Keva hakee työkyvyttömyyseläkehakemusten hylkääjiä
Keva hakee henkilöitä antamaan yksilöllisesti perusteltuja hylkääviä päätöksiä.
http://mvlehti.net/2016/05/21/keva-hakee-tyokyvyttomyyselakehakemusten-hylkaajia/
http://www.keva.fi/fi/tietoa_meista/uutiset/Sivut/avoin_tyopaikka_ratkaisuasiantuntijoita_tyokyvyn_arviointiin.aspx
Keva hakee työkyvyttömyyseläkehakemusten hylkääjiä
2
243
Vastaukset
- Petu_
Kehitystä - positiivista sellaista, hyvä. Tähän saakka perustelut ovat olleen "leikkaa ja liimaa" tuotoksia. Jos jatkossa saadaan perusteltuja päätöksiä niin se on erinomainen juttu!
Päätöksistä valittaminenkin helpottuu merkittävästi kun tietää mistä valittaa. Kun ei ole pelkkiä näennäisperusteluja - vai kuinkahan käy?- Akselivaann
Ne perustelut tosiaan syvältä. Mulla eka hylsyn mukana tuli perusteluna vaikka mitä, jopa alkoholin käyttö vaikka olen lähes raitis? Hylsyjä kaikkiaan kolme, perustelut ammuttiin lääkärin avustuksella kaikki alas ja viimeisessä olikin vaan, että emme edelleenkään voi hyväksyä...,kunnes sitten vakuutusoikeus MÄÄRÄSI hyväksymään. Oli jo iskukeikka eläketoimistoon melkein mielessä.
Uskomattoman karmeaa taistelua omien rahojensa puolesta (40 vuotta työhistoriaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741