Älkää nyt hyvät lasten vanhemmat päästäkö lapsianne ripariin. Siellä lapsistanne aivopestään uskiksia, vaikka uskonnot jumalineen ja jesseineen ovat pelkkää satua ja höpötystä. Moni uskistuu siellä ja elättää kirkon (kirkollisvero). Uskonnoista ei ole mitään hyötyä.
Varoitus vanhemmille
3
122
Vastaukset
- pelastakaa.lapset
Lapsilla on oikeus uskonvapauteen. Tarkoittaa sitä ettei häntä liitetä mihinkään uskonnolliseen lahkoon, ei edes kirkkoon. Lapsille pitää antaa oikeus valite itse uskontonsa. Ei manipulointia, eikä aivopesua ennen kuin kykenee ja ymmärtää tekemään itsenäisiä päätöksiä.
- aivopesuajamanipulointia
Raision kaupungin perhepalvelu; lastensuojelu, lasten-valvoja "lastensuojeluviranomaiset" virkatoimissaan lapsille toistuvasti vuosikausia aiheuttavat perättömäs
sä selvityksessään, lausumassaan tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausunnoista vieraan-nuttaessaan yhteistyössä äidin kanssa lapsia isästään, isovanhemmistaan, suvustaan eli ripari-iässä lapsia on
jo 10 vuotta aivopesty miten isä on pahis ja "äiti" ainoa oikea vanhempi ja huoltaja isän vaatiessa sitä yhteis-huoltoa, lapsen asumista myös omalla isällään ja isän hoidossa, tasavertaista vanhemmuutta..
Ateismi ja "ei voi tietää" -oppi ovat uskontoon verrattavia vakaumuksia nekin eivätkä mitään uskonnonvapautta. Ellei sitten opeta, että Jumala todellakin saattaa olla olemassa ja voi olla tosi hyväkin juttu, lisäksi hänellä on sinulle tiettyjä odotuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511