Ongelmani on että en mennyt kouluun koska pyöräni kumi oli tyhjä ja sen jälkeen äiti sanoi että mä aina keksin selityksiä juuri siinä kohtaa ku pitäis lähteä ja alkoi ns esittämään minua. no ragesin siitä sille ihan kunnolla enkä mennyt sitten kouluun jonka seurauksena kun olen tietokonepelaaja ja pelaaminen on harrastus ja erittäin tärkeä voimavara minulle, niin ottivat sähköt ja nettimodeemin pois... en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Tuntuu niin epätoivoiselta
Ongelmani....
turhautunutpoika
2
165
Vastaukset
- turhautunutpoika
ja sanoivat että puhelinliittymäkin voi lähteä ja kuraattorille mennään .....
- Itsenäistymään
Itsesi parhaaksi ,jatkat koulunkäyntiä,heti kun mahdollista pyrit jonnekin opistoon jossa asutaankin koululla ja opettelet itsenäistymään,sekä huolehtimaan asioistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43703SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933609Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713322Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 901383
- 151323