Järjestetäänkö yksityistä saunajoogaa mies miehelle?
Heinäkuussa hikoillaan saunatapahtumissa!
29
331
Vastaukset
- MehtaVistari
Onkohan vihtamestari jo hakenut torilta valmiiksi sopivan vihdan, jonka sitten "tekee" paikan päällä?
- puukkorunkkari
Kaverit tekevät sen entiseen tapaan jottei mestari viillä
sormeensa haavaa.
- vihtamestari
Terve vaan, annan jooga tunteja pe-la klo 19.00-01 välillä sisältäen rectaali alueen sieni
hieronnan tiikerirasvalla. - canikka86super
Pääsekö rahtarikortilla sienihierontaan ilmaiseksi?
- siilonpuiston.sieni
Onko paikallinen isännöinti tietoinen tästä sienihieronnasta!!
- ReinoHoikkal
Odotan innolla saunomista miesten kesken. Saippua varmaan putoileen aika usein. Myös pepulle vihtominen parantaa verenkiertoa.
- jorma.kovana
Lähdes vajakki NoNameen ettei seksifantasiat lopu ensi
viikollakaan.
- Jakket67
Täällä yritetään keskustella asioista ja yksi jankuttaa jotain Nonamee?? Mene nyt itse sinne häiritsemästä!
- vajakit.äänessä.täällä
Ei rouvan hullun horinat eikä vajakkilässytys ketään kiinnosta
mutta NoNamessa saattaa olla tervettä porukkaakin. vajakit.äänessä.täällä kirjoitti:
Ei rouvan hullun horinat eikä vajakkilässytys ketään kiinnosta
mutta NoNamessa saattaa olla tervettä porukkaakin.Miksi luet ja kommentoit päivittäin näihin kirjoituksiini?
RouvaHoikkala kirjoitti:
Miksi luet ja kommentoit päivittäin näihin kirjoituksiini?
Hän ei ole kovin viisas.
- paikkakunnan.viisain
myllis_seppo kirjoitti:
Hän ei ole kovin viisas.
Prouva kyselee ja vastailee itse joten hän on varmasti viisas.
paikkakunnan.viisain kirjoitti:
Prouva kyselee ja vastailee itse joten hän on varmasti viisas.
Ja sinä vielä "viisaampi", kun vaivaudut aina kommentoimaan näitä juttuja!
- ainon.kakkasuusta
myllis_seppo kirjoitti:
Ja sinä vielä "viisaampi", kun vaivaudut aina kommentoimaan näitä juttuja!
Rouvalla on varmaan alemmuuskopleksi tyhmyytensä takia.
- ylivelkainenainohuora
Rouvalla on elämässä kaikki mennyt perseelleen joten
missä se älykkyytesi näkyy?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site535897Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714615Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464372SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422099En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229Mikset pidä yhteyttä?
Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.61030