Asian eteen Nainen?
Mitä ajattelit tehdä seuraavaksi?
21
606
Vastaukset
Ruikutan ja piehtaroin itsesäälissä.
Täällä lähinnä....- mietis
mitä itse ajattelit tehdä? lopettaa rinnakkaissuhteen?
- salaisetsiniset
Salarakkaan:)
- mietis
salaisetsiniset kirjoitti:
Salarakkaan:)
eli meinaat ottaa salarakkaan taas? niin sun tyylistä...
- Miksitekisin
Yhtään mitään?
- vauhtiviivi
Anna joku varma tunniste niin teen paljonkin
- Tuskinmitään
olen niin sekaisin tunteideni sekä itseni kanssa.
- Soita
Nyt pallo taitaa olla sinulla. En halua tuppautua...sitä olen tehnyt. Mutta haluaisin nähdä...ihan milloin vaan!
- kaiktottutarpekssattu
Askellan, askellan.
Saa nähdä, minne jäljet vie. - Enoleajatellut
tehdä mitään.
- please.please
Oi, ollapa ilmanalassa jossa on paljon rakkautta ilmassa...! Mitä mitä, missä sellaista on? Kerro! Mäkin haluun sellasta ilmaa!
- Rakkaudenmeri
Itseasiassa rakkautta on ilmassa, auringossa, kuussa, tähdissä, puissa etc. Ja jokaisella on mahdollisuus virittäytyä tähän rakkauden mereen. Pitää vaan hiljentyä ja kuunnella.
- elluhalloBY
Minä vai
En mitään
Minä vaan katselen ja ihailen (*_*) - pöytäonpuhdistettu
Ajattelin, etten tee mitään. Nautin elämästäni joka vaikuttaa olevan varsin hyvällä mallilla, nautin kesästä ja iloitsen vapaudestani.
- Tuhattajasataa
Katotaan sitä sitten, jos vielä nähdään. Juttu jäi kyllä sopivasti kesken. Tarina ehkä vielä jatkuu ;) Nyt aion keskittyä itseeni ja nautin täysillä kesästä.
- apinaorkesterikapina
Kopio jonkun toisen ajatuksia, älä edellä kirjoittaneen. Se on niin läpinäkyvää silloin.
- Tuhattajasataa
apinaorkesterikapina kirjoitti:
Kopio jonkun toisen ajatuksia, älä edellä kirjoittaneen. Se on niin läpinäkyvää silloin.
Kyllä nämä oli ihan minun omia ajatuksia. Minun ei tarvitse matkia ketään. ;) Eikä tuossa ole muuta samaa kuin kesästä nauttiminen. Taitaa muuten olla aika yleinen ajatus jokseenkin kaikilla suomalaisilla tähän aikaan vuodesta.
- Vuuhvuhh
Mites koirat voi ::))
- sillävissiin
Odotan, että joku tulee ja vie. En jaksa olla mikään aloitteellinen. Pääsee helpommalla.
- apujatarvitaan
Minkä asian eteen? Saiskos vinkkiä.
- jgklkrfhjb
Tässä vastaus: En yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837