Lääkkeet ovat haitaksi!

pilleritpahasta

Vetäkää aivoja tuhoavat pillerit vessasta alas ja syökää terveellisesti! Olo kohenee alta aikayksikön, lääkkeillä ohjaillaan mieltä.

13

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskusmyöhemmin

      Ei uskalla vaikka tekisi mieli. Psykoosista on niin vähän aikaa ja jatkuvasti kysellään olenko ottanut lääkkeeni.

      • Anonyymi

        Vaan se että eräillä on kova tarve leikkiä jotain tietävää näissä asioissa viittaa selvästi tyhmyyteen .
        Siis kukaan ei voi verrata toisen ihmisen tilaa omaan itseensä ja annella neuvoja että lääkkeet vessanpöntöstä alas. Sillä jokainen sairaus on yksilöllinen, johon ei mikään elämän kovan koulun käynyt voi vertailla omaan vointinsa.
        Kun ottaa määrätyt lääkkeet kuten lukee reseptissä niin voittikin alkaa paranemaan , ja jos tuntee että voi siltikin huonommin niin siitä keskustellaan lääkärin kanssa, eikä kysellä netissä neuvoja , koska jokaisella on omat oireensa ja syyt niihin myöskin yksilöllisiä .
        Niin että se joka laittaa lääkkeensä vessanpöntöstä alas , tehköön kuten haluaa,
        Mutta hän ei tiedä mitään toisten sairauksista joten olis vaan hiljaa


    • sandonz

      Aijaha. Mä parannuin lääkkeiden ansiosta.

      • hthgtre

        Eli olet lopettanut "lääkkeet" parannuttuasi?


      • ykxvv

        Miten voi parantua jostain mitä ei ole olemassa? Entä miten johonkin jota ei ole olemassa voi syödä lääkkeitä? Mitähän olet "lääkinnyt"...


      • Anonyymi

        Ihan niin, kuten niin monet muutkin ovat parantuneet.
        Mutta nämä ennakkoluuloiset ihmiset ilaman lääketieteellistä tietoa eivät parane lääkkeillä eikä ilman niitä.
        Joten monen ihmisen elämä on muuttunut niin paljon terveemmäksi juuri lääkkeiden ansiosta .
        Joten näiden lääkevastaisten mielipiteet saa jättää omaan arvoonsa


    • sandonz

      Jep. Olen lopettanut lääkkeet lääkärin kanssa juteltuani :)

    • lääkkeetroskii

      Roskiin ei vessanpönttöön. Päätyy muuten ihmisiin kuitenkin ja elukoihin.

      • Anonyymi

        Ei edes roskiin. Käyttämättömät lääkkeet pitää palauttaa apteekkiin, hävittävät ne ympäristöystävällisesti.


    • Anonyymi

      Elämässä on vastakkainasettelua aika paljon. Suosittelen sivustoa half life fandom com slash enemies. Itse olen mieluiten Arpajais Onni. Mikä sinä tänään olet leluist. Emmehän koskaan tapaa miettiä asiaa.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, mun lääkkeet auttoi +-0 joten lopetin ja sain itseeni yhteyden taas

    • Anonyymi

      Jaahas että ohjaillaan, siinähän se diagnoosisi tulikin esiin hyvin selvästi

    • Anonyymi

      Ostan lelusi vitosella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe