Konalan autohuollossa (Ristipellontie) väitettiin ensin turbon vuotavan öljyä jakohihnalle, joten jakohihna pitäisi vaihtaa. Asiaa muilta autoasiantuntijoilta tiedusteltuamme, saimme kuulla ettei turboahtimen ole mahdollista vuotaa öljyä jakohihnalle. Lisäksi autoon oli vaihdettu jakohihna viisi kuukautta aikaisemmin (hihnan pitäisi kuitenkin kestää viisikin vuotta.) Hintaa koko lystille tuli yli 1000 euroa. Korjaamossa väitettiin myös turbon olevan vaihdettavissa mutta muualla on sanottu turbon olevan kunnossa ja se toimii hyvin. Kysyimme rahojamme takaisin hihnanvaihdosta mutta he eivät suostuneet tähän.
Minua huijattiin
3
158
Vastaukset
- Autokorjaamokoijarit
Reklamoi liikkeelle ja vie asia tarvittaessa kuluttajariitalautakuntaan - käsittelyajat ovat pitkiä ja vastauksen saanet vasta ensi vuoden puolella. Dokumentoi asia huolella.
Prosessi on maksuton mutta kuluttajariitalautakunnan päätös ei varsinaisesti velvoita yritystä mihinkään - päätöstä noudattamaton yritys lähinnä joutuu Kuluttaja -lehdessä julkaistavalle Mustalle Listalle, joka on pelotteena varsin mitätön.
Jos finanssipuoli on kunnossa ja tahdot toimintaa nopeammin, haasta yritys asiassa oikeuteen. - Kurmeetuote
Johan on pojat hihnanvaihdolle hinnan räpsässeet ei vain tehneet tappiolla.
- samatäällä
Sama kokemus. Tekivät ihan turhia lisäyksiä remonttiin. Tuli lisävika - korjasivat lisähinnalla. Eivät vastaa reklamaatioihin. Huijattu fiilis jäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158