Syökää te silakoita.
Tai nukkukaa yön yli.
Jotain varmasti tarttis tehdä.
Te onnettomat tunarit!
Minä juon nyt kahvia
14
175
Vastaukset
- expimot
Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan.
- on.nellinen
-Minulla on ollut onnea rakkaudessa!
-Ethän ole naimisissakaan.
-No siinäpä se onkin. - Skool-skippis
Minä juon nyt nakkikeittoa, kolpakosta, kun nakit loppuivat ja liemi jäi. Mutta ei ole hassunpi tuopillinen, ainoastaan perunat ja vihannekset tahtoo jäädä tuopin pohjalle.
Jos alkaisin ryypätä silakoita ne pitäisi latoa pystyyn tuohon tuopin reunoja vasten. Silakka poikittain suussa ei ole hyvä ajatus. - eppu2
Niin juon minäkin, sitä kahvia meinaan.
Tuppaa pitään niin kiirusta, ettei edes tunaroimaan kerkiä.- expimot
Ja siinä toinen tohelo.
- eppu2
expimot kirjoitti:
Ja siinä toinen tohelo.
Mistäköhän kolmas löydettäisiin?
On mulla silakkalaatikkoo tuo jääkaapissa. - täystohelo
eppu2 kirjoitti:
Mistäköhän kolmas löydettäisiin?
On mulla silakkalaatikkoo tuo jääkaapissa.Täällä, ilmottaudun!
- eppu2
täystohelo kirjoitti:
Täällä, ilmottaudun!
Hyvä, hyvä kerhomme senkun kasvaa.
Nyt aion syödä sitä silakkalaatikkoo. - expimot
eppu2 kirjoitti:
Hyvä, hyvä kerhomme senkun kasvaa.
Nyt aion syödä sitä silakkalaatikkoo.Kyllä kansa tietää!
- Lahna-laatikossa
Lahnalaatikkoa tulee enempi kun ne on niin litteitä.
- O-Orvokki
Silakoita voi jalostaa herkulliseksi ruoaksi monella tapaa. Nammn. Haluaisitko saada tai antaa hyviä valmistusohjeita?
Mitä tarkoittaa yön yli nukkuminen? Voiko yön ali nukkua myös, tai ympäri yön?
Mikä painaa aloittajan mieltä? Jos kerrot, voi kertoa, millaista apua voisi olla tarjolla.
Jos olo tuntuu liian kuumalta, eikä muuta viilennystä löydy, voisit vaikka kastella t-paitasi ja pukeutua siihen. Viilentää varmasti, myös auringossa oleskelevaa, ja voi aina kastaa uudelleen, kun kuivuu.
Voi ressukka sinua, millaiseen paikkaan ja millaiseen seuraan oletkaan joutunut?
Ehkä me palstalla kävijät voisimme piristää sinua ja parantaa pahaa mieltäsi. Oikeassa olet, jotain tosiaan tarttis tehdä,
on toi nukkuminen viime aikoina ollut vähän niin ja näin.
Mutta kyllä se tästä kun kuu taas kutistuu ja laskeutuu kohtuullisiin asemiin.- eppu2
rosaliiin kirjoitti:
Ai niin, kyllä voin ilmoittautua tunarikerhoon.
kun tekevälle aina sattuu ja tapahtuu...Niin se on, jos ei mitään tee, niin ei mitään satukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4054870Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4863040Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292611Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2322547Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1932542"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –771674Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6011551Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4791365Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki161364Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v461111