Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Volkkarilla menee hyvin

paras.ajaa.varmasti

Kovin paljon on taas tullut VW-konsernille menestystä eri puolilta maailmaa. Vertailutestivoittoja suorastaan sataa konsernille. Valittiin maailman innovatiivisimmäksi autonvalmistajaksi. Myy eniten Suomessa, Euroopassa ja Kiinassa. Jopa koko maailmassa. Muotoilupalkintoja tulee. Rallin MM-sarjaa konserni on hallinnut pitkään. Nyt viimeisimpänä oli paras konserni tiellejättämistilastossa. Katsastustilastoissa menee hyvin. Vastikään julkaistun A-katsastuksen raportin mukaan VW-konsernilla on kolme merkkiä kuuden eniten ajetun merkin joukossa (yli 400 tkm ajetut). Kolme suosituinta yritysautomerkkiä ovat kaikki VW-konsernin valmistamia.

Siinä lyhyesti konsernin menestyksestä. On selvää, että noin valtava menestys herättää kateutta. Yritetään tonkia yksityistapauksia ja keksitään suoranaisia valheita. Provojen tuskan kiemurtelua tullaan taas näkemään.

33

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MelkeinSurkein

      Unohdit mainita että menestyi myös Auto bildin 2015 laaturaportissa peränpitäjänä.
      Tai no toiseksi viimeinenhän se oli, vain Fiat huonompi.
      Ehkä suomalainen pikkusen tyhmä kun tuollaista suosii, Saksalaiset ei itsekään enää tykkää.

      • ykköskonserni

        Koko "raportilla" ei ole mitään merkitystä. Amiksien selailulehti kun vielä on. Täytyy olla erittäin tyhmä jos ottaa moisen roskan vakavasti.


      • konsernien-pohjasakkaa

        Sittehän se sopii sinulle erinomaisesti. Oikeesti; Auto_bild on liian laadukas lehti Klonkswaagenin kaltaiselle fiaskolle.


      • ykköskonserni
        konsernien-pohjasakkaa kirjoitti:

        Sittehän se sopii sinulle erinomaisesti. Oikeesti; Auto_bild on liian laadukas lehti Klonkswaagenin kaltaiselle fiaskolle.

        Autobildiä ei edes pidetä kunnollisena autolehtenä. Se on autolehtien Seiska jolle jokainen automies nauraa maha kippurassa.


      • näin.se.menee
        ykköskonserni kirjoitti:

        Autobildiä ei edes pidetä kunnollisena autolehtenä. Se on autolehtien Seiska jolle jokainen automies nauraa maha kippurassa.

        Ihan itsekö keksit, ettei AutoBildiä pidetä kunnollisena autolehtenä? Automiehenä en ole koskaan nauranut Euroopan laajalevikkisimmälle autolehdelle, enkä usko että nauraa vikavaagenmyyjäkään, varsinkaan lehden laatu- ja luotettavuusraporteille. Volkkarihan on niissä juurikin nimensä "vikavaagen" ansainnut. Kyllä kansa tietää,ei se nimi ole tuulesta temmattu. Se juurikin on sellainen joksi kansa sen on kokemuksesta nimennyt. VW- vikamaailma ja huijaustemput ovat olleet laajasti kaikissa alan medioissa,eivät pelkästään AutoBildin sivuilla. Ei VW muutu yhtään luotettavammaksi haukkumalla tutkimuksia joissa VW todetaan laaduttomaksi ja epäluotettavaksi laajalla otannalla.


      • ykköskonserni
        näin.se.menee kirjoitti:

        Ihan itsekö keksit, ettei AutoBildiä pidetä kunnollisena autolehtenä? Automiehenä en ole koskaan nauranut Euroopan laajalevikkisimmälle autolehdelle, enkä usko että nauraa vikavaagenmyyjäkään, varsinkaan lehden laatu- ja luotettavuusraporteille. Volkkarihan on niissä juurikin nimensä "vikavaagen" ansainnut. Kyllä kansa tietää,ei se nimi ole tuulesta temmattu. Se juurikin on sellainen joksi kansa sen on kokemuksesta nimennyt. VW- vikamaailma ja huijaustemput ovat olleet laajasti kaikissa alan medioissa,eivät pelkästään AutoBildin sivuilla. Ei VW muutu yhtään luotettavammaksi haukkumalla tutkimuksia joissa VW todetaan laaduttomaksi ja epäluotettavaksi laajalla otannalla.

        En minä sitä ole keksinyt vaan muut sivistyneet ihmiset eri puolilla Eurooppaa. Ei oikean autolehden toimituksessa ole merkonomit vaan insinöörit.

        Sinä et ole automies, et ymmärrä autotekniikasta edes perusasioita. Varmuudella et ole harrastanut autoja millään tasolla (autourheilu, mobilistit, jenkkiautot ym.).
        Kielitaidottomana et edes osaa lukea ulkomaalaisia julkaisuja. Sinun autokokemuksesi rajoittuu pelkkiin Tojotiin ja yhteen Fordiin (sekin kymmeniä vuosia sitten) ja Suomi24-palstojen provokirjoituksiin. Juuri sinun kaltaisia ihmisiä aivopestään kyselytutkimuksilla ja vaikkapa Wikipedialla koska et osaa kyseenalaistaa mitään itsellesi mieluista.

        Yrittäisit siellä pienessä pääkopassasi selvittää esim. miksi VW-konsernin tuotteet kelpaavat vuodesta toiseen ammattikäyttöön mutta Tojo ei. Tai miksi VV-konsernin tuotteet kestävät enemmän kilometrejä kuin Tojon.

        Sitten sinun pitäisi ymmärtää, että eri ihmiset valitsevat autonsa eri kriteereillä. Sinulla on vain se takuu, takuu, takuu, Autobild, Autobild, Autobild, Valitut Palat, Hesari, Wikipedia. Jollekin toiselle takuun pituus ei merkitse mitään, tilat, suorituskyky, ominaisuudet ym. ovat ratkaisevassa asemassa. En minäkään tuputa sinulle Volkkaria tai mitään muutakaan eurooppalaista autoa. Avensis diesel on sinulle juuri sopiva vaihtoehto. Jollekin se on Jaguar tai Alfa Romeo.


    • full-flop

      Säälittävää, kertakaikkian. Eikö Volsun markkinointi keksi edes vähän parempaa. Merkkihän on käytännön elämässä osoittautunut täys sudeksi. Vikoja vikojen perään joita ei pysty edes korjaamaan kun ovat suunnitteluvirheitä. Volsut on kulissiautoja. Epäluotettavia ja kalliiksi tulee pitäminen 2 vuoden jälkeen, kun takuukin automerkkien onnettomin. Teet viisasti kun pysyt kaukana tästä harmin tuojasta.

      • ojentaja.1

        Se on osoittaunut käytännön elämässä merkiksi johon luotetaan. Turha sinun kirjoitusvirheinesi itkeä kun et ymmärrä kielitaidottomana asioista mitään. Osta sinä niitä Tojon räppänöitä joissa on se mielikuvatakuu.


      • Tosikupla
        ojentaja.1 kirjoitti:

        Se on osoittaunut käytännön elämässä merkiksi johon luotetaan. Turha sinun kirjoitusvirheinesi itkeä kun et ymmärrä kielitaidottomana asioista mitään. Osta sinä niitä Tojon räppänöitä joissa on se mielikuvatakuu.

        Siilläkö se volkkarin vikamaailma oikenee jos ei tehdä kirjoitusvirheitä suolipalstalla ja kohennetaan kielitaitoa. Kielitaidotonkin tajuaa että kone on entinen kun se venynyt jakoketju hyppää ja tuhoaa koko koneen. joka reissun jälkeen varmaan pitäisi käydä jossain merkkihuollon tarkistuksessa.


      • ykköskonserni
        Tosikupla kirjoitti:

        Siilläkö se volkkarin vikamaailma oikenee jos ei tehdä kirjoitusvirheitä suolipalstalla ja kohennetaan kielitaitoa. Kielitaidotonkin tajuaa että kone on entinen kun se venynyt jakoketju hyppää ja tuhoaa koko koneen. joka reissun jälkeen varmaan pitäisi käydä jossain merkkihuollon tarkistuksessa.

        Kyllä se autojen kokonaiskuva muodostuu aivan erilaiseksi kun pystyy lukemaan ulkomaalaisia laadukkaita julkaisuja S24-trollipalstan sijaan. Sinä pystyt lukemaan vain promillen tuhannesosan oikeasta tiedosta.

        Muistahan nämä Tojon suuret moottoriongelmat. Niistä löytyy enemmän tietoa ulkomailta.


      • Ulkomailla
        ykköskonserni kirjoitti:

        Kyllä se autojen kokonaiskuva muodostuu aivan erilaiseksi kun pystyy lukemaan ulkomaalaisia laadukkaita julkaisuja S24-trollipalstan sijaan. Sinä pystyt lukemaan vain promillen tuhannesosan oikeasta tiedosta.

        Muistahan nämä Tojon suuret moottoriongelmat. Niistä löytyy enemmän tietoa ulkomailta.

        Eu:n sydämessä asuvana saksaa, englantia ja ranskaakin osaavana autotekniikkaa aktiivisesti seuraavana insinöörinä olen kanssasi jyrkästi eri mieltä. Täällä on viimeiset vuodet puhuttu pääasiassa Vw-konsernin jatkuvista munauksista, ei lainkaan Toyotan tai muiden japanilaisten. Se että testivoittoja tulee, perustuu saksalaiseen oman äärettömän tärkeän autoteollisuuden suojeluun, samoin kuin jenkkien protektionismi. Toisaalta puhutaan paljon samoista laatuongelmista kuin siellä Suomessakin. Tarkoitan lähinnä vaihteistoja ja Tsi-moottoreiden jakoketjuongelmia muiden pienempien ongelmien lisäksi. Kun mainostat itseäsi kielimieheksi, haluatko jatkaa keskustelua saksaksi tai ranskaksi? Englantiahan osaavat kaikki joten testataanpa vähän todellista kielitaitoasi ettet yritä vain kehua.


      • ykköskonserni
        Ulkomailla kirjoitti:

        Eu:n sydämessä asuvana saksaa, englantia ja ranskaakin osaavana autotekniikkaa aktiivisesti seuraavana insinöörinä olen kanssasi jyrkästi eri mieltä. Täällä on viimeiset vuodet puhuttu pääasiassa Vw-konsernin jatkuvista munauksista, ei lainkaan Toyotan tai muiden japanilaisten. Se että testivoittoja tulee, perustuu saksalaiseen oman äärettömän tärkeän autoteollisuuden suojeluun, samoin kuin jenkkien protektionismi. Toisaalta puhutaan paljon samoista laatuongelmista kuin siellä Suomessakin. Tarkoitan lähinnä vaihteistoja ja Tsi-moottoreiden jakoketjuongelmia muiden pienempien ongelmien lisäksi. Kun mainostat itseäsi kielimieheksi, haluatko jatkaa keskustelua saksaksi tai ranskaksi? Englantiahan osaavat kaikki joten testataanpa vähän todellista kielitaitoasi ettet yritä vain kehua.

        Sinulla nyt tuli jo selkeitä virheitä oikeinkirjoituksessa mutta keskustellaan norjaksi.


      • ykköskonserni
        ykköskonserni kirjoitti:

        Sinulla nyt tuli jo selkeitä virheitä oikeinkirjoituksessa mutta keskustellaan norjaksi.

        Tunnin odottelin mutta meni Tojo-pojalta löysät housuun. Että valmistaudu amis-poju paremmin siellä Kontulan yksiössä äidin helmoissa. Kirjoitellaan vaikka ihan suomeksi perusasiosta, kolmitie-iskareista, jousien jäykkyyksistä ja vähän lujuusopista.


    • BratwurstitPaaliinSäätiö

      " Nyt viimeisimpänä oli paras konserni tiellejättämistilastossa."

      Tuon uskon minäkin.....

    • Wagonmerkkienmerkki

      Volksvagen on musertavan ylivoimainen autonvalmistaja. Hymyssä suin saa volksvagenilla ajella. Kerrakin auto joka toimii niinkuin pitääkin. Ylpeänä voi katsella oman merkin ylivoimaista hallintaa. Kerrankin auto joka on testeissä kärjessä ja muut kaukana perässä. Ei ihme että kateellisisa tällä palstalla riittää. Muakin v....i kun oli Toyota ja aina hännillä, vaikka kuinka uskoteeli että on mukamas jotenkin parempi kuin muut. Paska oli näin jälkikäteen ajateltuna.

      Laitetaanpa vielä kolme eläköön huutoa Volksvagenille.

      Eläköön! Eläköön! Eläköön! Merkkien merkki joka kulkee omia polkujaan kehityksen ja testien kärjessä. Hyvä ylivoimainen ykkönen :)

      • ykköskonserni

        Komppaan:

        Eläköön, eläköön, eläköön!


    • usaojensivw

      Oliko usakin yksittäistapaus?

      • tsipahuusmaksaavw

        Kiina myös pitkine vw takuineen kun dsg ei kestä


    • Jape28

      Onhan tuo menestys vakuuttavaa.

      • 10vtakuutännekin

        Varsinkin maissa, jossa annetaan esim. DSG laatikolle kymmenen vuoden takuu, niin kuin kiinassa......Europellet sen sijaan maksakoot kaiken omasta pussistaan.


      • ei.tarvii.takuita
        10vtakuutännekin kirjoitti:

        Varsinkin maissa, jossa annetaan esim. DSG laatikolle kymmenen vuoden takuu, niin kuin kiinassa......Europellet sen sijaan maksakoot kaiken omasta pussistaan.

        Mitähän maksamista on kun ei mene rikki, ei mitään.


      • 10vtakuutännekin

        On mennyt lukemattomia, ja kaiken lisäksi on vielä veloitettu asiakkaan omasta pussista kuluja remonteista, jotka kuuluvat päivän selvästi tehtaan maksettavaksi. Lehdet on pullollaan tällaisia juttuja, jos osaat niiden VW lasien läpi vaan havaita.....


    • laskutesiin

      Niin ja taas tullaan siihen vaiheeseen keskustelussa, kun niitä laskun kopioita taas kaivataan, kun kumminkaimojen autot hajoaa ja itse on maksettu. Ohjeet postaamisesta löytyy selaamalla tätä ketjua taaksepäin , jos joku ei osaa.
      Ei muuta kuin pöytälaatikonaarteet esiin. Niin helppoa se on todistaa kaikille volsun huonous. Jos laskuja ei löydy, pitäkää turpanne kiinni.

      • etsivä.ei.löydä

        Ei löydy ei.


    • kestää.ja.kestää

      Ja kestää kilometrejä tutkitusti.

      • hyvin.kestää

        Tämän totesi A-katsastus.


    • menestyvin.merkki

      Eipä voi vastaankaan väittää.

    • uskomaton.menestys

      Uskomatonta miten yksi konserni voi saavuttaa noin paljon menestystä.

    • kunnon.tehdas

      Tämä harmittaa rupuvalmistajia.

    • VWYlivoimaa

      Jäälleen oli tullut testeissä voittoja.

      • ykkösmerkki

        Ja lisää tulee.


    • hyvin.menee.huonosti

      Otsikko jatkuu...huonosti

      Eli Volkkarilla menee hyvin huonosti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe