Mitä ajattelit tehdä seuraavaksi?

paljonrakkkauttailmassa

Asian eteen Nainen?

21

606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruikutan ja piehtaroin itsesäälissä.
      Täällä lähinnä....

• mietis

mitä itse ajattelit tehdä? lopettaa rinnakkaissuhteen?

• salaisetsiniset

Salarakkaan:)

• mietis
        salaisetsiniset kirjoitti:

Salarakkaan:)

eli meinaat ottaa salarakkaan taas? niin sun tyylistä...

• Miksitekisin

Yhtään mitään?

• vauhtiviivi

Anna joku varma tunniste niin teen paljonkin

• Tuskinmitään

olen niin sekaisin tunteideni sekä itseni kanssa.

• Soita

Nyt pallo taitaa olla sinulla. En halua tuppautua...sitä olen tehnyt. Mutta haluaisin nähdä...ihan milloin vaan!

• kaiktottutarpekssattu

Askellan, askellan.
      Saa nähdä, minne jäljet vie.

• Enoleajatellut

tehdä mitään.

• please.please

Oi, ollapa ilmanalassa jossa on paljon rakkautta ilmassa...! Mitä mitä, missä sellaista on? Kerro! Mäkin haluun sellasta ilmaa!

• Rakkaudenmeri

Itseasiassa rakkautta on ilmassa, auringossa, kuussa, tähdissä, puissa etc. Ja jokaisella on mahdollisuus virittäytyä tähän rakkauden mereen. Pitää vaan hiljentyä ja kuunnella.

• elluhalloBY

Minä vai
      En mitään
      Minä vaan katselen ja ihailen (*_*)

• pöytäonpuhdistettu

Ajattelin, etten tee mitään. Nautin elämästäni joka vaikuttaa olevan varsin hyvällä mallilla, nautin kesästä ja iloitsen vapaudestani.

• Tuhattajasataa

Katotaan sitä sitten, jos vielä nähdään. Juttu jäi kyllä sopivasti kesken. Tarina ehkä vielä jatkuu ;) Nyt aion keskittyä itseeni ja nautin täysillä kesästä.

• apinaorkesterikapina

Kopio jonkun toisen ajatuksia, älä edellä kirjoittaneen. Se on niin läpinäkyvää silloin.

• Tuhattajasataa
        apinaorkesterikapina kirjoitti:

Kopio jonkun toisen ajatuksia, älä edellä kirjoittaneen. Se on niin läpinäkyvää silloin.

Kyllä nämä oli ihan minun omia ajatuksia. Minun ei tarvitse matkia ketään. ;) Eikä tuossa ole muuta samaa kuin kesästä nauttiminen. Taitaa muuten olla aika yleinen ajatus jokseenkin kaikilla suomalaisilla tähän aikaan vuodesta.

• Vuuhvuhh

Mites koirat voi ::))

• sillävissiin

Odotan, että joku tulee ja vie. En jaksa olla mikään aloitteellinen. Pääsee helpommalla.

• apujatarvitaan

Minkä asian eteen? Saiskos vinkkiä.

• jgklkrfhjb

Tässä vastaus: En yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe