Täytyy sanoa, että Suomessa on tuomarien taso erittäin luokatonta. Tuomareilla ei ole minkäänlaista pelisilmää saati tiedä ottelun kulusta mitään. Pisteitä näytetään miten sattuu ja muutenkin tuomareiden meno näyttää alkeelliselta. Enimmäkseen näyttää ulospäin, ettei tuomareita kiinnosta olla edes kisoissa. Ainut motivaation nosto tulee, kun saapu ilta ja saadaan avata pullon korkit ja vetää pienet lintturat. Kylillä kävellään miestä ja naista kuin euroopan omistajat!!! MV!?! Näin käy, kun tuomareilla ei ole minkään valtakunnan kokemusta painimisesta.. oliskohan pienen siivoamisen paikka. Naisten tuomaroinnista en jaksa edes sanoa. Grillin jonosta tai mistä lie pubista revitty!?
Tuomarien taso luokatonta
Pertti-Eräreikä
4
458
Vastaukset
- Österi
Miesten kisojen plussaa oli, että Vehviläinen oli selvinpäin!
- Dum-ari
Vaikutat siltä, että itse tunnet säännöt hyvin. Ei muuta kuin suomen ensimmäiseksi hyväksi tuomariksi.
- Yleisön_puolelta_päivää
Arvokilpailuissa ainakin voisi olla hyvä, jos paikallinen poliisi kävisi puhalluttamassa koko tuomaririvin. Nähtäisi, että onhan siellä mukana monia selviäkin toimitsijoita.
- no_jopas
Selviäkin, eli siis muitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1233067EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta120730