Olisiko teillä

mielessänne

Jotakin mitä haluaisitte juuri nyt sanoa hänelle. Tarve saada jokin tietty asia hänen tietoonsa ja jos niin mikä se olisi.

119

3736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voikylläolisi

      Niin paljon kaikesta, sen paremmin erittelemättä.

    • Olisihansitä

      Kaikkenin ensimmäisenä anteeksipyyntö.
      m-n

    • vaalehkopaketti

      Oli sulla kauniit vihreät silmät:) Kis Kis Pus Pus..

      Mä meen nyt

    • etsaaanteeksi

      Miksi omit vääriä ketjuja ja haukut minua?

      • vas_taa_ja

        kuka on ominut mitäkin? Oletko itse tehnyt juuri sitä? Voitko olla varma, että juuri sinua on tarkoitettu? Ja onko ollut tarkat tunnisteet, kuka on kysymyksessä? Kuka on sinua haukkunut? Oletko itse mennyt ehkä omimaan jotain, mitä ei ole sinulle tarkoitettu?

        Muista, että harhauttajia voi olla myös liikkeellä. He, ikävät, tiedäthän.


      • s_a_m_a

        yhden ketjun vain omin täällä joku pv sitten. Muuten en ole täällä ollut. Ylipäätään tämä on taaksejäänyttä elämää ollut itselläni jo aika päiviä sitten. Vain vilasemaan tulin silloin ja nyt, kun mietitytti muuan juttu. Mutta ei näistä mitään osviittaa saa tosielämän asioita ja tilanteita ajatellen. Hullummaksi menee tulkinnat, jos yrittää yhdistää tosielämän tapahtumia palstajuttuihin.

        Siksi poistun, ja olenkin jo hyvin pystynyt pysymään pois täältä. Kotikoneelta en enää tänne tuu, en ole tullut aikoihin. Ja hyvin pitää päätös, ja täten palsta taakse ikuisesti jää. Ei tämä ole mitään elämää. Järkevää. Pahimmillaan vaan koukkuun jää. Ja mielenrauhan menettää.

        Hah, runoa pukkaa. :) se on kevät!


    • op.tikon.l.isäksi

      Missä tai milloin nähdään? <3...

    • toukokuulle

      Haluaisin kertoa, että olen tarkkanäköinen ja ymmärrän aika paljon, vaikkei sitä millään muotoa tulisi ilmaistua edes anonyymipalstalle.

    • ppkkvvvv

      tänään oli päivämäärä 26.5.

    • Toukokuuta

      Eipä enää mitään.Hän on muistoissa ja joskus ajatuksissa.Elämä jatkuu.

    • vuosimerkkipäivää

      Kyllä tasanvuosipäivä siitä ihanasta... huh. ... no aika hoitaa ja unhoittaa. On sitä ollut typerä. Kaikkeen sitä alkaa jotta pääsis..... ja ne punaiset..... oli muuten kalliit!

      • hulluolit

        ....kirkuvan punaiset. siis en ois ostanut ikinä sen värisiä yöpöytälamppuja.


      • torikauppia5

        oletko jo myynyt torilla ne eteenpäin?


      • Yleisönpyynnöstäkö

        Tissiliivit?


    • Huomisiin

      Meni sitten tämäkin päivä ilman yhteydenottoa. Ei voi mitään. Kiitos ja näkemiin. Lähden muihin puuhiin. Heippa!

      • Juha-rakas

        Sinulta haluaisin pyytää anteeksi, mutta en kadu tekemääni päätöstä. Ei meistä koskaan olisi tullut onnellisia yhdessä.

        Sait kuitenkin minulle elinikäisen painajaisen, sillä edelleen näen sinut unessa, 40 v jälkeen, kun tulet luokseni, halaat ja sanot: kaikki on unohdettu. Nyt olemme yhdessä.


    • meitsinnaisel

      Mimmi sää olit nii kuuma tänää et mää oisin voinu naida sua just siinä.
      Se pyllistys minihameessas. Meitsin housuis alkoi tapahtuu

      • kiitoskiitoss

        :)


      • UnohdaJaJatkaElämääsi

        Mulle?

        En yleensä vastaile tuntemattomien juttuihin kun ei ole mun tyyliä lirkutella täällä tuntemattomille.

        Tähän silti vastaan varuiksi. Muistaa varmaan tämän:


        "You only see what your eyes want to see
        How can life be what you want it to be
        You're frozen
        When your heart's not open

        You're so consumed with how much you get
        You waste your time with hate and regret
        You're broken
        When your heart's not open"

        https://www.youtube.com/watch?v=Ac_ZGfe0P1s


      • ohhohhoh

        Tuosta on taas poistettu ketju? rakkauslaulu taas? Mustasukkaisuutta ?


      • PaljastaaItsensäTyhmänä

        Teot puhuvat puolestaan. Joku poistaa kaikki minulle tulevat kauniit sanat ja biisit ja vaihtaa ne haukkuihin ja solvaamiseen. Selväää mustamaalaamista ja manipulointia. Tyhmänä paljastaa itsensä sillä täällä voisi kuka vain tuntematon luulla minua miksi vain..


      • hsfjfjslklkdlkfrdk
        PaljastaaItsensäTyhmänä kirjoitti:

        Teot puhuvat puolestaan. Joku poistaa kaikki minulle tulevat kauniit sanat ja biisit ja vaihtaa ne haukkuihin ja solvaamiseen. Selväää mustamaalaamista ja manipulointia. Tyhmänä paljastaa itsensä sillä täällä voisi kuka vain tuntematon luulla minua miksi vain..

        Ei haittaa mitään. Pannaas uusi. Sulle:

        https://www.youtube.com/watch?v=Q0-omvd2u1s


    • Ymmärsinpointin

      Selvä.

    • Hyvääelämäää

      Pahoittelut etten jaksa iloita onnestasi mies. Eikä sinua kiinnosta mitä minulle kuuluu.

    • yksmiesJ

      Vaikka olen vakavalla naamalla niin tunteet on edelleen samat, jos muuta luulit! Ja jonkin verran rassaa tää epätietoisuus susta, että haluatko vai et? Selvästi olet näyttänyt kiinostuksesi kyllä. Muttet kuitenkaan aivan riittävästi.

      • josoletepävarma

        Voit kysyä viestillä...


      • Secondchance

        Annathan sitten toisen mahdollisuuden? Ja jos on näyttänyt kiinnostuksen julkisesti niin sen tulisi riittää, eikö?


      • uskonettäannan
        Secondchance kirjoitti:

        Annathan sitten toisen mahdollisuuden? Ja jos on näyttänyt kiinnostuksen julkisesti niin sen tulisi riittää, eikö?

        Varmasti.


    • fhhuj6

      Dont you cry no more babe cause i got your back all back to the stone age, if i dont i aint the man that you were seeking for your life babe

      • ohboyohboy

        takaisin kivikaudelle?


    • ÄssänainenJiimiehelle

      Ihanaa että pian nähdään taas. Onkin ollut jo ikävä. Nyt sinulla olisi sitten mahdollisuus tehdä aloite ;-)

      Ja viestiä odottelen nyt, kuitenkin vielä muutama päivä ennenkuin nähdään...

    • käyttöesine_

      Kysyisin naiselta olenko minä sinun to-do -listalla?

      • vas_taa_ja

        itselläni ei ole mitään listoja. Joillakin panonaisilla ehkä on. (Tarkoitan: naisilla, jotka haluavat panna miestä.)


      • ymmärränpointin
        vas_taa_ja kirjoitti:

        itselläni ei ole mitään listoja. Joillakin panonaisilla ehkä on. (Tarkoitan: naisilla, jotka haluavat panna miestä.)

        Aivan, meillä se olisi jotain kaunista.


    • vaikketluekaan

      Että..tuota. Rakastan edelleen ja syvästi, vaikken sitä näytäkään. Olet mulle kaikista rakkain ja tärkein ihminen.

    • aivotlaukeaa

      Haluisin vaan sanoa, että halut on kovat ja jos en pian pääse seksuaaliseen kanssakäymiseen jonkun kanssa niin sekoan.

    • 6791

      Haluaisin niin kovasti tulla sun lähelle mutta samalla jännittää, jännittää niin paljon että huh. Huomenna 27.5 muuten 2 vuotta kun "jouduin" kohtaamaan sut, ensimmäisen kerran silmästä silmään, jeesus että olin hermoraunio perille päästyä mutta 5 min. ja olo oli niin hyvä, ihan kun olisin aina siinä ollu :) Seuraavaa kertaa odottaessa pää pilviä hipoen mutta se jännä joka ikinen kerta lähdön lähestyessä, ne automatkat ...... pulssia, tärinää ja paniikkia... :D Mutta aina ne meni ohi kun päästiin samaan tilaan, ehkä lievää käsien vapinaa mutta kädet taskuihin vielä hetkeks ja sitten asiaan :)
      On niin jäätävää ikävää...

      Meni vallan muistelmiks mutta tämmöstä... :)

    • Mälähenkin

      En voi sanoa mitään. Hyvää yötä nyt toivotan hänelle ja rentoa unta.

    • luontotutkijalleni

      Ikävä raastaa ja haluaisin levätä sylissäsi. Mutta ymmärrän että sinun on tehtävä töitä siellä kaukana tuhansien kilometrien päässä. Ymmärräthän että odotan vaikka se kestäisi kuinka kauan.

    • eipäkukaanmutoot

      Kukaonantanutsulleluvanollaniinkomea?öitä.<3...

    • taastuulee
      • kylmänväreet

        Huh tätä kappaletta.


    • eimuuta

      Ikävä on

      • Hyviäöitä

        Samoin sanoin


    • kesähessuthäsäilemässä

      Miksivieläkinepäröitmunkiinnostustasuhunkunoonihanlääpälläni. Ja hyvää yötä. :)

      • vas_taa_ja

        ei tämä mulle ole. Mutta juuri lääpäällään olijat etovat itseäni. Eräskin etoo juuri kokovartaloreaktioidensa vuoksi, kun siis näkee mut.

        Liian epätoivoista, liian luotaantyöntävää.


    • höpeeöminäkö

      Sulla on ihanat silmät ja pusuhuulet. Olet söpö ja hyvä kroppa. Ihanan tuntuinen... Tiedät että tykkään susta mutta et tee asialle mitään. Siitä päättelen että mitään ei tapahdu koskaan meidän välillä. Asia jää auki ja unohtuu ehkä 20vuodessa. Senpituinen se.

    • Tämänpäiväisestä

      Molemmat sisimmässään tietää miten tässä tulee käymään. Jotkut asiat vaan on liian raskaita kantaa ja käsitellä, tiedän jo nyt etten pysty siihen yksin.

    • Tuiskuliini2016

      En ole päässyt "irti" sinusta,mutta en halua roikkua sinussa. Sinulla on jo uusi kierroksessa. Et kauan surrut avioeroasi. No,elämä jatkuu minullakin ja haavat paranecat joskus

    • Ihanahän

      Taidetaan molemmat tykätä toisistamme, mutta miten päästään eteenpäin... Niin ja oletko vielä varattu...?

      • IhanaSinäOlet

        Siten, että kertoisit tykkäätkö vai et ja haluatko mitään.


    • 12kj3f23f23j2f3

      Hyvää Yötä herra Itävallan tasavallan henkilö!

    • tässäkunmietin

      no se eilinen olikin lähinnä mun kannalta. tykkään sinusta niin paljon ihmisenä,ja ainoastaan etäännytään.

    • kauanonaikaasiis

      Tykkään hänestä miehestä edelleen ja on ainoa jonka olisin elämääni tahtonut.. ymmärrän jollet jaksanut innostua sen enempää, silti sua kaipaan aina vaan. Halusin enemmän kuin oli mahdollista joka ei ollut sun syy, pyydän anteeksi. Silti kaiken jälkeen voisin ottaa kädestäsi kiinni, halata sen 4. kerran ja suudella huuliasi sen ensimmäisen kerran.. niin kuin välissä ei olisi ollut kulunutta aikaa ollenkaan. Ja kirjoittaisin täälläkin sinulle, jos tietäisin että sitä kaipaat.. vaan enhän minä mitään tiedä. Polkumme kohtasivat 13.10.14.

    • MeneePois

      Olet hyvä ihminen. Kaikkea hyvää. Hyvästi!

    • Kahviakahvia

      Arvasit oikein miten pelissä käy.Sinussa on ennustajan vikaa.Onnittelut mitalista.Ikävä sinua kaunis brune.

    • ennen_läheisiä

      Eiliset eikä muutkaat viimeaikaiset ei syynä siihen, koska se alkoi jo keväällä. Se etääntymisesi.

      Tulisitko jo takaisin?

      • T.naiselta

        Takaisin minne, palstalleko? Ei ole kyllä tarve juuri tänne tulla kirjoittelemaan hänelle jota ennen kaipailin. Koska minua ei täällä enää kaipaa kukaan, enkä jaksa huudella tuuleen. Hänen pitäs laittaa tunnisteita jos jotain on vailla. Miehelle A


    • Olisihansitä

      Kun vain kehtaisi - > kova tarve olisi sanoa miten ihana on rinnan ja lantion kaari,
      miten kävelytyyli saa haukkomaan henkeä ja lisääkin olisi mutta kun on se iso MUTTA .. ! jos loukkaantuu.

    • Pienipyyntö

      Kohtelethan mua hellästi, kun välitän sinusta, vaikka en tahtoisi. Ei mitään katteetonta tai vastentahtoista, mutta hellävaroen. Näin hiljaa toivoisin.

    • KatsoinSinua

      Mustissa vaatteissa oleva M nainen olet ihana!

      • Nähdääntaaspian

        Missä minua katsoit? Luulen itsekin nähneeni vilauksen sinusta ihana!


      • KatsoinSinua

        Töissä ;)
        Näin tänäänkin sinut ihana M nainen ;)
        Farkkuhame sopi sinun pienille muodoillesi täydellisesti ;)


    • miehelletämä

      Parane pian!

    • tuggg

      Poistin Facebook ko ihmisiä ja puhelinnumeroita..koska grill ei kuitenkaan olla ollut mulle koskaan mitään asiaa..
      Murheellinen ja pettynyt ..

    • Ehdottomastion

      Suksi kuuseen ja pysy kaukana. Voin pahoin sinusta.

    • uskonasiakin

      Saan Hänestä joskus synkimmillä hetkillä turvaa ja jotenkin sitten uskon asioiden lutviutuvan. Kunpa Hän vielä tielleni osoittaisi rakkautta.

    • pkwkjhgfuytlle

      Ensinnäkin anteeksi että kirjoitan sinulle palstoilla. Anteeksi että aiheutin pahaa mieltä silloin 2012 joulun alla vetämällä käytännössä maton jalkojen alta. Olen ollut melko pahassa jamassa, ja ajatus sinusta on kannatellut minua pahojen paikkojen ylitse. Tavallaan tunnen rakkautesi auttavan minua vaikka eihän semmoisen pitäisi olla edes mahdollista. Eikä varmasti olekaan. Mutta siltä se on tuntunut. Että sinä rakastat minua ja minä sinua. Pidä itsestäsi huolta. Haluaisin kertoa kaiken sinulle. n-m

      • olisijoaika

        Kuulostat vilpittömältä. Toivottavasti olet saanut kerrottua hänelle kaiken.


    • voisinkojomennä

      Toivon kaikkea hyvää elämääsi, terveyttä, rakkautta, perhe onnea, menestystä työelämässä ja rahaakin. Hymyillään kun tavataan, ei muistella pahalla. Olet symppis, itsepäinen, luotettava, älykäs ja kaikin puolin hyvä paketti. Jätän sinut rauhaan ja toivon sitä samaa myös sinulta ( häneltä).

    • Poistujo

      Tuo, mitä teet loukkaa tosi syvästi. Jos tahtoo mennä, ei sitä noin hoideta. Inhoan sinua.

    • Kesäntuoksujahänelle

      Vielä tämä. Hänelle onnea rakkaudessa, onnea työelämässä. Mielen rauhaa ja elämän tasapainoa. Hyvää kesää miehelle, jota olen paljon ajatellut <3

    • Himoitsensinua

      Seksikäs varattu mies, voisin sinun kanssasi yön, ja toisenkin nautiskella salaisesti.

    • ettiedämustamitään

      eikö ookkin mukavaa, ku missään ei ole enää mitään sähköisenä olevaa tietoa tongettavaksi eli siltikään et vielä ole selvittänyt tietoja.

      • mutniitäon

        niin vois luulla


      • ammattimiestietää
        mutniitäon kirjoitti:

        niin vois luulla

        Kyllä ne on kaikki tallessa.


    • teelappu

      Mulla ei ole Hänelle mitään sanottavaa, sain kerrottua kaiken eilen.

    • Sinisilmäinenn

      Mitä kuuluu Jari? Ei olla törmätty, mutta olis ihan kiva...

      • KysyinsultaViimeks

        Niin olisi kiva törmätä juu! Mutta olen kipeenä....eli sellasta kuuluu. Mitä sulle kuuluu?


      • harmi.että.olet.kipeä
        KysyinsultaViimeks kirjoitti:

        Niin olisi kiva törmätä juu! Mutta olen kipeenä....eli sellasta kuuluu. Mitä sulle kuuluu?

        Mitä kysyit?
        Itselleni kuuluu ihan hyvää kai.


      • KysyinsultaViimeks
        harmi.että.olet.kipeä kirjoitti:

        Mitä kysyit?
        Itselleni kuuluu ihan hyvää kai.

        Niin on, harmittaa kyllä! Muutama päivä menee vielä. Sit olis kiva törmätä.


      • Sinisilmäinenn
        KysyinsultaViimeks kirjoitti:

        Niin on, harmittaa kyllä! Muutama päivä menee vielä. Sit olis kiva törmätä.

        Missä törmätään? Olisiko ehdotuksia? ;)


    • mummonmökki

      Kiitos tästäkin antoisasta päivästä H-nainen. Nähdään huomenna töissä:)

    • poistakaikkihyttyset

      Joops on asia: hyttyset pistelevät kun nukkuu itse.

    • Hihhihhih

      "Finito" mies- ratsastan etelä-karjalaan viikonlopulla

    • illanvuodatukset

      Äh, haluaisin kai vain sanoa että jotain täytyisi tehdä kun tekemättä jättäminen/puhumattomuus on ainoastaan johtanut epätoivoon ja sisäisiin ristiriitoihin. En voi jatkaa matkaani ennen kuin olen saanut juteltua miehen kanssa asiat halki, jatkui matka sitten hänen kanssa tai eri suuntiin. Nyt jumitan risteyskohdassa ja takana jo tööttäillään ja muutenkin revitään moneen eri suuntaan. Ystäväni kertovat muiden miesten tahtovan kanssani treffeille ja särjen tässä samalla monien sydämiä ja teilaan mahdolliset kumppaniehdokkaat. Olenko paha ihminen kun en pelkuruudessani pysty kaivattuani kohtaamaan?

    • 6791

      Olisi. Semmonen asia että mun pää hajoaa. Helvetin äijä, olet niin ärsyttävä mutta mä rakastan sua. Jos nyt olisit tässä niin halaisin ja purisin sua.

      Viisain poistua taas tältä illalta ja sammuttaa aivot, huomenna päivä uusi, toivottavasti vähemmän kaoottinen. Hyvät yöt.❤️

    • JooOnKyllä

      Oikein hyvää tiistaiaamua Sinulle

    • Jokunenmiesvaan

      Sä Jätit mut palstalle.

    • tämäolitässä

      Olen menettänyt osittain elämänhaluni. En sitten kelvannut sinulle. Tyydyn kohtalooni,tuli mitä tuli, olen rauhallinen. Olen valmis kuolemaankin.

      • Tahdontietää

        Kenelle tämä on ja keneltä?


    • Ihana.aamu

      Vaikka tulin ohitetuksi mennen tullen toivotan sulle kaunista päivää ja hyvää oloa sydämeesi. Hiljalleen kesä vie mennessään mutta jossakin sielun syvyydessä kuljet aina mukana.

    • eipätässämuuta

      Minä en sano mitään ellei hän sano ensin.

    • Lounasseuralainen

      Lounasaika lähestyy taas. Nyt syön koiran ja hyttysten kanssa mökillä hunajamarinoituja päiväyssuikaleita paremman seuran puutteessa.

      • kuokkavierasparvi

        Sullahan on ollut riittävästi pöytäseuraa:)...kutittaako yhtään?


      • Lounasseuralainen
        kuokkavierasparvi kirjoitti:

        Sullahan on ollut riittävästi pöytäseuraa:)...kutittaako yhtään?

        Kävin juuri saunassa iltapesulla. Se ei helpottanut kutinaa. Ajattelin kokeilla raa'alla perunaĺla sivelemistä. Selkään ei taida se onnistua jollen laita perunanpuolikasta seinään kiinni naulalla.

        Hänelle rauhallista yöunta.


    • Selkävaivaiselle

      Pikaista paranemista.

    • pinnallista

      Meillä? Minulla olisi...että ihan hyvä päivä ollut ja tässä mietiskelen harrastuksen pariin lähtöä.

    • sanonvaanennäää

      Että ensi kerralla kun nähdään voi olla jo liian myöhäistä. Älä pidä minua itsestäänselvyytenä. Tiedät kyllä että minulle muitakin ottajia olisi!!!

    • Luovutantässäjanyt

      Mä en usko että sun kannattaa mua enää lähestyä missään. Suunnittelmani ei enää liity tähän elämään. Ei oo järkee jatkaa elämää

    • Katselinovenraosta

      Kouraisee mahasta ikävä ja epätietoisuus. Ikävä hetkeä, kun kuulin äänesi ja askeleesi. Et välittänyt, mutta minä ajattelin sinua joka hetki.

      • KannattaaPuhua

        Kannattaa puhua hänelle. Jäät kaipamaan hänet ihan turhaan, kun voit saada selkeän vastauksen.


      • Kunhanmuistelin
        KannattaaPuhua kirjoitti:

        Kannattaa puhua hänelle. Jäät kaipamaan hänet ihan turhaan, kun voit saada selkeän vastauksen.

        Ei ole mitään yhteyttä häneen enää.


    • paketintarkkailija

      Onko viinakaupat auki perjantaina myöhäänkin?

    • Rakastuinrenttuun

      Teit päätöksesi. Jätit minut ja lapsesi, taas.
      Tällä kertaa voit pysyä poissa lopullisesti, koska minä olen kyllästynyt sinuun ja sinun tapaasi luottaa siihen, että pääset aina takaisin. Senkun olet toisen naisen kanssa ja juot jokaikinen päivä. Se ei enää liikuta minua millään tavalla. Rakastan meidän lasta sinunkin puolestasi, ja aijon olla hänen tuki ja turva, jota sinä et olisi missään tapauksessa ollut. Olet säällittävä. Meillä on parempi ilman sinua.

      • ihailenanttituiskuasano

        Jättikö joku perheensä viinan ja toisen naisen takia


      • Rakastuinrenttuun
        ihailenanttituiskuasano kirjoitti:

        Jättikö joku perheensä viinan ja toisen naisen takia

        Kyllä, teki saman kaksi kertaa, kun olin niin sinisilmänen että uskoin ensimmäisen kerran jälkeen sokeasti hänen lupauksiin ja valheisiin.. Molemmilla kerroilla eri nainen.. Toivon vain että hän saa joku päivä samalla mitalla takaisin.. Ja tajuaa joskus, mitä menetti.


    • kaikkitietää

      Ymmärtäisit poistua täältä, aiheutat vain tuhoa kaikille. Sotkenut muitakin naapureita tänne. Hävettää sunkin puolesta.Tuthaa odottaa mitään minulta.

      • Sejokaeiolenaapurisi

        Kuka ja kenelle? Naapureita? Eihän täällä tiedetä tasan tarkkaan kenelle menee mitäkin keneltäkin. Oletko sä vainoharhainen, kun oletat tiettyjen ihmisten täällä sulle kirjoittavan? Todellisuudessa kirjoittaja voi olla toiselta puolen Suomea tai vaikka ulkomailta.


      • ynnättyyhteen

        Meitä on kolme,jotka puhumme siitä yhdestä.


      • vedättääsua
        ynnättyyhteen kirjoitti:

        Meitä on kolme,jotka puhumme siitä yhdestä.

        Se kolmas rakastelee kanssani yhä


    • ikävöinjaharmittelen

      varmaan kysyisin että merkitsinkö koskaan mitään vakavampaa

      • öitäsinnejonnekin

        miehelle, tiedät että merkitsit.


    • Olet tärkeä

    • MinäTäälläSinäSiellä

      Siitä on melkein neljä vuotta.. Sinä iltana rakastuin sinuun. Enkä ole vieläkään unohtanut. En koskaan uskaltanut ottaa yhteyttä, kun siihen olisi ollut mahdollisuus.

      Olet ihana <3

    • Tännepalstallevaan

      Olet upea nainen! Onnellinen se jolla on sinut.

    • Eimikääneikukaan

      Mulla on niin ikävä sinua ja mikään ei vie sitä pois.

    • mietteitä

      Olishan mulla... tää naamiaisjuttu on ihan hullua, ja kuitenkin jollain tapaa niin välttämätöntä. Ilta riisui monta panssaria ja mitä alta paljastui: ikävä sinuun... Olet päässyt ihoni alle, jotenkin, lähemmäs kuin moni muu. Enkä edes tiedä miksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe