Hei
Tilasin puhelimeni, Moto G 3rd Generation, Amazonista puolisen vuotta sitten, ja nyt se on alkanut sammuilemaan käytössä.
Epäilen, että sammuilu tapahtuu jos siinä on raskasta käyttöä samalla kun sitä ladataan, esim eilen sammui kun käytin sitä tietokoneeni web-kamerana USBn välityksellä ja tänään kun selailin appeja puhelimen ollessa tietokoneessa USBlla kiinni.
Aiemmista kerroista en ole täysin varma.
Mitä kautta voin ottaa yhteyden Motorolan huoltoon, ja onko huoltopaikkoja Suomessa?
Motorola takuu/huolto Suomessa?
MotoG3rdGeneration
4
1942
Vastaukset
- nääainaki_
Ainakin SCF Huolto ja Smarthuolto. Googletappa!
- toinenkysyjä
Mikäli oikein ymmärsin niin SCH Huolto on lopettanut toimintansa ja Smarthuolto ei tee Motorolalle muita kuin takuun ulkopuolisia huoltoja/korjauksia. Eli missä takuuhuolto nykyisin Motorolalle?
- hjr32
mulla on ei toimi akua kokonan missä voin löytää korjaus paikka motorala ja sry kirjoittan väärin olen todella huolissan
- soittanu
Ostin saman puhelimen blac friday tarjouksesta. Motorola on myyty Lenovolle ja molempien tunnus näkyy kun kytken virran. Tutki Lenovon sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226