Lääkkeet ovat haitaksi!

pilleritpahasta

Vetäkää aivoja tuhoavat pillerit vessasta alas ja syökää terveellisesti! Olo kohenee alta aikayksikön, lääkkeillä ohjaillaan mieltä.

13

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskusmyöhemmin

Ei uskalla vaikka tekisi mieli. Psykoosista on niin vähän aikaa ja jatkuvasti kysellään olenko ottanut lääkkeeni.

• Anonyymi

Vaan se että eräillä on kova tarve leikkiä jotain tietävää näissä asioissa viittaa selvästi tyhmyyteen .
        Siis kukaan ei voi verrata toisen ihmisen tilaa omaan itseensä ja annella neuvoja että lääkkeet vessanpöntöstä alas. Sillä jokainen sairaus on yksilöllinen, johon ei mikään elämän kovan koulun käynyt voi vertailla omaan vointinsa.
        Kun ottaa määrätyt lääkkeet kuten lukee reseptissä niin voittikin alkaa paranemaan , ja jos tuntee että voi siltikin huonommin niin siitä keskustellaan lääkärin kanssa, eikä kysellä netissä neuvoja , koska jokaisella on omat oireensa ja syyt niihin myöskin yksilöllisiä .
        Niin että se joka laittaa lääkkeensä vessanpöntöstä alas , tehköön kuten haluaa,
        Mutta hän ei tiedä mitään toisten sairauksista joten olis vaan hiljaa

• sandonz

Aijaha. Mä parannuin lääkkeiden ansiosta.

• hthgtre

Eli olet lopettanut "lääkkeet" parannuttuasi?

• ykxvv

Miten voi parantua jostain mitä ei ole olemassa? Entä miten johonkin jota ei ole olemassa voi syödä lääkkeitä? Mitähän olet "lääkinnyt"...

• Anonyymi

Ihan niin, kuten niin monet muutkin ovat parantuneet.
        Mutta nämä ennakkoluuloiset ihmiset ilaman lääketieteellistä tietoa eivät parane lääkkeillä eikä ilman niitä.
        Joten monen ihmisen elämä on muuttunut niin paljon terveemmäksi juuri lääkkeiden ansiosta .
        Joten näiden lääkevastaisten mielipiteet saa jättää omaan arvoonsa

• sandonz

Jep. Olen lopettanut lääkkeet lääkärin kanssa juteltuani :)

• lääkkeetroskii

Roskiin ei vessanpönttöön. Päätyy muuten ihmisiin kuitenkin ja elukoihin.

• Anonyymi

Ei edes roskiin. Käyttämättömät lääkkeet pitää palauttaa apteekkiin, hävittävät ne ympäristöystävällisesti.

• Anonyymi

Elämässä on vastakkainasettelua aika paljon. Suosittelen sivustoa half life fandom com slash enemies. Itse olen mieluiten Arpajais Onni. Mikä sinä tänään olet leluist. Emmehän koskaan tapaa miettiä asiaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä, mun lääkkeet auttoi +-0 joten lopetin ja sain itseeni yhteyden taas

• Anonyymi

Jaahas että ohjaillaan, siinähän se diagnoosisi tulikin esiin hyvin selvästi

• Anonyymi

Ostan lelusi vitosella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      267
      4819
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      81
      3267
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      2945
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2543
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1600
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1398
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1007
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102