Moikka, oon parikymppinen nainen joka oli ennen tosi laiha mutten oo enään. Alotin lihottamaan tahallaan, sain siitä rahaa ku latasin videoita joissa olin lihonut. Oon kuitenkin käyny miettimään et mitä terveyshaittoja tästä on? Olin 46,8kg ku alotin ja 166cm pitkä ja nyt painan 75kiloa. Toi tullut siis vuodessa lisää.
tahallinen lihominen
lihottaja96
5
1549
Vastaukset
Mistäköhän tällaisen videon löytäisi?
- Fhyfhjhh
Hyi läski
- Tosiasiatkehiin
Et ole vielä erityisen lihava, lievästi ylipainoinene. Kannattaa kuitenkin lopettaa tähän. Ellet halua diabetestä, rasvamaksaa ja selluliittia ja venyvää nahkaa, kannattaa siis lopettaa. Jos taas et välitä itsestäsi ja nuo lihomisen sivuoireet eivät haitta, niin siitä vaan. Muista kuitenkin, että lihava ihminen on ruma.
- yxvaa
Lihava nainen/tyttö on kaunis, laiha ruma. Et ole lähellekään ylipainoinen, ap, jatka ihmeessä lihomista, ainakin 40 mutta mieluummin 60 kg lihota vielä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837