Tarvitsetko asuntoa vain kesäksi vai pitkäaikaisempaan käyttöön ? Kotkansaarelta nyt vuokrattavana 39 m2 kaksio, joka sijaitsee erinomaisella paikalla aivan torin ja palveluiden läheisyydestä. Meri, luonto ja ulkoilualueet aivan vieressä, ja itse talon vieressä sijaitsee esim. koirien ulkoilutukseen oivallinen Isopuisto. Asuntoon on mahdollista ottaa lemmikkieläin. Tässä 3. kerroksen asunnossa on olohuone, makuuhuone, ihan oikea keittiö, kph-wc. Asunto on hyvässä kunnossa, seinäpinnat siistit ja keittiössä uudehkot kaapit, tiskiallas etc. Asunnosta on näkymät piha-alueelle ja talon ympärillä on riittävästi vehreää piha-aluetta. Taloyhtiö erittäin rauhallinen ja hiljainen. Taloyhtiössä on jo putkiremontti tehty 2 vuotta sitten ja alakerrassa mainiot saunatilat.
Asunnossa kaapeli-tv yhteys ja samalla nopea laajakaistayhteys. Autolle löytyy sähköpistokepaikka pihalta. Asunto on siis heti vapaa !!! Vuokra 498 eur/kk. Lisätietoja sähköpostitse: a.kapanen@elisanet tai puhelimitse 040-5482 192. Laita viestiä, niin sovitaan aika ja pääset asunnolla heti käymään !
Kuvia löytyy täältä: http://www.tori.fi/vi/27373148.htm
Kesäksi asunto Kotkasta, heti vapaa
kapsu_zx10
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703