Vanhojen miesten hyväksikäyttö

nuortennaistentaholta

Oletteko te huolissaan tästä ilmiöstä?

20

263

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuortennaistentaholta

*seksuaalinen hyväksikäyttö

• josootnoinsairas

Meepä Kökkölä ösästö 1, ja pian kipin kapin pillukintuines.

• enosaakuinvähän

Pahempaa toimintaa se on kun käydä huorissa. Nämä ovat tosi huoria.

• Mielestäni

Eikö se ole vähän päinvastoin? Vanhat on kokeneita ja kaikki on jo elämässä saatu. Opittu myös taaplaan elämässä hyötyäkseen mahdollisimman paljon. Nuori nainen taas on vielä elämänsä alussa, hyvin monessa asiassa sinisilmäinen ja kokematon. Ei ole vielä oppinut elämän raadollisuutta ja haaveilee vielä unelmien satuprinsseistä, perheestä ja ihanasta liitosta.

Vanha mies tavoittelee nuoruuden lähdettä, seksiä. Nuori nainen elämänsä rakkautta eikä ymmärrä että vanhempi mies vedättää vielä ihmisenpoikasta joka ei ole oppinut elämän raadollisuutta.

• kunhan_kysyn

Onko sulla asperger?

• Anonyymi00012

Aika mustavalkoisena näet asian. Itse ajattelisin enemmän arvostuksen ja kunnioituksen kautta asiaa. Vanhempi osaa antaa arvoa hyväksi kokemalleen naiselle monella tavoin.

• naapurissakin

Näitä hyväksikäyttäjiä on työkavereisa ja

• Ilmeisesti

tarkoitat niitä joilla on vain rahojen vienti tarkoituksena, vai menikö pieleen?
      On se kumma etteivät usko kun jatkuvasti joka tuutista varoitetaan, niin miehiä kuin naisiakin niiden rahojen havittelijoiden kanssa kanssakäymisestä, ja ei mene perille.
      Jopa satoihin tuhansiin ne kavallukset on kohonneet, ja luulisin ettei muutamien kymppitonnien häviäjät kehtaa edes tehdä ilmoitusta, ellei perikunta huomaa rahojen kadonneen.
      Todella sikamaista hommaa, ei mitään hyväksyttävää, vaan rankka tuomio kavaltajille.

• Anonyymi00008

Lähinnä rahojen hyväksikäyttö.
        Siinä sivussa myös sexia.
        Monet näistä, jotka käyttävät taloudellisesti vanhoja miehiä, ovat itse huonossa tilanteessa.
        Työttömänä, sairauseläkkeellä ja mielen terveydessä on häiriöitä.
        Jos ei omaiset puutu tähän, niin tämä hyväksikäyttö jatkuu seuraavaan henkilöön.

• Anonyymi00009

Viimeksi kun vanha mies lähestyi minua tarjosin hänelle karkkia. Vanhemmat ovat viisaampia ja täten todennäköisimmin laadukasta seuraa. Länsimainen rakkaus on jotain 100 tms. vuotra vanha konteksti ja sitä kiintyy väkisin ihmiseen, joka ostelee sulle lahjoja, on kohtelias ja hyväkäytöksinen. Lopussa tilanne on molemmin puolinen win win

• Anonyymi00010

joku simppaa mun elämää ja se olisi kurjempaa ilman. Juttelin tämmösen sokeripapan kanssa joku kuukausi rakaperin ja kehuin kuinka hyvää elämä on kera ja kuinka se on kurjaa ilman

• Anonyymi00011

Enpä oo niin typerä, että elättäisin, ostelisin lahjoja tms.
      Pitää olla aika kova ja epätoivoinen p illunhimo, jos tuohon vartavasten haluaa langeta

• Anonyymi00013

Ei oo tarvinu ees antaa. Lisäks hengailisin anycase noitten mun elämää kuhtuullisesti kustantavien rumien miesten kanssa, on myös varmaan kauneinta, mitä niille on ikinä sanottu

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei oo tarvinu ees antaa. Lisäks hengailisin anycase noitten mun elämää kuhtuullisesti kustantavien rumien miesten kanssa, on myös varmaan kauneinta, mitä niille on ikinä sanottu

Vielä typerämpää jos koku tuhlaa rahojaan ilman vastinetta. Mutta jotkut on uunoja.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oikeesti puhutaan muutamista satasista, jostain tonnista vuodessa. Että tulee hyvä mieli, tavara on just sitä, mitä tarvitsit ja sen kustannukset on sulle ilmaisesta muutamiin euroihin, arvo joskus jopa pari-kolme sataa

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oikeesti puhutaan muutamista satasista, jostain tonnista vuodessa. Että tulee hyvä mieli, tavara on just sitä, mitä tarvitsit ja sen kustannukset on sulle ilmaisesta muutamiin euroihin, arvo joskus jopa pari-kolme sataa

Joo. On minultaki pyydelty volsien mittaan kaikenmoista, mut en ole koskaan suostunut. Linjani on aina sama.

• Anonyymi00016

Jos kertoisit hieman tarkemmin mitä tarkoitat, niin olisi helpompaa ottaa kantaa.

• Anonyymi00017

Jos on typerä niin maksaa

Mä en kustanna edes kahvia toiselle

• Anonyymi00019

Juu. Papan Tunturimies kustansi Pikkupaavollekki ratikkalipun, 1,60€, Joulukadun avajaisiin, että pääs turvallisesti Aleksanterin päästä pää hän. Kuulemma.

• Anonyymi00020

En ollenkaan. Ennemmin olen huolissani vanhojen naisten tavasta lähettää rahaa turkkilaiselle tai gampialaiselle poikkikselle että se pääsisi tulemaan Suomeen. Passi ja lentokulut ja hups sinne meni kolkyt donaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe