Heips,
Olen 25v turkulainen nainen haluaisin lähteä ulkomaille kesällä johonkin rantakohteeseen, mutta ystävien kanssa ajankohdat ei mene yksiin. Olisikohan joku täällä kiinnostunut lähtemään mahdollisesti reissuun viikoksi tai kahdeksi? Kohteista esim Turkki, Kreikka, Bulgaria. Muillekin ehdotuksille avoin.
Reissussa haluan relata ja pitää hauskaa, hyvää ruokaa ja juomaa nautiskellen. Olen enemmänkin auringonpalvoja kuin nähtävyyksien kiertelijä enkä halua aikatauluttaa koko lomaa minuutin tarkkuudella, vaan haluan mennä fiiliksen mukaan.
Laita viestiä [email protected] niin kirjoitellaan lisää!
Etsin naispuolista matkaseuraa, 20-40v sosiaalinen ja rento tapaus olehan yhteydessä :)
Matkaseuraa kesä-heinäkuu 2016
lomallelompsista
2
266
Vastaukset 2
- mies40vee---
Ei mies kelpaa vai. No minä lähden sitten yksin reissuun kun ei kaveritkaan lähde eikä mies kelpaa matkaseuraksi. Menen ensin kreikkaan ja sieltä portugaliin viikoksi
- retku37v
Kuka nyt tuollaista vanhaa kääkkää mukaan haluais..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421670- 1541134
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi349992Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980- 69768
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi8623Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591