Tuollaisen kysymyksen voi jokainen esittää itselleen, tietysti voi anonyymisti laittaa mitä mieleen tulee, voi aloittaa, koska tuollainen on aika intiimi kysymys vaikka anonyymejä ollaankin:
Ensin kun ajattelisin: En mitään, olen nähnyt jo kaiken mitä haluankin nähdä, mutta toisaalta ajatellen eräs tietty asia tuleekin mieleen, joka on: Ivanka Trumpin, siis Donald Trumpin tyttären oma hotelli Karibialla, johon sain tältä kutsun, siis tältä Ivankalta, kun muutamia sähköposteja vaihdoimme, tykkäsi aika paljon omasta hienosta hotellistaan, pyysi sinne vierailulle tutustumaan.
Tuo tyttö oli kyllä aika innoissaan siitä omasta uudesta hotellistaan silloin. "Se on minun oma" -tyyliin, englanniksi tietysti :)
Mitä oikeastaan haluat elämältä?
10
222
Vastaukset
- Himot_ne_on_persullakin
Niinkuin sinäkin. Täyttää palstan paskalla.
- Tottoroojoo
Siinähän sulle on tyttö. Varmasti on ihan kiluissaan parvekkeella körssiä vetävästä sairaseläkkeellä olevasta äijänkäppänästä. Semmoinen hassu juttukin tuli mieleen :D
- voimiettiäettämitä
En muistanut muuten mainita että Paris Hilton pyysi eilen juhliinsa, mutta ei ollut aikaa mennä kun oli treffit suomalaisen tytön kanssa :D
Ja aika varatonhan se Paris Hilton on verrattuna Ivanka Trumpiin... - kuntotuuseikelpaa
Mutta kun totuutta puhun, niin voin mä leikkiä teidän kakka-lieru -pikkupoikien leikkiä keksimällä juttuja, kuin pierunaurujanne :D
Kun totuus ei kelpaa, niin pieru-vitsiä perään :D - aikaikävä
Kysytkin vielä....
- tyytyväisyystakuu1
kuolemaa
- enpäminämitäänmuuta
Kauniita kesäisiä päiviä ilman velvollisuuksia.
- hyvältätuntuu
https://www.youtube.com/watch?v=64k8wUcwLf0
Teen mitä sydän sanoo ja se sanoo että nauti elämästä.- ennenelämänloppua
Niin koska elämässä muutenkin tulee aina "itku pitkästä ilosta", jo eläessäkin, ja monesti tulee myös "ilo pitkästä itkusta" ;)
- missäsäootnomissä
Minulla on se hölmö nuori sydän yhä elossa.
https://www.youtube.com/watch?v=E70r2LS5xcM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33646SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933569Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283310Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202156Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251738- 271456
- 321441
- 861325
- 151283