Autovaraosat kalajoelta?

Romuja_vehkeitä

Onko muita varaosapuljuja kuin tarvikemotti? Aika yrmyä palvelua, kallista tuntui olevan ja silti saa halppismerkkiä.. Voisin euroni kantaa toiseen osoitteeseen, kuitenkin paikallista haluaisi tukea.

17

4396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha_vinkua

Rahattomille nysvääjille suosittelen polkupyöräilyyn siirtymistä. Kauppaliikkeet eivät ole sosiaalitoimistoja.

• Kallista_on

Mistä saisi edullisen polkupyörän Kalajoella? Urheiluliikkeessä maksavat melkein 200.

• alexhaavi
        Kallista_on kirjoitti:

Mistä saisi edullisen polkupyörän Kalajoella? Urheiluliikkeessä maksavat melkein 200.

Kultakalan telineestä..

• Monarkki
        alexhaavi kirjoitti:

Kultakalan telineestä..

Kannattaa ottaa sellainen pyörä jossa istuin on matalalla.

• renaultt

Halpa Hallista löytyy apu kaikkiin teidän ongelmiinne

• Kallista_on

Jaa, sillonkin kun on ihan PA?

• Romuja_Vehkeitä

Varaton en ole, mutta paskasta en maksa käyvän osan hintaa. Tilataan netistä niinkuin muutkin nykyään.

• sörsellsön

Motissa on tosi huono palvelu myyjät on kuin rautakangen nielaisseet, ja olevat jotenkin harmistuneen näköisiä kun joku tulee häiritsemään. Olenkin jo vuosia sitten hommannut varaosat joko netistä tai Ylivieskasta. Jotain pientä silloin tällöin haen motista.

• TarvikemotistaParasta

Jos ei oo vertailupohjaa voi tuntua että on nyrpeet myyjät ja kalliit hinnat!Ite Kjoelta n.10v muualla asuneena ja monessa paikassa asioineena voin sanua että jos haluaa ammattitaitoista palvelua ja tietämystä autoista niin menkää Mottiin eikä kannata ettiä tietämystä täältä!Jos meette suuren kaupungin varaosapuljuun,hyllyt on paljon tyhjemmät ja ohjeita/tietämystä ei varmasti myyjiltä löydy!

• sörsellsön

No sitä vertailupohjaa kyllä riittää, on nääs tullu asuttua hyvin monella paikkakunnalla ja monen kymmenenvuoden aikajanalla. Olen joskus kysynyt ja vastaus on ollu, en tiiä ko japseista, et sellaista tietämystä. Hyvin useasti on motista tarjottu ei oo, mutta Ylivieskasta on aina löytynnä.

• Anonyymi

Vieläkö tarvikemotissa sama yrittäjä kuin 15v sitten vai onko uusi jo puikoissa?
      Hyvä paikka oli ainakin ennen...

T: Paluumuuttaja

• Anonyymi

Aloituksesta on aika kauan, mutta Tarvikemotin kanssa nyt syksyllä useampaan otteeseen asioineena en voi kuin kehua saamaani palvelua. Sain todellista palvelua ja kärsivällisesti tällaista keski-ikäistä naisihmistä neuvottiin puhelimen välityksellä. Pirkanmaalla asuvana suuri yllätys miellyttävän palvelun lisäksi oli se, että tilaamani tuotteet tulivat perille jopa seuraavana arkipäivänä! En voi kuin kehua!

• Anonyymi

Eihän kukaan enää tilaa mitään kivijalka myymälästä vaan netistä,sieltä sa kaikki edullisemmin ja valinnan varaa riittää;:)

• Anonyymi

Kyllä tilaa ja hakeekin mielellään sieltä kaupasta.

• Anonyymi

Hei

Palvelua ihan pepusta. On paljon parempia nettikauppoja tarjolla
      Valitkaa joku muu
      Terv.
      Johannes

• Anonyymi

Ja kauppa käy.

• Anonyymi

Pistää jäykäksi kun pitää esittää kovaa äijää, semmosen kuvan noista saanut, vähän kun jututtaa niin tunnelma rentoutuu😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe