Etenkin aamuisin, ruokailun jälkeen sekä hengästyessä kurkusta irtoaa jatkuvasti hengitystä vaikeuttavaa kirkasta limaa, jota saa räkiä koko ajan ulos. Välillä taas tuntuu pala kurkussa, ja pienen köhimisen jälkeen saattaa irrota kiinteä melkein kuiva räkäklimppi, väriltään kellertävä. Muutamalle lääkärille olen asiasta valitellut, mutta eivät tunnu oikein ottavan vakavissaan. Yksityiselle mentäessä tutki nielun, mutta kaikki ok. Myöskin astmatesti tehty mutta ei viitteitä astmasta. Mikä avuksi?
4 vuotta limaa kurkusta, mikä avuksi?
adaf
1
263
Vastaukset
- sisäilmasairas
Mulla oli samaa,ja kakistelin kaiken aikaa,pahiten syömisen jälkeen,ja yölläkin.En voinut mennä yleisötilaisuuksiin,kun häiritsin muita.Sitten tuli sydänkohtaus,42v.ja olin sairaalassa 2 viikkoa.Asennettiin tahdistin,ja kotiutettiin sydänsarkoidoosiepäilynä.Ilman tahdistinta en olisi enää täällä.Sairastumisen syy sädesieni ja sydänilmaongelmat.Ruokatorvikin tähystettiin,muka refluksitautia...nyt on loppunut,kun sairaus on pysähtynyt,ja balanssissa,ja vaihdoin asuntoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645