Skodan torvi

melkeinostin

Kävin tossa Oktaavin koeajolla. Tulin kurillani painaneeksi tööttääkin. Yllätyin kun ääni oli hengetön anteeksipyytävä naukaisu, tuli mieleen joskus halpakaupassa kokeilemani sorsapilli. Eihän tuollainen narskutus kuulu hyvin äänieristettyihin länsiautoihin edes sisälle. Olisiko liikaa vaadittu laittaa kunnon kompressoritorvet joiden äänessä olisi edes jotain jytyä ja uskottavuutta?

13

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Truthman

      Siellä ratin keskiössä on sellainen kumipussukka ja pienen letkun päässä tsekkoslovakialainen koirapilli

    • hirveä.rääkkyjä

      kaino, ja alistunut tööttäys, aivan vikinää, tosi venäläisellä soundilla, rumasti ja tosiaan kuin skottarainen tai sorsa. paljon mielleyhtymiä paskalinnuille tulee näistä itä-rumiluksista.

    • pökäle

      Ei täällä ole yksi torvi joka vastailee itselleen yöllä

    • Torvisoittokuntaidästä

      Skeida ei muita torvia tarvitse sillä onhan siinä kuskin paikalla jo valmiiksi yksi iso torvi!

    • näin_se_vaan_menee

      Nyt olette lapset aivan väärässä. Skodan äänimerkki ei todellakaan kuulu ohjaamoon muuta kuin "hengettömänä henkäisynä". Tämä johtuu Skodan hyvästä äänieristyksestä.
      Kiitos kuitenkin, että olet tahtomattasi huomannut Skodan erinomaisen äänieristyksen.

    • ÄäänimerkistäTiesin

      Ehei, kävit korjaamassa naapurinpojan mopoa ja leikit että se on Oktaavia.

    • torvia

      Kun seisot Skodan edessä, on siinä kaksi torvea lähekkäin, sinä ja Skodan äänimerkkitorvi

    • ElämänSkodaKoulu

      "uskottavuutta", kyllä Skõdan itkupillit ovat uskottavat. Kaikki uskoo Skòdaksi.

    • pikkolo-pippeli

      joskus ohitin jonkun lintulauta-skooda. eipä juur kiinnostanu oliko RallySport vai mikä, ihan sama, mut jotain tööttiä se siellä lirkutti

    • skodatöötti

      Sopii skodukan koppityyliin. Sorsapillin naukaisu :D

      • ehheehhee

        Koko skoda on kun telkänpönttö. Skoda kaalikärry pakoputkella.


    • Joku huumorin tajuinen skodisti oli laittanut raitsikkaa muistuttavaan superpiinsa sellaisen töötön joka soitti pätkän "Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto" eli neukkulan kansallishymniä. Hyvä että skeidisteillä löytyy huumorintajua, eihän noihin kippanoihin onneksi monikaan vakavasti suhtaudukaan. Skeidahan on vitsi, oikeasti

    • rantarolex

      Sorsapilli :D
      Skoda rantaan ja sitten houkutellaan sorsia :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe