kattelin tässä meidän myynnissä olevan talon facebookin Suosittele -nappulan vieressä olevia lukuja. Meidän talon kohdalla oli 32. Toisen samalla paikkakunnalla myynnissä olevan oli 39, yhden taas 0, yhden 12.
Onko näihin toiveikkaana myyjänä mitään uskomista vai istuuko välittäjä klikkailemassa lukuja isommaksi? eli siis onkohan oikeasti ollut joku joka on suositellut meidän taloa jollekin frendille? ja tiedän ettei tuo mitään myynnin osalta tarkoita. lähinnä kiinnostaa että onkohan tuo "oikea" luku..
Klikkaukset välittäjän sivulla
4
101
Vastaukset
- klikkailisisuuremmaksi
Jos olisit itse välittäjä niin kuinka toimisit?
Itse jaan hieman valikoiden uudet myyntikohteet omalle aikajanalle. Firman aikajanalle jaetaan aina joskus joku kohde (ei noita kaikkia vain voi jakaa, melkein 1.500 kohdetta vuodessa jos jokainen jaettaisiin sinne, häviäisivät tykkääjät aika nopeasti).
En kylläkään usko, että kenelläkään välittäjällä olisi riittävä into tykätä omista kohteistaan asunnon myynnin kannalta merkittsemättömässä foorumissa. Välittäjä kun on suurimman osaa ajasta tien päällä ajamassa kohteesta toiseen. Se tunnin aika ennen nukahtamista ja heräämisen jälkeen on omaaa aikaa.- enperustamoisista
mieleen tulee, että sinä itse käyt suosittelemassa omaa kämppääsi :)
- 445566
Muuten hyvä teoria, mutta kohdetta voi suositella vain kerran - seuraavalla kerralla klikkaamalla suosittelu poistuu. nimim. kokeiltu on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446