Hei, onko kellään antaa vinkkiä mistä ostaa pvc ikkunat Virosta.
Keittiökalusteet/koneet myös, onko yhteystietoja Viroon mistä ostaisin.
Jos säästän ostan Virosta…..
Pvc ikkunat Virosta???
16
5125
Vastaukset
- kghadöfkhalööal
pvc ikkunat? ei jummarra.
- Anonyymi
Ennakko luulot ovat aina, mutta ovat todella hyvät jo 15 vuotta olleet.
- PVC-
- Kokemustaonnääs
Ei toimi muoviikkunat suomessa. Suomen olosuhteet vaativat lasilta niin paljon ettei muovirunko kestä lasipakan painoa... ajan mittaan menee sököks.
- plastika
Ei muuten pidä paikkaansa. Syy siihen miksi suomessa käytetään yleensä puuikkunoita on se että näin on aina tehty. Mitään muuta syytä asialle ei ole.
- 22233377
Uusissa taloissa(ainakin kerrostaloissa) käytetään Virossa nykyään lähes poikkeuksetta sellaisia 3-lasin umpipaketteja missä vahva metallirunko. Ne on raskaita paketteja, sisäpuolella toki puukarmit. Avattavat ikkunat ja parvekeovina olevat lasit ovat samanlaisia paketteja, se kuitenkin on että ne aina aukeavat sekä sivulle että ylhäältä sillai raolleen asti, kun kahvaa näihin asentoihin käännetään joko 90 astetta tai 180 astetta.
Itse en pidä umpipaketti-ikkunoista, siksi kun niitä ei voi itse pestä. Ja jos jotainkin höyryjä pakettiin sisään menee, niin se on sitten siellä eikä pois saa. No ikkunanpesijöiden ammattikunnalle Tallinnassakin on hyvin töitä, joskin myös aika paskaisenakin ikkunoiden annetaan olla.
Näitä keittiö/kylppäri-kalustefirmoja Tallinnassa on monia siksikin kun rakentajat jättävät uusissa taloissa nämä jutut laittamatta ja asunnon ostajat joutuvat näitä itse tilailemaan.
google hakuun köök mööbel Tallinn niin siitä niitä löytyy ja monissa firmoissa on sivut englannin kielelläkin.
Asennettuna ne kyllä kannattaisi ottaa kun asennustyön saa virolaisilta halvemmalla, ja kyllä ne entisetkin mööbelit pois alta purkavat. Tuskin siitä rahdista niin kovin paljon ylimääräistä tulee jos ei niin kaukana Helsingistä.
Itse tilasin keittiö/kylppäri-kalusteet tällaisesta firmasta. Tilasin ne siis Tallinnan kämppääni, enkä osaa sanoa joska nimenomaan tää firma Suomen puolelle toisi, mutta varmasti joku kyllä toisi.
http://www.idema.ee/?lang=fi
Nää sovitaan ja suunnitellaan tilaajan kanssa tarkkaan etukäteen että minkälaiset tulee(tää homma hoituu sähköposteilla ehdotuskuvineen), ja se lasku minkä ne töineen tekee myös etukäteen räknätään. Laskusta puolet maksetaan ennakkoon ja toinen puoli kun asennus on valmis.
Näitä voit alustavasti sähköposteilla tiedustella, ja siitä näet josko ja miten paljon tulisivat halvemmaksi, ja mikä firma ylipäätään Viron ulkopuolelle tekee. - ihmegookle
- tek21
Olen käynyt Tallinassa tutustumassa Virolaisiin PVC ikkunoihin. Runkomodulit ovat yleensä saksasta ja laadustaan sopivia myös suomen olosuhteisiin. Suosittelen.
Ikkuna-asiantuntija - Ikkunat
Itse tilasin neljä vuotta sitten muutaman ikkunan AknaKoda:sta http://www.aknakoda.ee
Pienehköt ikkunat maksoi noin 50€ / kpl ja noudin ne itse Tallinnasta. - Koikk
Pölyä kerää nämä muovi-ikkunat.
Saa päivittäin pyyhkiä tummat jäljet pois.
Menee vaihtoon.
Halvalla ei saa kuin paskaa! - albaneew
Puisten ikkunoiden myyjillä alkaa puntit vapisemaan. Pvc ikkunat ovat niin paljon parempia ja vieläpä edullisempia.
- tuffa52
Soita numeroon tila laita leveys / korkeus [email protected] tai 0400664794
- PVC_on_ihan_OK
Rehpol tekee laadukkaita ikkunoita Etelä-Virossa, myös PVC-profiileista.
Suomessakin nykyään on yhtiöllä oma asiantuntija.
http://rehpol.ee/fi/kontakt - JonnöH
yksi firma myy myös norjalaisia PVC ikkunoita. uskoisin niiden olevan laadukkaita
- muoviauto
Minulla ei ole muovista kirjahyllyä, olohuoneen pöytää eikä tuoleja, keittiön pöytää, tuoleja eikä kaapistojen ovia. Näitä käyttävät varmaan hankkivat myös muovi-ikkunat.
- kymysyksien
minulla oli täysin lasikuitukorinen auto, galvanoitu runko ja omistamistani autoista ehdottomasti paras. Valmistajana oli Matra. Ottakaapa selvää ja veikatkaa mikä oli autoni merkki ja malli?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337251Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521490Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281386PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1811380- 1441249
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v166985- 39976