Tarviisin tietoa miten veronumeron tarkistus tapahtuu käytännössä raksatyömaalla. Kuka sen tekee ja onko poliisi paikalla? Kestääkö se kauan ja mistä ne sen tarkistaa? Jos ei ole veroissa ongelmaa niin katsooko poliisi silti myös tiedot samalla. Ei löytynyt mistään tietoa...
Millainen on veronumeron tarkistus??
1
328
Vastaukset
- Anonyymi
Myöhäinen vastaus, mutta kaikille ihmettelijöille:
Vero.fi:ssa on julkinen palvelu:
https://www.vero.fi/veronumerorekisteri
Etu- ja sukunimi sekä veronumero tuottavat joko Löytyi tai Ei löytynyt tuloksen, joka on ns riittävä tarkistus.
Suomessa syntyneenä veronumeroasi ei automaattisesti lisätä julkiseen rekisteriin, niin joutuu soittamaan verottajalle jotta tämä lisäisi sen julkiseen rekisteriin.
Soittaessa joutuu kärsivällisesti selittämään verottajalle veronumeron lisäämisen julkiseen rekisteriin, jotta tämän voisi tarkastuttaa, todeta asian olevan "ok" ja päästä viimeinkin itse työntekoon.
V*tuttaa kun byrokraatille joutuu kertomaan tämän työstä ja sen asettamista vaatimuksista ja velvollisuuksista. Ymmärrän ettei varmaan ollut tämän ykkösvalinta työpaikkana, mutta s**tana vois ees jonkinverran yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984