E-pillereiden lopetuksen jälkeen

Olisinkoraskaana

Tyhjennysvuoto tuli e-pillereiden lopettamisen jälkeen huhtikuun lopussa. Nyt on ollut nippailua alamahassa ja huono olo aamuisin ja välillä iltaisin. 2 viikkoa ollut kummallisia oireita. Millon kannattaa raskaustesti tehdä? Voisiko olla että on tärpännyt vai onko tää jtn muuta.

1

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hormoonit_sekaisin

Moi!
      Täällä on lähes sama tilanne nyt tilanne. Mä lopetin e-pillerit viimeiseen laataan maaliskuussa pääsiäisviikolla ja silloin tuli se normaali niukka tyhjennysvuoto.

No nyt olen suunilleen kaksi kuukautta odotellut ekoja luomu kuukautisiani pillereitten jälkeen alkaviksi, mutta niitä ei vaan kuulu. Sen sijaan suunilleen parin viikon välein on tullut outoa kuvotusta, vatsaa on turvottanut ja juilinut silleen oudosti... Tai siis lähinnä se on ehkä ollut sellaista ennen menkkoja tuntuvaa juilintaa, mutta vuotoa ei vaan kuulu.
      Nytkin tämän viikon on ollut semmoinen olo, niinkuin menkat olis just alkamassa, mutta mitään ei vaan tapahdu.
      Raskaustestejä olen tehnyt jo muutaman, josta viimeisimmän nyt viikolla, mutta negaahan se ainakin silloin näytti. Nyt olen tuuminut, että mulla taitaa vaan keho olla vielä sekaisin noitten pillereitten jäljiltä ja tää johtuu siitä.
      Tulis vaan nuo ekat luomu menkat, niin saisin edes vähän jotain kiinekohtaa mistä alkaa laskella kierron päiviä ja ovista.

Sinuna nyt kuitenkin tekisin varuilta sen testin, sillä koska sen tietää, vaikka olisikin jo tärpännyt. Jotkut naisethan tulee heti pillereitten jälkeen paksuksi ja toisilla meistä taas elimistön hoormonitasapainon löytymiseen menee kuukausia. Mä taidan kuulua noihin jälkimmäisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe