutta mulla on Fiiat tallissa. Pillua olen saanut, kun oon tarvinnut. Siis miksi vaihtaisin johonkin muuhun automerkkiin???


      • jasu

        Mä sain vanhasta Uno Fiatista penkin päällysteet ja mahtuihan ne jotenkin melkein puolta isompaan autoon. Etupenkin istuinosiin ja niskatuen huput meni. Muuten ei mahtunut takapenkki oli niin leveä , ettei millään onnistunut. Fiatista ei oo mulla mitään pahaa sanottavaa, muuta kuin , että olen vain kyllästynyt Fiatiin ja ajan tällä hetkellä toisen merkkistä autoa. Voin taas palata Fiatiin tulevaisuudessa...saa nähdä.


    • saku

      Opel-miesten on syytä muistaa, että Fiat suunittelee tulevaisuudessa Opel Astran. Homot ovat varmaan totuttatumassa tähän ajatukseen etunenässä. Heteroidenkin on pikkuhiljaa suhtauduttava asiaan luonnollisena kehityksenä.Turhaa siis mollatata Fiiattia. Soittakaa Pekka Saurille jos on Fiiatin kanssa ongelmia.

    • saku

      Kyllä se Fiiatin maine johtuu siitä,kun kysyy asiantuntijoilta ja saa kuulla, että Fiiat on kuin hautausmaalla mätänevä persereikä tai pois heitetty banaaninkuori.Meidän jokaisen perse mätänee joskus...siis sinunkin perse.
      Halaatko, että autosi on kuin persereikä?

      • 133

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?


      • Fiiatin harrastaja
        133 kirjoitti:

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?

        Älkää minua leimailko ainakaan tyhymäks ja tietämättömäks. Minulla on Fiiat!!
        Työnnän banaania muijien persiisin!!!
        Käyn S-Marketissa ostamassa banaaneja.
        Ite minä runkkailen kun en saa tarpeeksi pillua.


      • panomies
        133 kirjoitti:

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?

        Minulla on rahaa pankissa ja ostin Fiiat Stilon synttärilahjaksi itselleni. Tuli 13.3.2002 Viisikymmentä vuotta täyteen.
        OLEN ONNELLINEN JA 50 v.
        Minulla on siis Fiiat Stilo ja 3 lasta. Lapsenlapsia 2 kpl:tta.
        Sitten minulla on omakotitalo ja vaimo.
        Potenssi on OK.
        Aamuisin seisoo mukavasti kulli ja juuri äsken panin vaimoani, joka juuri nyt kieriskelee meidän parisängyssä onnellisena. Vaimo on sterilisoitu ja silllä on sidottu alapäästä. Voidaan naida aamusta iltaan ilman, että ei oo raskauden mahdollisuutta.
        Välillä käydään ajelulla ja kaupassa ja syödään ja naidaan ja sitä rataa.
        MUKAVAA KEVÄTTÄ KAIKILLE HOMOILLE


      • Homo
        panomies kirjoitti:

        Minulla on rahaa pankissa ja ostin Fiiat Stilon synttärilahjaksi itselleni. Tuli 13.3.2002 Viisikymmentä vuotta täyteen.
        OLEN ONNELLINEN JA 50 v.
        Minulla on siis Fiiat Stilo ja 3 lasta. Lapsenlapsia 2 kpl:tta.
        Sitten minulla on omakotitalo ja vaimo.
        Potenssi on OK.
        Aamuisin seisoo mukavasti kulli ja juuri äsken panin vaimoani, joka juuri nyt kieriskelee meidän parisängyssä onnellisena. Vaimo on sterilisoitu ja silllä on sidottu alapäästä. Voidaan naida aamusta iltaan ilman, että ei oo raskauden mahdollisuutta.
        Välillä käydään ajelulla ja kaupassa ja syödään ja naidaan ja sitä rataa.
        MUKAVAA KEVÄTTÄ KAIKILLE HOMOILLE

        WC Käyttöohjeet
        Muista sulkea ovi
        Tähtää pönttöön
        Vedä vessa
        Pese kädet saipualla
        Ilmoita WC:ssä olevista puutteista asiantuntijalle.

        Fiat Stilossa on kehittelemistä,jos siitä tekisi em.kriteerit täyttävä wc:een
        Minä olen varma,että kesäajan wc siitä olisi helppo tehdä. Ajatelkaapa jos siinä ei olisi verhoja!!!
        Siitähän tulisi mainio interactif spektakkeli jossa voisin esiintyä kaikille kun olisin kakilla kuin Jari Sillanpää!!!
        Mukavaa kevättä homoille ja muille tutuille.


      • Börje
        Homo kirjoitti:

        WC Käyttöohjeet
        Muista sulkea ovi
        Tähtää pönttöön
        Vedä vessa
        Pese kädet saipualla
        Ilmoita WC:ssä olevista puutteista asiantuntijalle.

        Fiat Stilossa on kehittelemistä,jos siitä tekisi em.kriteerit täyttävä wc:een
        Minä olen varma,että kesäajan wc siitä olisi helppo tehdä. Ajatelkaapa jos siinä ei olisi verhoja!!!
        Siitähän tulisi mainio interactif spektakkeli jossa voisin esiintyä kaikille kun olisin kakilla kuin Jari Sillanpää!!!
        Mukavaa kevättä homoille ja muille tutuille.

        Hej Alla!!!

        Nya Saab 9-3 Turbojubilee

        Nu är valvet av herrgårdsvagn inte längre någon prisfråga. Saab 9-5 Wagon får du alltid till samma pris som motsvarande Sedan-modell.

        Hälningar börje


      • Punahilkka
        Börje kirjoitti:

        Hej Alla!!!

        Nya Saab 9-3 Turbojubilee

        Nu är valvet av herrgårdsvagn inte längre någon prisfråga. Saab 9-5 Wagon får du alltid till samma pris som motsvarande Sedan-modell.

        Hälningar börje

        Hei Börje!!
        Ookko automyyjä?
        Pitää suunitella sun luo tuloa!
        Tarkastan kalenterista kun menen kotia.En menkkojen aikaa tule ainaskaan. Ymmärätkö suomee??
        Ethän ole Homo, ethän??
        Tiiäkkö Fiiateista jotain?


      • saku
        133 kirjoitti:

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?

        Ajattele nyt vähän sen Fiiat 133 kanssa. Ei taida ajatusta olla enempää kuin kastemadolla.
        Taidat olla rattijuoppo...juttujes pertusteella.


      • saku
        133 kirjoitti:

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?

        Kyllä täällä heterot jyllää!!
        Punahilkan kanssa meinataan treffata ja tutustustua toisiimme lähemmin.
        On kevättä ilmassa ja kiihkeitä viestejä on tullut Punahilkalta. Ei muuta kuin Opelilla eteenpäin ja naiskentelemaan.


      • saku
        133 kirjoitti:

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?

        Nyt en ymmärrä mitä oikein tarkoitit...olet siis HOMO???? Ja ajat Fiiatilla 133
        Minulle arkiruoka on ihan OK en ymmärrä sun banaanijuttujasi mutta se ei oo ihmekään jos oot homo.


      • Hannu
        133 kirjoitti:

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?

        Olen harkitsemassa auton hankintaa ja ole hiukan ymmällä millaisen auton hankkisin.Ammatiltani olen Freelance-kirjoittaja.Osaan työni, mutta autoista en ymmärrä mitään. Voisitko sinä tai joku muu neuvoa minua tässä autopulmassa.
        Hannu Lindgvist
        Freelance-kirjoittaja
        Reaktio-lehden avustaja
        E-mail: [email protected]
        Lämmöllä ja Rakkaudella Hannu


      • Vilkas
        133 kirjoitti:

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?

        Etelänavalla panin pingviiniä, vaikka luulin sitä paikalliseksi mustaksi kääpiömunkiksi ja ajelin Fiatilla.
        Seksuaalinen identtiteettini ei ole vielä selkiytynyt, koska en tiedä olenko homo- va heteroseksuaali.


      • Seat
        Fiiatin harrastaja kirjoitti:

        Älkää minua leimailko ainakaan tyhymäks ja tietämättömäks. Minulla on Fiiat!!
        Työnnän banaania muijien persiisin!!!
        Käyn S-Marketissa ostamassa banaaneja.
        Ite minä runkkailen kun en saa tarpeeksi pillua.

        Teppo on mun kaveri ja mäkin syön banaaneja. me vastustetaan ydinvoimaa ja työssä käymistä. Me ollaan työttömiä ja meille valtion pitäisi antaa Seat-merkkiset uudet henkilöautot.


      • Baricello
        133 kirjoitti:

        NYT SEKSUAALISUUDEN POIKKEAVUUKSIEN PUOLELLE.
        TAITAVATKIN OLLA NÄMÄ ASIANTUNTIJAT "SIELTÄ" PUOLELTA.
        TAINNUT BANANA MENNÄ "PAREMPIIN" "SUIHIN".

        KETÄ PITÄÄ HALATA? SITÄ "ASIANTUNTIJAAKO"? TAVALLINEN RUSKEA VAIKO METALLIHOHTO?

        Terve!
        Sain hiomakoeen käteeni ja ajttelin hioa ruosteita helmoista ja oitis rupesin hommiin. Ruosteet sai kyytiä helmoista ja takalokasuojien helmoista.Maalin ja ruosteen alta paljastuikin, että helmoja oli aikaisemmin paikkailtu useasta kohtaa jollain kitillä. No minun pitää mennä maalikauppaan ostamaan maalia ja kittiä ja hiomapaperia. En ole kosaan ennen maalannut autoa enkä kittailutkaan. Minulla on nyt siinä väliaikainen maali, jota löysin yhestä varastosta kun se ei maksanut mitään. Se on sellaista merkkausmaaalia, joka käy kiveen puuhun ja metalliin. Voisitko hiukan neuvoa mitä minun nyt kannattaisi tehdä. Hionko kaikki maalit pois? Sittenkö ferreksimaali? ja miten voin sitä pohjamaalia hioa käsin? Ja lopuksi sitten se spreiaus?? Ja Kikkea tätä ennen olisi vielä se kittaus??Olisin kiitollinen jos vastaisit. Terveisin Baricello


      • Mies Tattarisuolta
        Baricello kirjoitti:

        Terve!
        Sain hiomakoeen käteeni ja ajttelin hioa ruosteita helmoista ja oitis rupesin hommiin. Ruosteet sai kyytiä helmoista ja takalokasuojien helmoista.Maalin ja ruosteen alta paljastuikin, että helmoja oli aikaisemmin paikkailtu useasta kohtaa jollain kitillä. No minun pitää mennä maalikauppaan ostamaan maalia ja kittiä ja hiomapaperia. En ole kosaan ennen maalannut autoa enkä kittailutkaan. Minulla on nyt siinä väliaikainen maali, jota löysin yhestä varastosta kun se ei maksanut mitään. Se on sellaista merkkausmaaalia, joka käy kiveen puuhun ja metalliin. Voisitko hiukan neuvoa mitä minun nyt kannattaisi tehdä. Hionko kaikki maalit pois? Sittenkö ferreksimaali? ja miten voin sitä pohjamaalia hioa käsin? Ja lopuksi sitten se spreiaus?? Ja Kikkea tätä ennen olisi vielä se kittaus??Olisin kiitollinen jos vastaisit. Terveisin Baricello

        Kyllä merkkausmaali on hiottava pois, koska se ei ole mitään pohjamaalia.Sitten paat Wurtin helmamassaa spreiaamalla. Sitten kittaat kolot ja sen jälkeen maalia ja lopuksi lakka.
        -pese auto huolellisesti
        -kittaa ja anna kitin kuivua
        -05, litraa automaalia 2-3 kerrosta
        -anna automaalin kuivua noin 15 minuuttia, ennenkuin laitat lakan pintaan.
        Kyllä Opelman tietää!!!!


      • Mies joka tietää
        Baricello kirjoitti:

        Terve!
        Sain hiomakoeen käteeni ja ajttelin hioa ruosteita helmoista ja oitis rupesin hommiin. Ruosteet sai kyytiä helmoista ja takalokasuojien helmoista.Maalin ja ruosteen alta paljastuikin, että helmoja oli aikaisemmin paikkailtu useasta kohtaa jollain kitillä. No minun pitää mennä maalikauppaan ostamaan maalia ja kittiä ja hiomapaperia. En ole kosaan ennen maalannut autoa enkä kittailutkaan. Minulla on nyt siinä väliaikainen maali, jota löysin yhestä varastosta kun se ei maksanut mitään. Se on sellaista merkkausmaaalia, joka käy kiveen puuhun ja metalliin. Voisitko hiukan neuvoa mitä minun nyt kannattaisi tehdä. Hionko kaikki maalit pois? Sittenkö ferreksimaali? ja miten voin sitä pohjamaalia hioa käsin? Ja lopuksi sitten se spreiaus?? Ja Kikkea tätä ennen olisi vielä se kittaus??Olisin kiitollinen jos vastaisit. Terveisin Baricello

        Tuossa äsken tuli tärkeet jutut mutta muista suojata renkaat, takavalot, puskurit ja kohdat, joita et halua maalata, kuten lattia jne.Muista siis käyttää maalarinteippiä.


      • vekaeka
        Mies joka tietää kirjoitti:

        Tuossa äsken tuli tärkeet jutut mutta muista suojata renkaat, takavalot, puskurit ja kohdat, joita et halua maalata, kuten lattia jne.Muista siis käyttää maalarinteippiä.

        Miten sie olit eilen noin tyly. Kai jokkainen muistaa teipata. Ei me olla idiotteja!!!Tulee tosiaan mieleen,että sie haluut kamalasti auttaa neuvoillas.


    • kiekkoilija

      En tiedä onko Fiiat muuten paska, mutta se on tehty halvalla ja pieni kirppu johon ei oikein mukaan tavaraa mahdu. Kiekkoilijana joudun ottamaan ison kassin ja paljon muutakin tavaraa. Siksi tälläiset tila-autot kiinostaa enemmä kuin Fiiatit.
      Tulkaa Lahteen kattomaan Lahteen ensi tiistaina kun me pelataan. Kova ottelu tiedossa TPS:ssää vastaan.Tulkaa vaikka Fiiatilla!!!
      Pelikans voittaa!!!
      Tiistaina 26.3.2002 Pelikans-TPS

      • TPS-Fani

        Me tullaan Turust asti ja ei me millään Fiiatilla.
        Nääk sää tän käden? No siinä on Turku ja muualle leviää paska. Kaikkialla muulla paitti Turus on vaan paskaa.
        PASKAA PASKAA YÖK YÖK
        TPS Katkasee tähän eikä halua nähä paskajoukkoo Turus. TPS voittaa huomenna.
        Lahtelaisten paskaauto on Fiiat!!!
        Kyl meil Turus on Mersui!!! Saksalainen Laatuauto!!!


      • Rokutyttö
        TPS-Fani kirjoitti:

        Me tullaan Turust asti ja ei me millään Fiiatilla.
        Nääk sää tän käden? No siinä on Turku ja muualle leviää paska. Kaikkialla muulla paitti Turus on vaan paskaa.
        PASKAA PASKAA YÖK YÖK
        TPS Katkasee tähän eikä halua nähä paskajoukkoo Turus. TPS voittaa huomenna.
        Lahtelaisten paskaauto on Fiiat!!!
        Kyl meil Turus on Mersui!!! Saksalainen Laatuauto!!!

        Jaa onks turkulaiset noin sairaita?
        Mä kerron sulle jutun. Kuules tässä on mun pillu levällään ja ammollaan. Tässä auki olevana on Lahti ja ympärillä on muu suomi. Persereiässä on Kerava....Pelikans-TPS 3-1
        Mutta mennäänpä asiaan.
        Ymmärettävästi olen rokuna istunu jenkkirassien kyydissä ja ollu takapenkillä enimmäksen.
        Olen kuitenkin ollut myös Fiiatin kyydissä ja jenkkirasseihin nähden Fiiatissa on ainakin yksi etu.Talvipakkasella jos annat takaapäin persettäs niin Fiiatin takalasin kautta ylettyy paremmin nussimaan kuin jenkkirassien takaikkunasta. Olen minä silti pyllistellyt myös jenkkirasseissakin


      • ihminen
        Rokutyttö kirjoitti:

        Jaa onks turkulaiset noin sairaita?
        Mä kerron sulle jutun. Kuules tässä on mun pillu levällään ja ammollaan. Tässä auki olevana on Lahti ja ympärillä on muu suomi. Persereiässä on Kerava....Pelikans-TPS 3-1
        Mutta mennäänpä asiaan.
        Ymmärettävästi olen rokuna istunu jenkkirassien kyydissä ja ollu takapenkillä enimmäksen.
        Olen kuitenkin ollut myös Fiiatin kyydissä ja jenkkirasseihin nähden Fiiatissa on ainakin yksi etu.Talvipakkasella jos annat takaapäin persettäs niin Fiiatin takalasin kautta ylettyy paremmin nussimaan kuin jenkkirassien takaikkunasta. Olen minä silti pyllistellyt myös jenkkirasseissakin

        Samaa viestiä ei saa lähettää kuulemma, niin käykääkää kattomassa mitä kirjoitin "Voiko terve mies ajaa Fiiat Mariellalla"
        Pussinokat lähtivät kesälomalle!! Olin eturivissä Pelikansien vaihtoaition vieressä seuraamassa peliä.
        TPS oli parempi...oisi saanut olla Pelikans parempi niin TPS:lle olisi käynyt samoin kuin Jokereille viime vuonna.
        TPS:n joukku poistui paikalta linja-autolla (Scania) ei siis kukaan ajellut Fiiattia. Fiiat ei ole voittajien auto!


      • imtaattori
        ihminen kirjoitti:

        Samaa viestiä ei saa lähettää kuulemma, niin käykääkää kattomassa mitä kirjoitin "Voiko terve mies ajaa Fiiat Mariellalla"
        Pussinokat lähtivät kesälomalle!! Olin eturivissä Pelikansien vaihtoaition vieressä seuraamassa peliä.
        TPS oli parempi...oisi saanut olla Pelikans parempi niin TPS:lle olisi käynyt samoin kuin Jokereille viime vuonna.
        TPS:n joukku poistui paikalta linja-autolla (Scania) ei siis kukaan ajellut Fiiattia. Fiiat ei ole voittajien auto!

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.


      • Punahilkka
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Kuuntelin sun ääntäsi viime yönä kun juttelit Pekan kanssa. Sehän oli hullu se se sun sekopää X-tyttöystävä. Unohda se, koska se on latavamoro!!!
        Toivottavasti sulla ei oo mitään suurempia mielenterveydellisiä ongelmia, sillä mä voisin ajatella alkaa seurustelemaan sun kanssa, kun nytn olet vapaa.
        Yhden asian sanoo sulle heti suoraan. Mä tykkään seksistä ja 1-2 kertaa viikossa on liian vähän. Vastaa mulle pikku pääsiäispupu...pusi pusi.


      • timpuri
        Punahilkka kirjoitti:

        Kuuntelin sun ääntäsi viime yönä kun juttelit Pekan kanssa. Sehän oli hullu se se sun sekopää X-tyttöystävä. Unohda se, koska se on latavamoro!!!
        Toivottavasti sulla ei oo mitään suurempia mielenterveydellisiä ongelmia, sillä mä voisin ajatella alkaa seurustelemaan sun kanssa, kun nytn olet vapaa.
        Yhden asian sanoo sulle heti suoraan. Mä tykkään seksistä ja 1-2 kertaa viikossa on liian vähän. Vastaa mulle pikku pääsiäispupu...pusi pusi.

        Mulla on sormi paksuna kun löin sormella vasaraan. Sattuu niin perkeleesti. Pystyn tyydyttämään naisen sormillani. Mulla on Fiiat Punto.Toimiva peli mulla on housuissakin vaikka aika pieni.


      • saku
        timpuri kirjoitti:

        Mulla on sormi paksuna kun löin sormella vasaraan. Sattuu niin perkeleesti. Pystyn tyydyttämään naisen sormillani. Mulla on Fiiat Punto.Toimiva peli mulla on housuissakin vaikka aika pieni.

        Jos sulla on paksu keskisormi, niin sähän voit vaikka istua Fiiatissa ja työntää paksun keskisormesi peräreikääs. Pidä toisella kädellä ohjauspyörtästä kiinni , sillä fiiatti menee helposti tieltä.


      • seppo
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Älä ota sellaista kai sinä sen ymmärrät häh??
        Älä mene huoran kanssa naimisiin ....se jatkaa hommiaan ja tuo miehiä kotiin eikä oo mitään kotirauhaa. Jos et usko , niin kysy vaikka Pekka Saurilta. Siksi Fiiat on paska autona ja siksi huora on paska vaimona.


      • työtön
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        SÄ OOT VARMAAN SIISTI MIES!!!
        Aina kun mä nään siistin miehen mä ajattelen, että se on homo. Onko sun poikaystävä Pekka Sauri. Oletteko kauan seurustelleet....ei muuta kuin onnea teille ja rekisteröikää liittonne maistraatissa ja kutsukaa minutkin häihinne. Mä oon juur nyt työtön mutta vappuna meen myymään ilmapalloja. Fiiatillako te sen häämatkan teete??
        Hyvää Vappua Vaan!!!!!Työtön Lahtelainen ja housuissa muuta ei oo ku


      • runoilija
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Ajattelin lohduttaa sinua kevätrunolla, koska meillä on jokaisella surua ja murhetta sekä naimisen tuskaa ja sen puutetta niin ja autonta elämää. Ei Fiiatti ei mitään.

        "Piikatytöt pilluansa liisteröi ja liimaa
        isot tytöt nurmikolla kilvan käyvät kiimaa.
        Isot pojat pampatillaan siat saparollaan
        talven niska taittunut on - kevähässä ollaan."


      • toimittaja
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Fiiatilla pääsee halvalla: polttoaineen kulutus on kohtuullisen vähäistä, verattaen edulliset varaosat, kestävä ja edullinen ostaa. Hintalaatusuhde hyvä.
        Siksi suosittelen Fiiattia!!!


      • sakke
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Osta arpa tai lottoa...siinä voi olla ratkaisu ongelmaasi.
        Jos sulla olisi rahaa saisit Fiiatin ja voisit ajella kylillä aurinkolasit päässä.
        Kohta sulla ois monta naista ja sitten ei muuta kui hyvää vappua täält Turust.
        Soita Pekalle niin kuullaan mitä sulle kuuluu.


      • X-Fiiatisti
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Niin kuule kirjoitan sulle jo toista kertaa. Mulla ei oo mitään ongelmaa...(Sitä pitäis kysyä Pirkolta)...Niin mitään ongelmaa...ei siinä mitään: Tunneksää Pekka Saurin???
        Haluun varottaa sua ...ettet vaan homostuisi.
        Ennen join kahvia ja aamupaskalla käydessäni paskaa tuli kuin oisi pörissy varpusparvi perseestä. Homostusmafia(Pirkko mun vaimo) sai mut luopumaan kahvista ja syömään terveellisemmin. No...aamulla sitten väänsin ranteenpaksuista jöötiä pönttöön ja se tuntui minusta hyvältä. Silloin minä pelästyin, että minähän salakavalasti homostun. Jos tommonen jööti perseessä tuntuu hyvältä niin kohtahan sitä haluu lisää sitä "jöötiä" elikkä kyrpää. Näin siinä voi kuule käydä. Onneksi minä huomasin sen jutun ja toi vaimoni Pirkko tykkäsi Fiiatista ja tajusin , että sekin on homomafian juonia. Sinä homostut, jos sinulla on paljon ylimääräistä rahaa jos alat ajella Fiiatilla. Kohta käyttelet nuoria miehiä!!!!
        Sano minun sanoneeni varo homostelijoita!! Terveisi X-Fiiatisti


      • Piia
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Ajattelin rohkaista Sinua hyvä Fiiatin omistaja. Olen ajellut Fiiat Unolla 400 000 km:ä Ja aion ajaa jatkossakin FIIATILLA.
        Minulle on sama mitä Pekka Sauri sanoo kunhan pääsen vain paikasta A paikkaan B


      • PEPE
        Piia kirjoitti:

        Ajattelin rohkaista Sinua hyvä Fiiatin omistaja. Olen ajellut Fiiat Unolla 400 000 km:ä Ja aion ajaa jatkossakin FIIATILLA.
        Minulle on sama mitä Pekka Sauri sanoo kunhan pääsen vain paikasta A paikkaan B

        Sä voisit olla muuten mukava, mutta miksiei sulla voi olla mitään sellaista kunnon menopeliä. Ei tee tollaset vaikutusta vaikka olisit kuin terävä muuten.....Fiiatilla ei voi mennä kuin
        töihin. Parkkipaikka on oltava muutaman sadan päässä, ettei naapuri näe. Toisaalata sillä tavalla saisi liikuntaa aina aamuisin....mutta sitten kaikki työkaverit kiusais ja naurais.
        HYVÄÄ KESÄÄ


      • Jenni
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Älä sää välitä. Kyllä mää ymmärrän ja mää ymmärrän autoista ja. Mulla on Fiat Bravo s ja Jampan kaveri on yes!!


      • Arja
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        En tosiaankaan ymmärrä, että ette ymmärrä autoista.Lähden matkoille ja kierrän Varkauden Joensuun aleella ja kilometrejä kertyy aika tavalla.
        Talvella ajoin suomen suurimman saaren ympäri. Suomen suurin saariu on Soisalo. Asumtovanua olen vetänyt autossa, mukaan vaan jos kiinostaa. Terveisin Arja Mansesta


      • Antsu
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Tulen maanantaina Lahteen 6.5.02
        Nähdään Hesburgerissa siinä torin vieressä. Tunnistat minut punaisesta lippiksestä ja istun pallomeren vieressä. Minulla on Fiiat ja olen Ferrarifani. Formulaa on kiva seurata, Michael on mun suosikki, se on pärjännyt kivasti.
        Hei Hei Hei Teletabby


      • Asko
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Askossa on on ja on!!!!!
        En ole lahdesta en en ja en!!!!!
        Hesarin(4.4.2002) autoliikenteessä arvioinnin kohteena oli Fiat Stilo 1,6
        Mitäs Stilo-kuskit lehden kommenteihin vastaavat.


      • Akle
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Mee mittanauhaun kanssa autoliikkeeseen ja mittaa sillä mikä on tarve. Sänkyä et saa Fiat Puntoon, mutta tavaraa menee yllättävän paljon.


      • Tane
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Ei sun tarvii autoista mitää ymmärtää.
        Seuraapa jääkiekon MM-ottelua Suomi-Venäjä.
        Jännää nähä piästetäänkö suomi loppuotteluun.
        Jos suomi voittaa venäjän on suomi loppuottelussa.
        Lähetys alkaa TV1 klo 16.45
        lähetys jatkuu TV2 klo 17.45
        Sitten tulee Formuloita Itävallasta. Jännee nähä miten Kimi Räikkönen pärjää, hajoaako taas auto vai mitä. Kyllähän sinä tiiät, että Fiat on paska.
        Paska mikä paska....kysy vaikka Pekalta.


      • Jepe
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Terps!
        Kyllähän noi sun jutut on vaikeita ymmärtää kun et sä niitä itsekkään ymmärrä.
        Mä tykkään sm-jutuista. Mulla on alan materiaalia vaikka kuinka paljon, videoo kumikyrpää käsirautaa ruoskaa yms yms
        Mulla on tässä ongelma kun mä nain, niin samalla mä haluun pahoinpidellä ja samalla tykkään siitä, että mua pahoinpidellään. Musta on tullut entistäkin väkivaltaisempi viimeaikoina.
        Sanoppa sinä minulle kun tunnet Pekan, että mitä tekisin?


      • Baby
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Syö vaikka pastaa, se on kunnon italialaista perusruokaa. Pastassa on vehnää ja on länsimaisen kulttuurin tärkein vilja. Hamburilaisissa on vehnää myöskin....FIAT ON VEHNÄKÄRRY


      • Danny
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        End of the road?
        The Agnelli family needs to face up to some harsh facts.
        Peter Martin, Page 17
        FIAT/Financial Times


      • Halvatun Pappa
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Pirkko ei oo saanu kunolla nukutuksi ja on nyt pahalla tuulella. Tuhnuja piereskelöö vuan.
        Fiatkeskusteluun:Miksi blondi ei aja Fiatilla ja istuu kannon päällä? Siksi, että hän on suuruudenhullu.


      • sen imijä
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Joo minäkin soitin Pekalle, koska olen ravintoloitsija itä-suomesta.
        Olen vaikean pulman edssä, koska Pekka ei voinut kertoa ratkaisua ongelmaani. Ja nyt hän on lomalla enkä voi soittaa vaikka loman aikana tapahtuisi mitä.
        Olen ulkomaalainen ja liiketoimintaani on häiritty toistuvasti. Rasismi kukoistaa täällä ja minun on vaikea puhua siitä kenenkään kanssa. Minä en voi muuta kuin kostaa ja panna oregaanon sekaan munakarvoja ja käteni ovat kakassa.


      • Pekka
        imtaattori kirjoitti:

        Olen lahtelainen imitaattori.
        Soitin viime yönä Pekka Saurille.
        Juttelin Pekan kanssa 10 minuuttia.
        Olen menettänyt tyttöystävän....se on pitkä juttu.
        Olen onneton kun minulta lähti tyttöystävä.
        Olen siis herkkä imitaattori, enkä ymmärrä autoista enkä jääkiekosta mitään.

        Olen kesälomalla perheeni kanssa ja ajelemme Fiatilla ja käymme tapaamassa ystäviä ja sukulaisia. Nauttikaamme kesästä! Varsinkin täällä hämeessä paistaa aurinko ja tuo valoa elämään. Yölinja ohjelma alkaa taas kahden viikon kuluttua, jolloinka taas voitte soittaa ja voittehan kirjoitella tällävälin niin luen saatuja kirjeitä ohjelmassani.


      • Tepsu
        Halvatun Pappa kirjoitti:

        Pirkko ei oo saanu kunolla nukutuksi ja on nyt pahalla tuulella. Tuhnuja piereskelöö vuan.
        Fiatkeskusteluun:Miksi blondi ei aja Fiatilla ja istuu kannon päällä? Siksi, että hän on suuruudenhullu.

        Olen ydinvoiman vastustaja.
        Käykää kotisivuillani
        Kotisivut löytyvät hakusanalla "Kulmala"
        Kotisivuosoite:teppokulmala.tripod.com


    • Maukka

      Lainasin Polski Fiiatin kaverilta ja ajoin sen ympäri ja se meni pelleiltään ruttuun. Jouduin ostamaan sen omaksi, koska tuli halvemmaksi ostaa koko auto, kuin korjata sitä. Ajelin pari vuotta Ryttyisellä Polski Fiiatilla.
      Nyt minulla on Lada Samara vm 99
      Harrastan sählyä ja minä olen kolmen lapsen isä.

    • maallikko

      Lähi-idän tilanne on vakava ja siellä tulitetaan. Kaikenlaiset automerkit menävät paskaksi sellaisessa tulituksessa. Näin uutiskuvaa jossa panssariajoneuvo ajoi Fiiatin yli. Fiiat näytti surkalta välineeltä kaupunkisodassa. Paska mikä paska...mutta asiaan, nyt seuraavaksi menen paskalle. Aion vääntää ranteen paksuista jöötiä pönttöön, niin paljon kuin persereiästä lähtee. Siinä todellista paskaa...Fiiat on romu,mutta ei paska.

    • Valentiina

      Minä ei taho ymmärtää sitä, että miksi minua vainotaan tullissa. Viisumi makso vuosi sitten 300 mk:aa. Tällä viikolla maksoi 90 euroa.
      Johtuuko tämä vuosiviisumin korotus siitä, että olen vaihtanut autoni Fiiatiin. Voisiko joku tullimies tai asiasta joku muu tietävä vastata minulle, että mitä pahaa siinä,
      jos ajaa Fiaatilla???
      Polttoainetta saa rajan takaa halvemalla, mutta jos menet fiiatilla, niin heti rankaistaan.

    • vekaeka

      Leppävralla sattui tehdaspalo. Kattilapuoli paloi kokonaan. Kohta ei tarvii ajella Fiatilla kun ei ole työtä eikä rahaa millä se aato liikkuis. VOI VITTU!!!Ja ukkonen senkun paukku tiällä.
      Itsetunto on kohillaan jos ajattello muuraihaista jok ui selällään kyrpä pystyssä THAMES-JOKEA kohti Lontoota ja huutaa uidessaan sillat auki!!!
      Fiatilla mennään kuhan vaan polttoaineet riittää!!!

    • Topi

      Liukkaalla ei pulun pitäisi mennä kentälle, sillä se voi liukastua.

      • ässäm

        Sä et tiedä miten toi menee muta anna mä säädän.
        "Kun piha on liukas, niin pulu kaatuu."
        "Kun liha on piukas, niin kalu puutuu."

        FIAT ON AUTO


    • Zappa

      PASKA ON PASKA HEH HEH HEH
      Mulla on 94 pikku mersu 160 000 km:ä ajettu melkein uus!!!

    • Anonyymi

      Fiat on turhan aliarvostettu merkki. Fiat on mainettaan paljon parempi merkki. En voi olla nauramatta niille, jotka kehuu Ferraria ja haukkuu Fiatia. Nimittäin Ferrarikin on italialainen. Ferrarissa ja Fiatissa tekniikka on paljon parempaa kuin esim Peugeotissa, Citroenissä ja Renaultissa. Ranskalaisissa tekniikka on täyttä sekundaa. Italialaisissa hinta-laatusuhde on kohdallaan ja tekniikka on priimaa tai erinomaista.

      • Anonyymi

        Piti sitten nostaa 17 vuotta vanha viestiketju.


      • Anonyymi

        Tietenkin Fiatin omistajana otsikko harmittaa ja suututtaa, kun ei pidä paikkaansa. Se mitä tuossa kehutaan pitää todellakin paikkaansa. Fiat on hyvä, mukava, vähäkulutuksinen ja suorituskykyinen auto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe