Meillä on ollut muutaman vuoden 1000 litran säiliö mihin on kerätty sadevettä suoraan rännistä.Kuution kyljessä on hana mistä saa kätevästi kastelukannuun vettä. Vuosien mittaan hana on rapistunut ja alkanut vuotaa.Mistä saisimme ostettua uuden? Onko kenelläkään tietoa?
sadevesi talteen
4
144
Vastaukset
- poltinkarva
Seuraa paillislehtien myyntipalstoja. Täällä on ollut myynnissä 1000 litran säiliöitä 65 eurolla. 200 litran entisiä pesuainetynnyreitä sain kympillä.
- 456987
noita 200l pönttöjä on sarjaan kytkettynä meilläkin, rännit on laitettu niin että molemmilta kattolappeilta vedet menee sinne pönttöihin.Törkeän siniset pöntöt on naamioitu pajupunoksisilla suojuksilla erilliseen kehikkoon, joka aina talveksi pois puretaan lumien alta, muutoin lumet rikkoisi ne pajupunokset.
- etkaimaksanut
kysy eko kemiltä siellä noita tuhottavia myrkky säiliöitä käsitellään
- aartsä66
kaikilla tehtailla niitä on kun kemikaalit niissä tuodaan, työntekijät saa ilmaiseksi, niinkuin minnäi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737