Olen 12 vuotias poika ja mua kiusataan koulussa. Yleensä mua haukutaan nigaks joka tarkottaa ymmärtääkseni neegeriä, jos teen jotain väärin ja opettaja huomauttaa siitä niin kaikki alkavat huutamaan "niin, niin niga". Sit jos joskus vaihdan esim ruokalassa paikkaa, joka on kiellettyä niin kaikki alkavat valittamaan mutta jos joku kiusaajien kaveri tekee niin, ketään ei kiinnosta. Pari kertaa mua on satutettukkin, mutta sitä ei tapahdu niin usein. Usein tuntuu myös siltä ettei kukaan kavereista pidä musta yhtään, vaan kaikki vihais mua. Joskus oon loppu koulupäivän ja joskus jopa illan surulline. Miten saisin tälläsen loppumaan?
Koulukiusttu
22
373
Vastaukset
- voinautttaa
Haluaisitko puhua jonkun kanssa? Mä voisin kyllä auttaa ehkä jotenkin jos vaa kertoisit tarkemmin kaikkea.
- 12vuotias
Onks sulla vaikka kik sovellusta? Sillä olis helppo keskustella.
- voooinauttaa
On mut en kertois sitä täällä koska pervot ja nih
- siis.näin
LOLIHENTAI- kirjoitti:
Kiellettyä vaihtaa paikkaa ruokalassa mihin maailma on menossa
Totalitarismiin. Soini alkaa pian kasvattaa sutiviiksiä, katolilainenhan se jo onkin.
- Juurinäinn
Prkl kun tuli asiallista tekstiä
- Kiusattu03
Itse ole 13v tyttö jota kiusataan ja on kiusattu jo 4vuotiaasta asti .Itse olen sitä mieltä ,että asioista kannattaa puhua jonkun kanssa ,joka ymmärtää, tai voit kuvitella että niitä ei ole olemassa ...tai voit mennä pistää vastaan kiusaajille (ei aina hyvä idea ,koska kiusaaminen saattaa pahentua ) ......Mutta tärkeintä olisi ,ettet antaisi niiden sanojen ja tekojen tulla päähän ,koska mä tein sen virheen ja ne muokkas mun ajatuksia itsestäni ja toivoin vain kuolevani pois ... ja satuin myös viiltelee itseäni ........mutta nyt kaikki on hyvin enkä se enää niistä tyhmistä kiusaajista välitä ja hankin mukavan kaveriporukan .....:)
Khuul stori niga
- HAHAHHAHHAHHAAA
Ha, whadda you say, white powder face? I'm nigga too and I*M BAD! I eat fat ass powder nerds as my breakfast.
- HAHAHHAHHAHHAAA
HAHAHHAHHAHHAAA kirjoitti:
Ha, whadda you say, white powder face? I'm nigga too and I*M BAD! I eat fat ass powder nerds as my breakfast.
- kiusataan
Ilmoita poliisille. Koulukiusaaminen on rangaistava teko.
- Feeniksin_kyynelet
1. Puhuminen kannattaa aina
2. Kiusaajista ei ehkä koskaan tule sulle parhaita kavereita, mutta onneksi on muitakin ihmisiä, joiden kanssa kaveerata
3. Kenenkään ei tarvitse joutua sietämään kiusaamista
Toivon sulle kaikkea hyvää! kiusaamisen syy voi olla se että on ylipainoinen tai keskeyttää/huutaa tunnilla.
- Einäi
Kiusaamine on kyl tyhmintä ikinä. Koita pärjäillä ja muista et se vika on aina kiusaajassa eikä kiusatussa.
- KiusausOnSyöpää
Mua on kiusattu kans pitkään. Kerroin aina opelle ja ne vaan anto varotuksen kiusaajille. Se ei auttanu yhtään. Nyt vihdoin se on loppunu melkeen kokonaan. Jos opet ei kunnolla puutu asiaan nii veä turpiin jos pystyt. Ite jouduin melkeen jälkiistuntoon mutta se kannatti. Kiusaaminen melkeen loppu. Se on sit se et voit saaha tietty arestia mut ainaki mun äiti ymmärsi miks vedin turpaan ku se on ite tehny samoin sen kiusaajille:D mut toivottavasti se loppuis.
- hirteetommone
Pahoinpitely on rangaistavaa oli kohde sitten vaikka kiusaaja
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763163Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2422039- 671956
- 711654
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51406Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391264MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241028- 64986
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23986Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165927