Hotel Ivan, kokemuksia?

Kohtamenossa

Hei. Ollaan tuossa parin viikon päästä reissun lähdössä. Mielelläni kuulisin kokomuksia Sibnik Hotel Ivanista.
Lähinnä onko syytä suunnata ruokailuille kauemmas keskustaan vai millainen on hotellin hintataso?

5

392

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissumasa

On kokemuksia hotellista. Aamiainen ja muu ruokailu tapahtuu seisovasta pöydästä, hinta on todella edullista ja ruoan taso aivan huippuluokkaa, parasta mitä Kroatiasta löytyy. Hotelli on muutenkin korkeata tasoa, henkilökunta avuliasta.
      Hotellin aulassa on pankkiautomaatti, kertanoston raja 5000 HRK.

• reissumasa

Ranta-alueella (noin 100metriä hotellista) on dalmatialainen etno (a la carte) ravintola, josta voi ostaa paikallisia tai muita ruokalajeja suomalaiseen hintaan. Laatukin on hyvätasoista.

• reissumasa

Jotain ovat kroatialaiset jäljitelleet Roomasta. Sibenikissä oli nimittäin kaupunkivero 1 euro per yö.

• reissumasa

Isompi ostoskeskus Dalmare on 2 km:n päässä hotellilta Sibenikin keskustan suuntaan.

• reissumasa

Korjaan. Taitaa olla nelisen kilsaa, toivottavasti kukaan ei lähtenyt kävelemään, vuokra-autolla kun matka tuntui lyhyemmältä.
        Ostoskeskus Dalmaressa on Mäkkäri (vekaramagneetti grilliruoan ystäville) ja Henkka ja Maukka, josta tuli ostettua shortsit tarpeeseen kun säät olivat kuumat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1662
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      444
      1186
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1120
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1025
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1003
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      887
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      33
      695
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      665
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      651
    Aihe