Outo tyyppi leikkipuistoissa!

Huolestuttaa

Mikäs tämä naistenpyörällä liikkuva ja kovaa pulinaa pitävä, musta mies on? Häriköi lasten leikkikentillä, etteivät lapset enää uskalla olla niillä.

9

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarskka66

      missä puistossa? ulkomaalainenko?

    • Hämr

      Aina löytyy juurikin se musta mies, joka häiriköi. Itse en ole nähnyt, onko moni muukaan.. Onhan Riksus Soldiers of odinin urhoot jotka huolehtii katujen turvallisuudesta. Ei muutakuin facebookin kautta viestiä niille niin turvallista tulee.

      • parempiitse

        ei ne uskalla pimeällä ulkona olla.
        '


    • 1timo2timo

      Eikä sitä pälisijää nääkään pimeässä...

    • Ygtgynu

      Se etsii puutteessa olevia yh- tätejä.

      • jalisäätulee

        sulkon tuliaisia


    • ruskeonpaskaa

      Ketä niistä aloittaja tarkoittaa? Niitä kun liikku jokapuolella Riksua. Ja niitä on häiriköimässä samaan aikaan jokapaikassa. Ruskean värin olen tottunut aina yhdistämään paskaan, niin tässäkin tapauksessa.

      • Mitähänvielä

        Annetaan ihmisten kulkea rauhassa,oli ihon väri mikä hyvänsä.Miksi Riihimäkeläiset ovat ahdas mielisiä "paskoja".Se sanon ovat ahkeria,kovia tekemään töitä.
        Olette vain kateellisia,kaikki.Ja toiseksi,kukaan ei ole saanut valita vanhempiaan,jos ihon väriin takerrutaan.Joten annetaan taas kerran olla. :) :)


    • kiroilee

      eikun se on ilkeä, mielisairas, rasisti rikollinen mummu, eikä ole polkupyörää, mutta muovikassi usein on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe