Oletteko te huolissaan tästä ilmiöstä?
Vastaukset 20
- nuortennaistentaholta
*seksuaalinen hyväksikäyttö
- josootnoinsairas
Meepä Kökkölä ösästö 1, ja pian kipin kapin pillukintuines.
- enosaakuinvähän
Pahempaa toimintaa se on kun käydä huorissa. Nämä ovat tosi huoria.
- Mielestäni
Eikö se ole vähän päinvastoin? Vanhat on kokeneita ja kaikki on jo elämässä saatu. Opittu myös taaplaan elämässä hyötyäkseen mahdollisimman paljon. Nuori nainen taas on vielä elämänsä alussa, hyvin monessa asiassa sinisilmäinen ja kokematon. Ei ole vielä oppinut elämän raadollisuutta ja haaveilee vielä unelmien satuprinsseistä, perheestä ja ihanasta liitosta.
Vanha mies tavoittelee nuoruuden lähdettä, seksiä. Nuori nainen elämänsä rakkautta eikä ymmärrä että vanhempi mies vedättää vielä ihmisenpoikasta joka ei ole oppinut elämän raadollisuutta.- kunhan_kysyn
Onko sulla asperger?
- Anonyymi00012
Aika mustavalkoisena näet asian. Itse ajattelisin enemmän arvostuksen ja kunnioituksen kautta asiaa. Vanhempi osaa antaa arvoa hyväksi kokemalleen naiselle monella tavoin.
- naapurissakin
Näitä hyväksikäyttäjiä on työkavereisa ja
- Ilmeisesti
tarkoitat niitä joilla on vain rahojen vienti tarkoituksena, vai menikö pieleen?
On se kumma etteivät usko kun jatkuvasti joka tuutista varoitetaan, niin miehiä kuin naisiakin niiden rahojen havittelijoiden kanssa kanssakäymisestä, ja ei mene perille.
Jopa satoihin tuhansiin ne kavallukset on kohonneet, ja luulisin ettei muutamien kymppitonnien häviäjät kehtaa edes tehdä ilmoitusta, ellei perikunta huomaa rahojen kadonneen.
Todella sikamaista hommaa, ei mitään hyväksyttävää, vaan rankka tuomio kavaltajille.- Anonyymi00008
Lähinnä rahojen hyväksikäyttö.
Siinä sivussa myös sexia.
Monet näistä, jotka käyttävät taloudellisesti vanhoja miehiä, ovat itse huonossa tilanteessa.
Työttömänä, sairauseläkkeellä ja mielen terveydessä on häiriöitä.
Jos ei omaiset puutu tähän, niin tämä hyväksikäyttö jatkuu seuraavaan henkilöön.
- Anonyymi00009
Viimeksi kun vanha mies lähestyi minua tarjosin hänelle karkkia. Vanhemmat ovat viisaampia ja täten todennäköisimmin laadukasta seuraa. Länsimainen rakkaus on jotain 100 tms. vuotra vanha konteksti ja sitä kiintyy väkisin ihmiseen, joka ostelee sulle lahjoja, on kohtelias ja hyväkäytöksinen. Lopussa tilanne on molemmin puolinen win win
- Anonyymi00010
joku simppaa mun elämää ja se olisi kurjempaa ilman. Juttelin tämmösen sokeripapan kanssa joku kuukausi rakaperin ja kehuin kuinka hyvää elämä on kera ja kuinka se on kurjaa ilman
- Anonyymi00011
Enpä oo niin typerä, että elättäisin, ostelisin lahjoja tms.
Pitää olla aika kova ja epätoivoinen p illunhimo, jos tuohon vartavasten haluaa langeta- Anonyymi00013
Ei oo tarvinu ees antaa. Lisäks hengailisin anycase noitten mun elämää kuhtuullisesti kustantavien rumien miesten kanssa, on myös varmaan kauneinta, mitä niille on ikinä sanottu
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei oo tarvinu ees antaa. Lisäks hengailisin anycase noitten mun elämää kuhtuullisesti kustantavien rumien miesten kanssa, on myös varmaan kauneinta, mitä niille on ikinä sanottu
Vielä typerämpää jos koku tuhlaa rahojaan ilman vastinetta. Mutta jotkut on uunoja.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oikeesti puhutaan muutamista satasista, jostain tonnista vuodessa. Että tulee hyvä mieli, tavara on just sitä, mitä tarvitsit ja sen kustannukset on sulle ilmaisesta muutamiin euroihin, arvo joskus jopa pari-kolme sataa
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oikeesti puhutaan muutamista satasista, jostain tonnista vuodessa. Että tulee hyvä mieli, tavara on just sitä, mitä tarvitsit ja sen kustannukset on sulle ilmaisesta muutamiin euroihin, arvo joskus jopa pari-kolme sataa
Joo. On minultaki pyydelty volsien mittaan kaikenmoista, mut en ole koskaan suostunut. Linjani on aina sama.
- Anonyymi00016
Jos kertoisit hieman tarkemmin mitä tarkoitat, niin olisi helpompaa ottaa kantaa.
- Anonyymi00017
Jos on typerä niin maksaa
Mä en kustanna edes kahvia toiselle - Anonyymi00019
Juu. Papan Tunturimies kustansi Pikkupaavollekki ratikkalipun, 1,60€, Joulukadun avajaisiin, että pääs turvallisesti Aleksanterin päästä pää hän. Kuulemma.
- Anonyymi00020
En ollenkaan. Ennemmin olen huolissani vanhojen naisten tavasta lähettää rahaa turkkilaiselle tai gampialaiselle poikkikselle että se pääsisi tulemaan Suomeen. Passi ja lentokulut ja hups sinne meni kolkyt donaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629