Esinahka AIVAN liian kireä

Stadiboi

Moi. Oon kohta 14v. Poika, eikä esinahka vieläkään suostu menemään terskan taakse. Toinen puoli ihoa esinahasta menee suunnilleen terskan puoliväliin, mutta toinen jää penikseen aukon suulle. Jos yritän venyttää sitä, siihen sattuu ja pistää. Olen käynyt lääkärissäkin tämän takia, mutta lääkäri totesi vain, että kyllä se vielä löystyy, mutta ei oo löystynyt tähänkään mennessä.tää on tosi ärsyttävää ku muilla kavereilla esinahka venyy terskan taakse ihan siitä vaan. NOPEA VASTAUS KIITOS!!!

4

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene_ympärileikkaukseen

      Ympärileikkauksessa kiristävä esinahan osa poistetaan, saanet toimeenpiteen julkisen terveydenhoidon kautta veloituksetta. Sitten terska on aina paljaana.

    • Lykkyä-tykö

      Minulla oli sama juttu muutama vuosi sitten. En halunnut luopua esinahastani ja siksi lähdin venyttämään sitä ihan päivittäin. Aina milli kerrallaan ja nyt kulkee ihan hyvin. Minkän kokoinen terska sulla on. Jos on joku 4-5 cm leveys, niin joutuu tekemään vähän enemmän kuin 2-3 cm kanssa. Kyllä se vähän "sattuikin" mutta ei paljon kun irrotti vain vähän kerrallaan. Esinahka on pikkasen kiinni terskan pinnassa, mutta kyllä irtoa. Ei sulla oo vielä mikään kiire saada sitä kokonaan irti. Rauhallisesti nyt vain hommiin. Runkuissa irtoa aina vähän kerrallaan myös. Lämpimässä suihkussa homma toimii hienosti.

    • OlenTosikko

      Kannattaa venytellä myös toiseen suuntaan eli vetää koko kalua pidemmäksi. Lisää kokoa sillä ei saa mutta esinahka väljenee.

    • jompi_kumpi_auttaa

      Vaihtoehtoina on

      1) määrätietoinen venyttely jolloin saatat hyvinkin päästä normaaliin tilanteeseen muutamassa kuukaudessa tai muutamassa vuodessa, kannattaa pyytää lääkäriltä reseptiä ihoa ohentavan voiteen hankkimiseksi

      2) esinahan poistaminen jolloin pääset eroon ongelmasta heti etkä enää koskaan kärsi mistään esinahan ongelmista, mutta terska tulee paljaaksi (siihen pitää tottua ja ainakin aluksi tulee varmasti tahattomia erektioita kun terska hankaa alkkareihin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe