sinun välinpitämättömyytesi/hiljaisuutesi kaiken rikkoi/rikkoo. :( Mä en tarttis ketään muita jos mulla olisi sut mutta en mä voi ikuisuuksia sua odotella.
Vastaukset 13
- teeomaratkaisusi
Mitä odottelet, onko sinulle luvattu jotain?
- eiolehelppoa
No ei nämä tunteet niin vain kuole.
- teeomaratkaisusi
eiolehelppoa kirjoitti:
No ei nämä tunteet niin vain kuole.
Sitten selvitä tunteesi toisen kanssa. Näen että sinulla on kaksi vaihtoehtoa; joko elät tunteitesi kanssa ja täällä palstalla tai teet ne selväksi toiselle ja katsot miten käy.
Eihän toisella ole varmaankaan mitään tietoa sinun tunteistasi äläkä sano että kyllä hän tietää, tuskin tietää.
- odotanvielä
Ihan yhtä hiljaa olet sinäkin jos et yhteyttä ota. Miksi kaikki ei voisi olla toisin?
- lumottumies
Olen päättänyt unohtaa sinut :(
Emme me enää näe missään, joten päästä minut irti lumouksestasi.
Jää siis hyvästi, mysteerinainen.- Matami_Mimmi
Kuka sut on lumonnut? Minä vai?
- Eikumutlumos
Matami_Mimmi kirjoitti:
Kuka sut on lumonnut? Minä vai?
Milla Magia
- leenankaa
Tarttet loman. Lähde kaverin kanssa reissuun!!!
- ahavainniiin
Ei mulla ole leena nimistä kaveria ja vähissä on muutenkin kaverit.
- Matkaaja2
Mihis päin Leena on lähössä reissuun?
Nyt tiedän tämän tunteen. Alkaa näkymään katseessa, että haluat sanoa jotain, muttei löydy oikeita sanoja aloiteen tekemiseen. Kerro mulle tapauksestasi tarkemmin.
- Myönnän
tietenkin. Minun vika kaikki :D :D
- vikojaetsitteaina
Älä ota itteesi noita vikapään etsijöitä. Ei kuulosta ap kovin viattomalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1481009
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176707Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28553Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36497Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11452Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät332445Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19436- 28432
- 16427
Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13412