Kuten otsikossa lukee niin tosiaan on alkanut kylppärin katon maali lohkeilemaan. Maali ei ole edes kovin vanha. En sitten tiedä onko vääränmoista maalia aiempi omistaja siihen laittanut vai mikä on. Jokatapauksessa välillä kuumassa suihkussa käytyä kattoon jaa pisaraa jonka toimesta olettaisin tämän tapahtuneen? Onko tarvetta tehdä asialle heti jotakin ja maalata uusiksi ja mitä pohjatöitä tarvitsee että onko tässä jotakin vesivahingon vaaraa ja kuinka kiireellistä tuon käsittely on?
Vastaukset 3
- Aloittaja-Aatu
Voisikohan joku auttöö? :)
- Jonskuna
Ei ole vaarallista muuta kuin näkö kysymys. Onko kylppärissä riittävä lämmitys et kuivaa suihkun jälkeen ?
Halkeileeko uudelleen maalaus vai myös alkuperäinen maalaus / tasoitus? Jos vain uudempi maali, on maalauksessa tehty pohjatyöt huonosti tai jätetty kokonaan tekemättä. Maalattava pinta tulisi puhdistaa hyvin (esim. soodapesu) ja käyttää edelliseen maaliin tarttuvaa pohjamaalia ennen pintamaalia, jonka tulee olla kosteaan tilaan soveltuvaa.
Jos alkuperäinen maali lohkeilee, onko kyseessä kerrostalo ja asuntonne ei ole ylimmässä kerroksessa? Ylemmän kerroksen kylpyhuoneen vedeneristys on voinut pettää ja on aiheuttanut betonilaatan kostumisen ja tästä johtuen maali lohkeilee. Pyytäkää huoltoyhtiötänne tarkastamaan kattonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562