Sanoin ei, tarkoitin kyllä. Ihana Jii. Nyt kun olen asiaa miettinyt, kyllä, haluan sinut, ja sinua.
Kyllä.
Ikävä sinua
16
605
Vastaukset
- eliittikumppanit
Jani?
- Päätös.tehty
Voi ollakin... ;)
- testingpressures
Oh no! This is not for me.::((((((
Jani... "Sai mut uskomaan, hän, sai mut toivomaan, hän, ja vielä enemmän"....
- Peukkuapystyyn
Sekö huomionhakuinen narskahtava luuseri joka kylän pinnassa pyörii kekkuloimassa ja naisia iskemässä. Pojot sulle!!
- Päätös.tehty
Varsinais-suomessa hän asuu, tuskin on narsisti. Jos on naisia iskemässä, ihmekkös tuo, on niin söpön näköinen, että varmasti saakin.
- kommenttienkommentti
Ei ole sen niminen.
- oviraollaan
Jos haluaisit niin ottaisit yhteyttä.
- Päätös.tehty
Aion niin tehdäkin. Usein vaan töksäyttelen asioita niin, että itseänikin harmittaa. Paikkaan kyllä typeryyteni.
- pidäthänsanasi
Päätös.tehty kirjoitti:
Aion niin tehdäkin. Usein vaan töksäyttelen asioita niin, että itseänikin harmittaa. Paikkaan kyllä typeryyteni.
Nyt olet luvannut.
- kaunisnainensinä
Kuka J on kyseessä
- OrginalJone
Mä, vinden luuserit. Se oon mä. Et sinä kateellinen trollaaja vaan mä. Hä hä!
- rakkaudellamaire
Ai sori Jaana..mä en tienny luuseri häähhää
- JustheorginalJone
Saonoim kyllä, sinä sanoit ei. Nyt kun mietin sanon kyllä, vaikka se veisi mut perikatoon. KYLLÄ, tajuatko?
- juuuuuuuuuuuuuti
Jutilaako täällä tsalkki stalkkaa.
- NytMeneeSekavaksi
Tämä aloitus täytyy olla joltain blondilta:) "Sanoin ei, mutta tarkoitin kyllä...." "Haluan sinut vaikka sanoinkin, en halua..." :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764