Tämä on ilmeisesti Rover 75:n tyyppivika, joten toivottavasti jollain on helppo ja toimiva ratkaisu ongelmaan.
Eli ongelmana on se että kaukosäätimellä tai avaimella ovien lukkoja avattaessa lukot avautuvat heikosti. Lukot on ohjelmoitu avautumaan yhdellä painalluksella, mutta monasti vasta kolmannella painalluksella kaikkien ovien lukot saa auki. Välillä ovet ei myöskään lukkiudu kaukosäätimen ensimmäisellä painalluksella.
Eli miten seiskavitosen lukot saisi toimimaan herkemmin? Onko lukkojen avaus ja öljyämisestä apua (lienee työlästä...)?
Lukot reistaa
5
819
Vastaukset 5
- Heikki M
Hei !
Mulla on sama ongelma lukkojen kanssa. Ekalla painalluksella aukee kuskin ovi, toisella pelkääjän sekä vasen takaovi ja kolmannella oikea takaovi. Lieneekö sähkövika vai jokin muu.
HM - Rover 75
Kuulin että joka huollon yhteydessä tulisi lukot öljytä. Onnistuu kuulemma spray öljyllä ja "jatkopillillä" verhoiluja avaamatta. Ilmeisesti tämä on jäänyt minun autostani tekemättä viime huollossa kuten ovien saranoiden rasvauskin... Oli muutenkin aika heikko esitys edellinen huolto.
- Roveristi
Missä huollatit Roverisi?
- Rover 75
Roveristi kirjoitti:
Missä huollatit Roverisi?
Viime huolto Huoltorep Lauttasaaressa ei kerännyt paljoa pisteitä. Taisi olla joku oppipoika asialla.
- Roveristi
Rover 75 kirjoitti:
Viime huolto Huoltorep Lauttasaaressa ei kerännyt paljoa pisteitä. Taisi olla joku oppipoika asialla.
Ootko koittanut Karaasia Espoon Juvanmalmella?
Itellä on ainakin hyvät käsitykset tuosta firmasta. Noi oppipojat on joskus mitä on... niistä kannattaakin aina laittaa palautetta itse firmalle, oli se sit hyvää tai huonoa. Tietävät ainakin millainen kaveri on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161487
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419