Vaihdoimme kotia. Uusi kotimme on 20 v. vanha. Aivan tavis talo siis. ei pitäisi olla mitään dramatiikkaa. Muutto oli mutkaton.Talon henki/energia on vain tosi masentava ja raskas. Aluksi talo vaikutti unelmakodilta. Sijaintikin on todella hyvä. Mieheni alkoi käyttämään runsaammin alkoholia ja itse tunnen oloni todella väsyneeksi. en tunne olevani "omassa kodissa". Koen syvän musertavan surun ja toivottomuuden tunteita, joihin ei löydy selitystä. Oudon levottomuuden, että jotain kohta tapahtuu/pitäisi tapahtua. Kuitenkin kyseessä on vain talo, joka sopii suunnitelmiimme ja elämäämme tällä hetkellä. Kylässä kävi vieras, joka vaistoaa herkästi "henkimaailman asioita" ja hän vaistosi jonkin ahdistavan energian. En ole asiantuntija näissä, mutta miten talon voi "puhdistaa" edellisten asukkaiden negatiivisista energioista.
Neuvoja kaivataan
5
226
Vastaukset
- Parantaja
Kodin vaihto vaan on henkisesti raskasta kaikille. Laina, remontit, muutos elämässä ym ym. Itsellä samanlaisia kokemuksia, kyllä se siintä tasaantuu. Turha syyttää taloa energioista ja hengistä, keskittykää itseenne ja omaan hyvinvointiin!!!
- toksiinejailmassa
HOMETALO.
- tosiasias
Et mitenkään. Itse asuin toistakymmentä vuotta talossa, jossa aikaisemmin joku henkilö
oli hirttäytynyt. Lisäksi vielä olin samassa huoneessa ja talossa tapahtui muutamia ihmeellisyyksiä. Esim. Kirjahyllyn takalaudoituksen halkeaminen itsekseen juuri silloin kuin ajattelin
kerran nuoruudessani itsetuhoisia ajatuksia. Tämä on totta, mutta vanhemmilleni en uskaltanut siitä puhua mitään. Sanoin vain, että miksiköhän tämäkin halkesi ilman minkäälaista kontaktia. Vasta muutosta seuraavana päivänä vanhempani kertoivat
siitä itsemurhasta mulle. Pitivät salassa yli 10v. - Imoinuhubjni
Polta suitsuketta joka huoneessa.
- jotainaluksi
Jos pyytäisit papin siunaamaan talon. Keskustele lisäksi miehesi kanssa,että olet huolissasi hänen brenkun käytöstä. Tuoreita kukkia kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001