Lääkkeet ovat haitaksi!

pilleritpahasta

Vetäkää aivoja tuhoavat pillerit vessasta alas ja syökää terveellisesti! Olo kohenee alta aikayksikön, lääkkeillä ohjaillaan mieltä.

13

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskusmyöhemmin

Ei uskalla vaikka tekisi mieli. Psykoosista on niin vähän aikaa ja jatkuvasti kysellään olenko ottanut lääkkeeni.

• Anonyymi

Vaan se että eräillä on kova tarve leikkiä jotain tietävää näissä asioissa viittaa selvästi tyhmyyteen .
        Siis kukaan ei voi verrata toisen ihmisen tilaa omaan itseensä ja annella neuvoja että lääkkeet vessanpöntöstä alas. Sillä jokainen sairaus on yksilöllinen, johon ei mikään elämän kovan koulun käynyt voi vertailla omaan vointinsa.
        Kun ottaa määrätyt lääkkeet kuten lukee reseptissä niin voittikin alkaa paranemaan , ja jos tuntee että voi siltikin huonommin niin siitä keskustellaan lääkärin kanssa, eikä kysellä netissä neuvoja , koska jokaisella on omat oireensa ja syyt niihin myöskin yksilöllisiä .
        Niin että se joka laittaa lääkkeensä vessanpöntöstä alas , tehköön kuten haluaa,
        Mutta hän ei tiedä mitään toisten sairauksista joten olis vaan hiljaa

• sandonz

Aijaha. Mä parannuin lääkkeiden ansiosta.

• hthgtre

Eli olet lopettanut "lääkkeet" parannuttuasi?

• ykxvv

Miten voi parantua jostain mitä ei ole olemassa? Entä miten johonkin jota ei ole olemassa voi syödä lääkkeitä? Mitähän olet "lääkinnyt"...

• Anonyymi

Ihan niin, kuten niin monet muutkin ovat parantuneet.
        Mutta nämä ennakkoluuloiset ihmiset ilaman lääketieteellistä tietoa eivät parane lääkkeillä eikä ilman niitä.
        Joten monen ihmisen elämä on muuttunut niin paljon terveemmäksi juuri lääkkeiden ansiosta .
        Joten näiden lääkevastaisten mielipiteet saa jättää omaan arvoonsa

• sandonz

Jep. Olen lopettanut lääkkeet lääkärin kanssa juteltuani :)

• lääkkeetroskii

Roskiin ei vessanpönttöön. Päätyy muuten ihmisiin kuitenkin ja elukoihin.

• Anonyymi

Ei edes roskiin. Käyttämättömät lääkkeet pitää palauttaa apteekkiin, hävittävät ne ympäristöystävällisesti.

• Anonyymi

Elämässä on vastakkainasettelua aika paljon. Suosittelen sivustoa half life fandom com slash enemies. Itse olen mieluiten Arpajais Onni. Mikä sinä tänään olet leluist. Emmehän koskaan tapaa miettiä asiaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä, mun lääkkeet auttoi +-0 joten lopetin ja sain itseeni yhteyden taas

• Anonyymi

Jaahas että ohjaillaan, siinähän se diagnoosisi tulikin esiin hyvin selvästi

• Anonyymi

Ostan lelusi vitosella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      225
      7540
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4970
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4772
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3428
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1880
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1609
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1347
    Aihe