terveyskeskus lääkärit

456787654567

terveyskeskus lääkärit..olisiko mahdollista että joskus kuuntelisitte oikeasti potilasta? tekisitte sen perusteella oikean diagnoosin ja mahdolliset jatkotutkimukset? ymmärrän että on kiire..pitää käydä itse pilleripurkilla jatkuvasti mutta ei se ole potilaiden vika....ja jos on kaksisuuntainen mielialahäiriö muodostunut..kyllä kollegat auttaa..ei saa potilaisiin purkaa

19

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynytakka

      Hietalahdessa ja nykyisin kirkkopuistikon terveveys asemalla,toimii kyllä ainakin yksi vanhempi rouva lääkärinä josta uskon muillakin kun minulla olevan negatiivisia kokemuksia.Aivan sama mitä yrität valittaa on hänellä oma mielipide,saat kyllä lukea sen sitten kertomuksesta.Jos syöt kipuun jotain muuta kun buranaa(mitä hän ei ole määrännyt)Hän ystävällisesti ohjaa sinut mielenterveys/alkoholi ongelmaisten hoitoon.Vaikka kävisit töissä,et olisi syönyt kuin tahdilla pari pilleriä viikko.No valitukset ei auta..Ainut tapa on vaihtaa terveys-asemaa ja tehdä kantelu potilas-asiamiehelle.

      • ViisikymppinenTerve

        Olen käynyt Kirkkopuistikon terveysasemalla yli kymmenen vuotta, myös aikoinaan lasteni kanssa. Hoitajat ja lääkärit mukavia, kuuntelevat. On lähetetty lisätutkimuksiin, jos on ollut tarvetta. Omasta pyynnöstänikin on otettu ylimääräisiä verikokeita.
        Aina on lääkkeet tarvittaessa uusittu ja kaikki muutenkin toiminut hyvin. Peltola ja Sirviö ovat olleet yleensä minulla lääkäreinä.
        Ei mitään negatiivista ole koskaan ollut.


      • pinksu

        Samoin olen myöskin kokenut, Vaasassa asuessani. Jos en olisi niin hyvää hoitoa saanut siellä asioidessani, en tiedä missä olisin nyt. Marita Sirviö oli mun best lääkäri. Muistelen lämmöllä häntä mutaman vuoden takaa, oli oma lääkärini. oli myöskin muita hyviä sekä aina niin ystävällinen hoitohenkilökunta. Kiitos!


      • Anonyymi
        ViisikymppinenTerve kirjoitti:

        Olen käynyt Kirkkopuistikon terveysasemalla yli kymmenen vuotta, myös aikoinaan lasteni kanssa. Hoitajat ja lääkärit mukavia, kuuntelevat. On lähetetty lisätutkimuksiin, jos on ollut tarvetta. Omasta pyynnöstänikin on otettu ylimääräisiä verikokeita.
        Aina on lääkkeet tarvittaessa uusittu ja kaikki muutenkin toiminut hyvin. Peltola ja Sirviö ovat olleet yleensä minulla lääkäreinä.
        Ei mitään negatiivista ole koskaan ollut.

        Huh Peltola ! Pituuden mittaus on ainut diagnoosi.


      • Anonyymi
        ViisikymppinenTerve kirjoitti:

        Olen käynyt Kirkkopuistikon terveysasemalla yli kymmenen vuotta, myös aikoinaan lasteni kanssa. Hoitajat ja lääkärit mukavia, kuuntelevat. On lähetetty lisätutkimuksiin, jos on ollut tarvetta. Omasta pyynnöstänikin on otettu ylimääräisiä verikokeita.
        Aina on lääkkeet tarvittaessa uusittu ja kaikki muutenkin toiminut hyvin. Peltola ja Sirviö ovat olleet yleensä minulla lääkäreinä.
        Ei mitään negatiivista ole koskaan ollut.

        Aina on ollut hyviä lekureita.


    • avy

      käyn kirkkopuistikolla myös..kyseessä ei ole kumpikaan ed mainituista mutta olen kyllä joutunut valittamaan potilasasiamiehelle tästä vanhemmasta naislääkäristä samoin kuulemma joku muu...hän ei tutki toteaa sinut vain joko mielenvikaiseksi taikka terveeksi joka hakee muutenvaan lomaa mahdollisesti siksi että viina maistuu..menee muuttelemaan lääkelistoja ym..ilman lupia vaikka ei ole tiettyjen alojen erikoislääkäri. no nyt hän ei saa vastaanottaa minua vaikka käyn yhä kirkkopuistikolla.

    • TurhaaKitinää

      Pienet on teidänkin ongelmat, sitten kun ette edes pääse koko arvauskeskukseen,
      niin voisi aloittaa ihmettely mitä noillakin suoja työpaikoilla Vaasa tekee!

      • Tyytyväinen

        Kyllä niitä hyviä lääkäreitä löytyy. Terje Liiske on hyvä, tarkka, empaattinen ja ottaa asiakseen potilaan hoitamisen. Terje on ollut lääkärini 10 vuotta ja hänestä on pelkkää hyvää sanottavaa.


      • Anonyymi
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kyllä niitä hyviä lääkäreitä löytyy. Terje Liiske on hyvä, tarkka, empaattinen ja ottaa asiakseen potilaan hoitamisen. Terje on ollut lääkärini 10 vuotta ja hänestä on pelkkää hyvää sanottavaa.

        hei , missä Terveyskeskuksesa hän on lääkärinä.


      • Anonyymi
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kyllä niitä hyviä lääkäreitä löytyy. Terje Liiske on hyvä, tarkka, empaattinen ja ottaa asiakseen potilaan hoitamisen. Terje on ollut lääkärini 10 vuotta ja hänestä on pelkkää hyvää sanottavaa.

        hei missä terveyskeksessa on lääkärinä toimii.


    • rupu

      Ongelmia on Kirkkkopuistikon terveys asemalla .ja pahoja
      Ne tuli sinne Hietalahdesta henkilö kunnan mukana ,tasan tarkaan tieretään ketä ne on
      Sitä kun on saanut "suoja työpaikan " eihän ne sieltä pois lähde vaikka mitä tekisivät
      Ollaan johtajana siellä vaikka ei mitään kykyä orkanisoira toimintaa
      Potilaat on vältämätön paha mieluimmin ei potilaita .kuluu se aika kutimellakin
      Eikä henkilö kunta ei ole potilaita varten , vaan potilaat henkilökuntaa varten
      Lääkärit kirjoittaa aivan mitä sattuu , jos annat palautetta olet ei toivottujen listalla
      Jos ja kun pääset lääkärin vastanotolle valittamaan sopimattomasta lääkeestä vastaus tulee
      ON sitä muillekki kirjoitettu eikä ne ole tullut valittamaan ,mee muolle jonset ole tyytyväinen
      Monet kerran lukulla on kehoitettu menemään yksityiselle jos tarvitset hoitoa
      Potilas tierot kirjataan aina henkilö kunnalle erullisimmalla tavalla
      Eikä niillä monestikkaan ole mitään tekemistä tutkimuksen ja hoiron kanssa ,puuta heinää kirjoitetaan ,ettei vain joutuisi vastuuseen mistään ,vika on aina potilassa , jos jotain sattuisi

    • Finni

      Täysin käsittämätöntä koko Vaasan terveys keskus toiminta , mikään ei toimi
      Siellä on 30 lääkäriä ,vastanotto aikoja annetaan jos annetaan parina päivänä kuukaudessa
      Tuolla lääkäri määrällä pitäisi tutkia hoitaa suuri määrä potilaita jos on halua ja kykyä työhön ,mutta onko edes pienintäkään kiinnostus ,tämä voidaan kyseenalaistaa
      ,Joka lääkäri hoitaa -tutkii 3 .potilasta tunnissa ja päivässä on 8 tuntia .
      Mutta kun tullaan työmaalle klo 9. jälkeen ja lähdetään klo 15 pois viimeistään , vielä ruoka ja kaffi tunnit vietetään ne kun on nimensä mukaisia tunnin kestäviä taukoja
      Ainakin tätä toimintaa johtaa Kirkkopuistikolla nais lääkäri jolla ei pienintäkään kiinnostusta eikä halua tuskin kykyäkään tutkia eikä hoitaa potilaita ,Puhumattakaan kyvystä johtaa toimintaa tehokkaasti sekä potilaat huomioiden
      Sitä kun sama palkka tulee teki tai on tekemättä mitään ,veronmaksajat maksaa
      Mutta nämä määrätyt potilaat kyllä tutkitaan sekä hoidetaan nopealla aikataululla
      ,jokainen tietä ketkä on etu asemassa ,Ei ainakaan suomen kieliset

      • Anonyymi

        Minä ainakin annan täydet pisteet eräälle tammikaivon vanhemmalle naislääkärille. Ei kiirettä ja erittäin hyvä kuuntelemaan ja tutkimaan. Ei mitään valittamista.


      • Anonyymi

        Tämä entinen johtaja ajoi kyllä Vaasan terveyshuollon maan surkeinpaan tilaan. Olisiko vapaamuurareilla asiat paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä entinen johtaja ajoi kyllä Vaasan terveyshuollon maan surkeinpaan tilaan. Olisiko vapaamuurareilla asiat paremmin?

        On kyllä surkeassa mallissa Vaasan kaupungin terveyspalvelut. Lääkäriin ei pääse. Ja hoitajat leikkii lääkäriä ja tekee jopa osittain diagnooseja. Ainakin minun kohdalla ja on niin suljettu järjestelmä, että millään et saa puhelimitse yhteyttä lääkäriin ja jos yrität sähköpostilla tavoittaa niin ei ne vastaa. Ei ole kumma jos väki paikkakunnalta vähenee.
        En tiedä onko uusi ylilääkäri entistä kummempi. Kovasti
        lehdessä kirjoittelee mutta tekis jotain asian eteen, että
        potilaat pääsisivät vast otolle kohtuullisessa ajassa.
        Tähän pitäis sosja terveysministeriön puuttua!!!!


    • Anonyymi

      Totta suurin piirtein ksikki.miksi terveyskeskuksia ylläpidetään?

      • Anonyymi

        kaippa joka terkkarissa on huonot ja hyvät lääkärit,asiakkaita niillä ainakin riittää. ei aina voi vaatia itselle yksityisen läärin palvelun tasoa? itse olen ollut ison osan ajasta kirkkopuistikon asiakas,joskus tammikaivon,pienen ajan joskus ristinummen. aina on kohtalaisen äkkiä päässyt ja kyllä paras palvelu hoitajissa/lääkäreissä on kirkkopuistikolla yhtä lääkäriä lukuunottamatta.ei mainittu edellä enkä viitsi ottaa kantaa sen kummemmin. myös päiväkirra ja hammashoito saa palvelun puolelta ihan kelpoarvosanan.täytyy kuitenkin muistaa se paljonko nämä ihmiset hoitaa päivätasolla potilaita palkkaan nähden..unohdin mainita päivystyksen


    • Anonyymi

      Eikö tämä "Oma kanta" olekaan lääkäreiden luettavissa,vai onko potilaalta jäänyt se tekemättä.Näitä nykyään näyttäisi vadittavan joka terveysasemilla joka 18 vuotta täyttäneiltä.Näistä tiedoista pystyytään lukemaan viimeiset potilaan terveyden tilat
      ja syyt terveyskeskuskäynteihin.Asiointi nopeutuis jos kaikki täytäisivät oman kannan.

    • Anonyymi

      Olen kehottanut hoitamaan rauhassa ja ajan kanssa, mut kun potilaita on paljon niin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe