Electrobike kokemuksia?

gg42

Tuli tuossa hetki sitten tilattua electrobike.fi sivustolta sähköpyörä ja palvelu on ollut uskomattoman surkeaa niin kaupan työntekijöillä kuin omistajallakaan ei ole minkäänlaista asiakaspalvelutaitoa. Jo pyörää toimittaessa alkoivat ongelmat ja viiden puhelun ja ylimääräisen kahden viikon jälkeen sainkun sainkin pyöräni vihdoin. Pyörää tilatessa netissä myös näkyi että heillä on toimipiste paikkakunnallani mutta kappas kappas pyörän jo tilattuani selviää ettei näin kuitenkaan ole ja nyt joudun jatkuvasti pyörän hajoillessa lähettelemään sitä edestakaisin helsinkiin korjattavaksi. Lyhyeks jäävät varmaan kesän ajot tällämenolla kun pyörä tulee viettämään suurimman osan ajasta matkahuollon toimituksessa/helsingissä korjattavana. En voi suositella kenellekkään kyseista kauppaa.

56

16988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd124

      Joo itsellä samanlaiset kokemukset kyseisestä liikkeestä. Huoltoon pyörää lähettäessäni minulle luvattiin pyörä takaisin kahdessa viikossa tai korvaava tuote tilalle. Noh kolmen viikon kuluttua maanantaina tiedustelin pyörääni asiakaspalvelusta josta sanottiin että pyörä toimitettaisiin matkahuoltoon viimeistään seuraavana aamuna. Noh jälleen kerran ... perjantaina soitan asiakaspalveluun samalle kyseiselle herralle ja hän sanoo puhelimessa että veikin pyörän vasta keskiviikko aamuna, noh ei siinä vielä mitään mutta kun puhelun jälkeen herra lähetti minulle MH seurantakoodin ja siitä selvisi että pyörä oli kiikutettu matkahuoltoon vain puolitoista tuntia ennen sitä puhelua perjantai aamuna eikä keskiviikkona joten myyjä siis koki paremmaksi vaihtoehdoksi valehdella kuin pahoitella virhettään. Noh... tästä suuttuneena otin yhteyttä toiseen myyjään ja tiedustelin reklamoinnin mahdollisuutta, koska liikkeen omistaja itse oli minulle sanonut että jos kahdenviikon huoltoaika ylittyy olisin oikeutettu reklamaatioon, puhelimessa myyjä lupasi selvittää asian ja soittaa minulle takaisin maanantaina tai tiistaina eli viiden päivän kuluessa. Eipä soittanut eipä vastanneet puheluihin kuittasi asian typerällä pahoittelu sähköpostilla. SURKEAMPAA PALVELUA SAA HAKEA!

    • Kestää_ja_kestää
    • tyytyväinen22

      Minä ainakin olen ollut tyytyväinen palveluun. Tilasin pyörän puhelimitse ja sain siitä tunnin päästä sähköpostiini laskun, joka oli maksettava ennen toimitusta. Maksoin laskun ja pyörä lähti seuraavana päivänä Matkahuollolla Jyväskylään päin. Tilasin pyöräni Huhtikuun loppupuolella ja vajaan kuukauden päästä pyörän saatuani huomasin, että perse tuli kipeäksi satulalla, joten tiedustelin Electobikestä asiasta ja suosittelivat silloin minulle hieman pehmeämpää satulaa ja jousitettua putkea pyörään. Tämä auttoi ja nyt on ollut erittäin mieluisaa ajella. Pyörä on ollut mitä erinomaisin työmatkoillani ja nyt mietin vaihtoa uudempaan Haibiken malliin, jos vain pääsemme vaihtohinnasta sopuun.

    • Joo12343

      Joo on kyllä sen tason palvelu kyseisessä kaupassa että täytyy olla täysin aivoton jos palaa takaisin kaupassa kerran asioituaan.. ei lisättävää.

    • Sähköliikkuja

      Uskomattoman surkeaa "palvelua". Tylyä, ylimielistä. En suosittele kenellekkään. Ylihintainen, sama pyörä saksasta -2000! Tahallista viivyttelyä, ei vastata puhelimeen / viesteihin, kun soitat salaisesta numerosta, niin vastataan kyllä. Zeropoints!

      • Pyörästara

        Tilasin Tammistosta 5.8.2017 SDuroon uuden etuvaihtajan. Arvioitiin tulevan 9.8. Tänään 21.8. ei ole kuulunut inahdustakaan. Olisi korrektia kertoa mistä kiikastaa.


      • Anonyymi
        Pyörästara kirjoitti:

        Tilasin Tammistosta 5.8.2017 SDuroon uuden etuvaihtajan. Arvioitiin tulevan 9.8. Tänään 21.8. ei ole kuulunut inahdustakaan. Olisi korrektia kertoa mistä kiikastaa.

        Ällistyttävä vika Haibikessa: oikean puolen poljin alkoi osoittaa irtoamisen merkkejä. Aherrettuani polkimen irti sen kierteet poljinvarressa tulivat perässä. Elektrobikestä tarjottiin poljinkampia parina, alkuperäisiä huokeampana versiona, mutta kovaan hintaan. Teetin alkuperäiseen kampeen uudet kierteet. - Kun olin joutunut hankkimaan tarvittavan ulosvetäjän, otin uteliaisuudesta vasemmankin kammen irti. Hämmästyin kun kun kampi oli merkitty kuuluvaksi oikealle (R) rattaan puolelle.
        Pyörä oli siis Electrobikessä koottu väärin!! - Firman palvelun nihkeyden tuntien en ole jaksanut aloittaa vetoamista tuotevastuuseen vaikka virhe on selvästi heidän.
        Rahaa ulosvetäjiin, uusiin polkimiin, kierteen teettämiseen ja uuteen kampeen on mennyt lähes 140,-. Lisäksi autokulut ja monen tunnin työ.
        Toisaalta: liki 4 vuotta ja noin 13000 km on tuottanut paljon iloakin.

        Esko Putus


      • Anonyymi

        Peruin heiltä tilaamani sähköpyörän , koska kesti ja kesti.... Myyvät nettikaupassaan olemattomia pyöriä. Kyseinen Raymon -pyörä on tälläkin hetkellä heillä nettikaupassaan statuksella "varastossa", mutta saman kuvan alla teksti " saamme pyörää loppukesästä tai alkusyksystä ja toimitamme tilausjärjestyksessä" :) EIHÄN SE SILLOIN OLE VARASTOSSA JOS SITÄ ALETAAN SAAMAAN VASTA LOPPUKESÄSTÄ ! No ongelmaan oli ratkaisu eli tilaus bikesteriltä Saksasta


    • Todellaluotettavatkaupat

      Just tuli pyörä elecrtobikelta ja kaikki on toiminut just niinkuin pitää. Ehkä jopa paremminkin. Pyörän piti tulla vasta ens viikolla mut nyt jo koeajot takana. Ja pientä säätöä oli mut nyt kaikki jo hoidossa. Suosittelen ehottomasti kaikille kyseistä firmaa. Hinnat suomen halvimmat ja tinkimällä jopa halvempi kuin Saksasta. Ja kyseessä tän vuoden malli Haibikesta. Ei mikään rupupyörä. Huippu firma tuo electrobike. Suosittelen.

      • Ex-asiakas

        Hain pyöräni eilen keväthuollosta. Huolto kesti viikon kivijalkamyymälässä Tampereella. Maksoi 89 € eikä pyörää oltu edes pesty. Likaisiin ketjuihin roiskittu öljyä. Huomautin pyörää viedessäni viime vuonna vaihdetuista jarrupaloista, jotka eivät olleet kestäneet edes yhtä kesää työmatkapyöräilyssä. No jarrut oli kunnossa, mutta vaihtteet aivan järkyttävät. Klappia vaihtaessa, vaihde ei pysy päällä, vaihteet ronksuu jne. Valittaessani todella ynseä vastaanotto.
        Pyörä on ollut minulla noin 5 vuotta ja on sinänsä hyvä toimiva, mitä nyt "ajotietokone" vaihdettiin 3 kertaa eikä kaikki toiminnot vieläkään toimi. Ei kuitenkaan haittaa ajamista.


      • Haibike1234

        Uusin asiakaspalvelu kokemus kyseisestä kaupasta: ostin vuosis sitten pyörän sain 200 e lahjakortin, lahjakortti lähetettiin sähköpostiin eikä siinä ollut mainittu minkään laisia ehtoja (voimassaolo, käyttötapa) myöskään electrobike nettisivuilla ei lue lahjakorteista mitään ohjeistusta. No käytin lahjakortista heti samointein 145 e ostaessani kaksi ulkorengasta, tuolloinkaan minulle ei mainittu mitään sääntöjä liittyen lahjakortin käyttöön.
        Noh nyt tänä keväänä yrittäessäni tilata jarrupaloja lahjakortin loppuosalla, saankin vastaukseksi että olisi pitänyt käyttää yhdellä kertaa ja on voimassa vain vuoden, tätähän ei varmaan ole syytä mainita etukäteen?! Asiasta mainitessani että ette ole asiaa tuonut ilmi missään vaiheessa sain vain voivottelut ja pahoittelut että lisäämme mahd pian lahjakortin säännöt nettisivuillemme.... ohhhoijjaaa... sinne vaan hakemaan kylän paras palvelu.....


    • fatbike_

      Pitääpä kirjoittaa tähän oma kokemukseni lafkasta.

      Olin ostamassa sähköavusteista fatbikea ja noiden nettisivulta vaikutti löytyvän tarpeisiin soveltuva pyörä. Varastosaldoksi heidän sivunsa näytti 3 kpl. Onneksi soitin tarkentaakseni rungon kokoa ja satuin samalla kysymään toimitusajasta. Siinä yhteydessä selvisi, ettei niitä pyöriä oikeasti varastossa edes ollut, vaan olisi mennyt tilaustavaraksi usean viikon toimitusajalla.

      Myyjä pyysi myös lähettämään sähköpostia ja aikoi vahvistaa saman päivän aikana todellisen toimitusajan ja varausmaksun maksamisprosessin. No, eipä kuulunut sähköpostista kuin automaattivastaus...

      Eli kokemukseni on, että asiakaspalvelua ei hallita ja varastosaldoihin nettisivuilla ei voi luottaa.

      Onneksi on kilpailija baiks.fi, joka kykeni toimittamaan päivässä tarpeisiin soveltuvan tuotteen.

    • Byby

      En voi kuin huokaista. Huolto ei pelaa.. Helsingin pisteestä on kyse. Kun viet pyörän sinne niin mitään ei kuulu. Saat kysellä ja luvataan ja luvataan. Huoltojaksot venyy. Omasta aktiivisuudesta kiinni saatko pyörän takaisin.
      Myynti varmaan toimii, mutta jatko on todella surullista.

      • Hän54

        Onneksi hain pyöräni pois ennen huollon alkua! Maksoi muuten 15€!


    • kauppias_Antero

      Tiedoksi, entinen Electrobike Tampere on muuttunut www.sahkofillari.fi kivijalkamyymäläksi.
      Tervetuloa ostoksille, palvelemme osoitteessa Rieväkatu 4, Kaleva, 33540 Tampere. Eli Kalevan Prismakeskusta vastapäätä olevat keltaiset kerrostalot, ensimmäinen rivi ja keskimmäinen talo.
      Rieväkatu on vaihtanut paikkaa ja nyt numero 4 löytyy tältä kohtaa.
      Puh 044 - 205 8008.

    • Sähköfillaristiksi

      En voi suositella minäkään. Tilasin tammikuussa viiden tonnin fillarin jonka piti saapua maaliskuussa. Ennen pääsiäistä minulle kerrrottiin, että fillari on kuormattu jo kolme viikkoa sitten ja tulossa. Tänään soitin jälleen kerran kysyäkseni tilauksen perään. Minulle kerrottiin, että koko fillaria ei ollut ko. kuormassa. Eli käytännössä minulle valehdeltiin!!! Käsittämätöntä toimintaa! Autokaupassa minulle olisi annettu toinen uusi kulkuneuvo siksi aikaa kun odotan viivästynyttä tilaisyat mutta sekään kuulemma ei ole mahdollista. Vielä en perunut tilausta, koska haluan nähdä miten tarina jatkuu....

    • Sähköfillaristiksi

      Tarina jatkuu... lopulta minulle selvisi ettei koko fillaria ole vielä edes rakennettu. Yllättäen tosin samanlainen esittelykappale kiilsi myymälän lattialla, tosin pienemmällä rungolla. Annoin periksi ja vaihdoin tilauksekseni halvempaan, jonka piti tulla Turusta muutamassa päivässä. 12 päivää myöhemmin kävin purkamassa kaupan kun tästäkään pyörästä ei kuulunut mitään. Enkä liene ainoa laatuaan. Edellä oleva asiakas oli vienyt pyöränsä huoltoon syyskuussa ja sai sen vasta nyt yli 7 kk myöhemmin. Ehkä elämäni huonoin kotimainen asiakaspalvelukokemus!

    • Kypsä

      Kyseisen liikkeen palvelusta ostotapahtumassa on aivan samat negatiiviset kokemukset, kuin ilmeisen monilla muillakin, MUTTA se oli pientä. Kun pyörä tuli, oli takavaihtajassa kuljetusvaurio joka ei korjaantunut ensimmäisellä korjaamokerralla, vaan toisella kerralla kun pyörä oli 1½ viikkoa korjaamossa varttumassa 2 €:n osaa. 3 kk ikäisenä pyörän moottori lakkasi toimimasta, ja eikun taas korjaamoon.. On ollut nyt korjaamossa 8 viikkoa, eikä kukaan vastaa enää edes e-mailiin..???!!! Vaimon pyörä ostettiin kyllä muualta, mutta olen maksanut omasta pyörästäni 3500,- €, jota ei enää ole olemassa 5 kk ostotapahtuman jälkeen. Ei voi pitää enää vastuullisena kumppanina.. Mennee viranomaistoimitukseksi, kun ei saa mitään otetta noista niljakkeista.

    • seuraavapyörämuualta

      Järkyttävän huonoa palvelua saanut tuolta... Tilaamani pyörä ei ole tullut sovitussa ajassa ja yrittäessäni soittaa asiakaspalveluun kukaan ei ole vastannut. Kerran joku virkailija taisi kyllä painaa vahingossa vihreää luuria, mutta kukaan ei vastannut minulle vaan nää sankarit jatko keskenään kahvipöytä höpinöitään.

    • Aslak

      Ei voi muuta kuin yhtyä edellisiin jotka ovat myös saaneet todella surkeaa palvelua kyseisestä firmasta. Ostin pyörän reilu vuosi sitten. Kesti pari kuukautta ennenkuin sain pyörän. Luvattu oli kolmessa viikossa. Ajoin jopa Inarista Vantaalle hakemaan pyörää mitä ei sitten kuitenkaan siellä ollut. Enkä ole vieläkään saanut maksamiani lisävarusteita huomautuksistani huolimatta. Kyseessä oli kuitenkin melkein viiden tonnin kaupat. Ikinä en tee enää minkäänlaisia kauppoja kyseisen yrityksen kanssa enkä missään nimessä voi suositella heitä kenellekään.

      • Sekundabike

        Samanlaisia kokemuksia... Pyörää kaupatessa kehutaan sitä maasta taivaisiin, ja luvataan yhtä jos toista. Mutta kun pyörä tulee ja ongelmat alkavat, ei ketään kiinnosta. Olisi pitänyt reklamoida kuljetusliikkeelle kuljetusvauriot, koska ne eivät kuulu Electrobikelle. Eli takuuta näillä Electrobiken toimittamilla tuotteilla ei oikeasti ole, ja kun rahat on saatu, loppuu palvelu.

        Kehuvat vielä olevansa Haibiken maahantuoja ja Boschin ainoa valtuutettu huolto, vaikka todellisuudessa faktat ovat aivan toista.


    • El-ectro

      Firman toiminta lähentelee petosta.

      Kertovat, että ovat Boshcin maahantuoja ja heillä on yksinoikeus huoltoihin. Kertoivat myös, että Boschilla ei voi ajaa pakkasessa, koska tehdas kieltää sen.

      Toisessa firmassa kerrottiin aivan toista tarinaa. Onneksi en ostanut Electrobikeltä mitään, niin pahasti kaverit ovat firman haukkuneet. Vältyin huijatuksi tulemiselta, kovia olivat kyllä myyntipuheet.

    • Anonyymi

      Pyöräni on ollut nyt perushuollossa poljinkeskiön vaihdossa noin puolitoista kuukautta, valmista ei tule. Selityksenä että eivät ole saaneet sopivaa keskiötä. Ihan shittiä, kyseessä on aivan tavallinen naisen fillari jossa moottori etupyörässä.

      • Anonyymi

        Olen odottanut useamman viikon , että saisin huollosta jonkun kiinni.

        Tiketti on avattu ja sen kautta perään kyselty, muttei mitään kuulu. Puhelimitse ei ole vastattu.

        Lenkillä juttelin toisen pyöräilijän kanssa, kertoi ettei saanut edes ostettua pyörää sieltä, kun ovat niin tukossa.

        Surullista...


    • Anonyymi

      Olen ostamassa sähköpyörää ja kävin electrobike vantaan myymälässä. Menin katsomaan uutta 2109 mallin Raymond 8.0 pyörää myymälään. Sitä ei tietenkään olllut myymälässä. Nuori mies myyjä sanoi, että ottaa yhteystiedot ylös ja ilmoittaa, kun pyörä tulee myymälään ja ilmoittaa kun pyörä on myymälässä. Kun mitään ei pitkään aikaan kuulunut, menin liikeeseen kysymään olisisko ko. pyörä saapunut myymälään. Ylätys, olihan se saapunut, mutta eivät olleet ilmoittaneet minulle vaikka ottivat kaikki yhteystioni puhelin numeroa myöten. Kumaa kaupantekoa. Ihan kuin ei haluttaisi edes myydä ostaville asiakkeille! Onneksi en ole tehnyt vielä mitään kauppoja electrobikestä, enkä tule tekemäänkään. Vaikuttaa myös, että yrittävät lypsätä pyörän ostajien rahat olemattomilla ja kaliilla huolloilla, joita ei välttämättä tarvitse edes tehdä sähköpyörille niin usein, kuin väittävät.

    • Anonyymi

      Samanlaisia kokemuksia minullakin. En voi suositella ostamista enkä pyörän huollattamista Electrobikessä.

      • Anonyymi

        Varmaan peitefirma tai vastaava.
        Messuilla ja kaupassa ehkä jaksetaan palvella sen aikaa kun maksu on suoritettu, mutta sen jälkeen olet omillasi jos jotain tulee.


    • Anonyymi

      Komppaan ehdottomasti huonojen kokemusten kirjoittajia. Kävin asioimassa hiljattain Vantaan toimipisteessä, keskustelemassa liikkeen vastaavan kanssa. Omistajaa edustava henkilö löhösi koko keskustelun ajan sohvalla, näppäillen poissaolevana samalla kannettavaa tietokonetta. Keskustelun hyödyllisyys hautautui täysin ylimielisen asenteen alle. Asiakaspalvelussa on menestyksellä omaksuttu eteläeurooppalainen välipitämättömyys, yhdistettynä kotimaiseen "evvk" asenteeseen. Sähköposti liikkeeseen on jäänyt myös reagoimatta.

      • Anonyymi

        Tuohon "evvk" asenteeseen pystyn samaistumaan.
        Tuntuu, että pulju täynnä kakaroita ja johdetaan kakaroiden voimin.
        Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      En tiedä mutta Tampereen Lielahden myymälässä palvelu todella hyvää ja työsuhde pyöränkin saanti kaikkine byrokratioineen(leasingfirma ja työnantaja) onnistui viikossa. 5 tähteä ainakin Treen pisteelle.!!!!

      • Anonyymi

        Juu, iso positiivinen muutos tullut liikkeiden palveluun ja uutta palvelualtista henkilökuntaakin näyttää olevan. Ei myöskään mitään pahaa sanottavaa, asioin myös jatkossaa kunhan palvelu hoituu samalla tasolla.


    • Anonyymi

      Todella huono paikka, onneksi on varaa valita.

    • Anonyymi

      Ostin electrobikeltä sähköpyörän ja myyntivaiheessa kaikki vaikutti hyvältä ja laitettii pyörä tilaukseen. Toimitusaika piti olla max 10 päivää. Eipä kuulunut pyörää siihen mennessä. Sen jälkeen kun soittelin niin luvattiin aina seuraavalle viikolle, mutta mitään ei kuulunut. Meni lopulta 3vk sovitusta ajasta.

      Luokatonta palvelua. Ei voi suositella kenellekään

    • Anonyymi

      Ostin pyörän Electrobikeltä ja pyörän toimitus luvatusta ajasta oli myöhässä 3vk, se oli vielä ok. Käytin pyörän ensi huollosssa Vantaan toimipisteellä ja palvelu oli täysin surkeaa. Kaikki mitä huollossa sovittiin mitä olisi pitänyt huoltaa niin mitää ei ollut huollettu ja vastineeksi sain epämääräistä selittelyä niin en voi ainakaan huoltopalveluita suositella kenellekkään.

    • Anonyymi

      Käytin pyöränVantaan Electrobiken huollossa 3300 kmvaihdettiin ketjut takarattaat ja jarrupalat,sanoin että katsokaa mikä on tarpeen vaihtaa hinta 250 e.Mielestäni takaratas oli hyvässä kunnossa,muutenkin palvelu ei ollut tätä päivää,ei enää sinne huoltoon.

      • Anonyymi

        Moi, jos ketju vaihdetaan niin takahammasrattaat pitää vaihtaa myös koska muuten ketju alkaa hyppiin takarattailla, 30vuoden kokemus pyörä alalta, t mm


    • Anonyymi

      Paskinta asiakaspalvelua mitä olen koskaan saanut, en koske tähän puljuun enää pitkällä tikullakaan. Tilasin sähköpyörän jonka tilaus meni jonnekkin ö mappiin.

    • Anonyymi

      Jos olet kiinnostunut sähköpyörän hankinnasta kierrä kaukaa ELECTROBIKE VANTAA

    • Anonyymi

      Ehkä huonoin asiakaspalvelu ikinä. Kierrän kaukaa.

    • Anonyymi

      Tilasin electrobikeltä pyörän ja jousituksen laatu oli yksi tekijöistä mikä vaikutti asiaan. Pyörä saapui 3kk tilaamisen jälkeen ja väärillä osilla.
      Nyt takaiskarin hajottua aloin tutkimaan onko muilla saman iskarin omistajilla vastaavia kokemuksia. Siinä tutkiessa huomasin, että mun pyörässä ei ole sama iskari minkä electrobike on kuvaillut siinä olevan. Ilmoitin tästä asiasta yritykselle, että pyörän iskari ei vastaa sitä mitä teidän tiedoissa on. Olin tottakai vailla sitä iskaria minkä olivat maininneet siinä olevan.
      Useiden puhelujen jälkeen sain toimitusjohtajan numeron ja yritin hänen kanssaan keskustella asiasta mutta ei siitä mitään tullut koska hän puhui jatkuvasti päälle ja oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt koeajopäivänä tunnistaa, että kyseessä ei ole sama iskari kuin mitä mainostivat. Eivät kuulemma vastaa inhimillisiin erehdyksiin.

      Rikkinäisen iskarin huolto menee vaikeaksi. Kuulemma pitäisi viedä pyörä huoltoliikkeeseen, siellä vaihtavat väliaikaisen iskarin tilalle ja huollattavat rikkinäisen tehtaalla. Iskarin saavuttua huollosta vien pyörän jälleen kerran iskarin vaihtoon. Ehdotin, että tilaa kerralla uuden iskarin, jotta ei tarvitse montaa päivää olla töistä pois. Toimitusjohtaja aikoi yrittää. Epäillykseksi jää tämä yrittäminen.
      Onneksi paikallinen huoltomies on avulias ja maanläheinen.

      • Anonyymi

        En suosittele. Myydään kyllä, vaikka kuu taivaalta mutta, kun toimituksen kanssa tulee ongelmia, niin syy löytyy aina jostain muualta, kun omasta toiminnasta. Pyörä ollu varastossa kokoajan, mutta ei vain ollu hoksattu lähettää. Pahoitteluita ei kuulunu, mutta selityksiä senkin edestä. Ei jatkoon..


    • Anonyymi

      Kiertäkää Electrobike kaukaa sähköpyörää hankkiessanne. Ostin heiltä sähköläskin 2017 ja siitä hajosi runko 2021 eli runkotakuuta oli jäljellä vielä reilu vuosi. Mitään ei tapahtunut puoleen vuoteen lukuisista yhteydenotoista huolimatta. Aina oli joku selitys ja lupailtiin hoitaa asia, mutta mitään ei tapahtunut. Lopulta pyysin apua toisesta pyöräliikkeestä jonka tiesin myyvän kyseistä pyörää. Heidän kautta sain kun sainkin monien mutkien kautta uuden pyörän, mutta jouduin maksamaan 980 euroa. Sellainen takuu Electrobikellä on eli mitään ei tehdä enää asiakkaan hyväksi enää sen jälkeen kun rahat on saatu.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut pelkästään positiivista kokemusta Electrobiken palvelusta. Kaikki asiat pyörään sekä huoltoon liittyen on onnistunut todella hyvin.

    • Anonyymi

      Nonii uusi työsuhdepyöräkumppani tullut eräästänisosta firmasta ko firmalle, saas nähä miten käy

    • Anonyymi

      Electrobike on maahantuoja kyseisille fillareille. Tämän takia yrityksemme sisällä päätettiin ottaa leasing sähköpyörät Electrobikelta muutamalle kymmenelle työntekijälle, itseni mukaan lukien.
      Syy miksi päädyimme ratkaisuun on se että Electrobikellä on myös vastuu mahdollisissa ongelmatilanteissa suoraan ilman välikäsiä. Erinäiset välitysfirmat (gobybike,vapaus,jne..) tekevät vain sopimusteknisiä asioita eivätkä lopulta vastaa tuotteesta käyttäjälle.

    • Anonyymi

      Erittäin kokematonta asiakaspalvelua, tilasin pyörän, vuoden odottelun jälkeen sain, komponentti pulan takia kai Ok?.. Mutta hinta nousi 400€ ja pyytävät sitä.. Ja vasta sitten kun on saanut pyörän kotiin niin alkaa lisä rahan keruu ja inffoaminen asiasta.!! Ihme firma..

    • Anonyymi

      Joo'o... ei toimi toimitukset kyseisestä puljusta. Tilaus oli 'hukkunut' ja kun jotain tuli, niin vain puolet mitä tilasin... eivätkä enää vastaa tiedusteluihin. Kaipa pittää laittaa kohta kuluttajaviranomaiselle viestiä!

    • Anonyymi

      Joulukuussa tilattu sähköpyörä, nyt sen saisi pyörän, mutta 700 euroa pitäisi laittaa lisää. Vuosimalli vaihtunut muttei osat. komponenttipulan ja hinnannousujen takia. Uskomatonta toimintaa.

    • Anonyymi

      Valehtelevat vielä kirkkain silmin. Koko kesän väittäneet, ettei pyöriä ole ja kun loppuviimein pyörä tuli nyt viikko sitten niin paketin kyljessä on dhl-tarrat, että pyöräerä on jo tullut heille toukokuun 25-27pvä. Tämä electrobike on ikävä kyllä työsuhdepyörätoimittajaosapuolena meidän työpaikalla ja huonoa palautetta saa isosti. Kiertäkää kaukaa tämä pulju ja suosikaa muita vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Kusetettu olo. Sama juttu, pyörä tilattu kuitenkin jo syyskuussa 2021. Sinäkin taidat olla samassa tehtaassa töissä?


    • Anonyymi

      Tilasin Elektrobikesta ostettuun sähköpyörästäni rikkoutuneen lokasuojan lähes viisi kuukautta sitten ja vain selityksiä olen saanut tähän mennessä. Tämänlaisen toiminnan mahdollistaa vain kohtuullisen laadukas pyörä. En mitenkään voi suositella kenelläkään asiointia ko liikkeessä.

      Nimimerkki
      Vain pyörä toimii

      • Anonyymi

        Oulun liikkeessä Todella asiallinen ja mukava palvelu, kävin rockmachinen sähköpyörän valoja aktivoimassa. samalla päivitettiin ohjelmisto ym


      • Anonyymi

        Lokasuoja tuli viimeinkin ja nyt pyöräni on ajokunnossa kesäkelejä odottaen. Elektrobike myönsi että "ei mennyt ihan nappiin tuo lokarikorjaus". Pyöräkaupassa oli pientä sähläystä muutenkin (ei vaikuttanut pyörän toimintaan) joten kaiken harmin yritys päätti hoitaa keväthuollolla. Kaiken jälkeen olen tyytyväinen jälkihoitoon ja uskon että vastaisuudessa asiat hoituvat ilman pulmia. Alkuperäistä pyörävalintaani pidän edelleen oikeana.
        Hyvää alkavaa pyöräilykesää


    • Anonyymi

      Surkea palvelu takuu aikana pyörän penkki meni rikki eivät alkaneet korvaamaan. Kysyin että paljonko uusi samanlainen maksaa ei ole tullut hintaa kohta vuoden odottanut😡.

    • Anonyymi

      En voi suositella. Sekundalaatuisten komponenttien takia pyörä on ollut toistuvasti korjattavana. Kerralla ei tehdä hyvää jälkeä, vaan korjaus tehdään samalla kiinanrihkamalla, mistä ongelmat johtuvat. Ensimmäiset ongelmat alkoivat jo 100 km kohdalla.

    • Anonyymi

      Raymond pyörä mullaki,on kyllä tehty heikoista osista ja omilla virityksillä taka ja etu navat eli varaosat arvauksella. Tuon pyörän huolto kalliimpaa kuin mitä menis esim autoon 4500 km ajettu ja osia piti ostaa 650 eurolla ja ite vaihettuna.pyörän hinta oli kuitenkin n 5000 e 2 vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe