Moikka, oon parikymppinen nainen joka oli ennen tosi laiha mutten oo enään. Alotin lihottamaan tahallaan, sain siitä rahaa ku latasin videoita joissa olin lihonut. Oon kuitenkin käyny miettimään et mitä terveyshaittoja tästä on? Olin 46,8kg ku alotin ja 166cm pitkä ja nyt painan 75kiloa. Toi tullut siis vuodessa lisää.
tahallinen lihominen
lihottaja96
5
1854
Vastaukset
Mistäköhän tällaisen videon löytäisi?
- Fhyfhjhh
Hyi läski
- Tosiasiatkehiin
Et ole vielä erityisen lihava, lievästi ylipainoinene. Kannattaa kuitenkin lopettaa tähän. Ellet halua diabetestä, rasvamaksaa ja selluliittia ja venyvää nahkaa, kannattaa siis lopettaa. Jos taas et välitä itsestäsi ja nuo lihomisen sivuoireet eivät haitta, niin siitä vaan. Muista kuitenkin, että lihava ihminen on ruma.
- yxvaa
Lihava nainen/tyttö on kaunis, laiha ruma. Et ole lähellekään ylipainoinen, ap, jatka ihmeessä lihomista, ainakin 40 mutta mieluummin 60 kg lihota vielä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333064Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928- 56924
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699