Heinäkuussa hikoillaan saunatapahtumissa!

ranualainen.saunapukki

Järjestetäänkö yksityistä saunajoogaa mies miehelle?

29

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MehtaVistari

      Onkohan vihtamestari jo hakenut torilta valmiiksi sopivan vihdan, jonka sitten "tekee" paikan päällä?

      • puukkorunkkari

        Kaverit tekevät sen entiseen tapaan jottei mestari viillä
        sormeensa haavaa.


    • vihtamestari

      Terve vaan, annan jooga tunteja pe-la klo 19.00-01 välillä sisältäen rectaali alueen sieni
      hieronnan tiikerirasvalla.

    • canikka86super

      Pääsekö rahtarikortilla sienihierontaan ilmaiseksi?

    • siilonpuiston.sieni

      Onko paikallinen isännöinti tietoinen tästä sienihieronnasta!!

    • ReinoHoikkal

      Odotan innolla saunomista miesten kesken. Saippua varmaan putoileen aika usein. Myös pepulle vihtominen parantaa verenkiertoa.

      • jorma.kovana

        Lähdes vajakki NoNameen ettei seksifantasiat lopu ensi
        viikollakaan.


    • Jakket67

      Täällä yritetään keskustella asioista ja yksi jankuttaa jotain Nonamee?? Mene nyt itse sinne häiritsemästä!

      • vajakit.äänessä.täällä

        Ei rouvan hullun horinat eikä vajakkilässytys ketään kiinnosta
        mutta NoNamessa saattaa olla tervettä porukkaakin.


      • vajakit.äänessä.täällä kirjoitti:

        Ei rouvan hullun horinat eikä vajakkilässytys ketään kiinnosta
        mutta NoNamessa saattaa olla tervettä porukkaakin.

        Miksi luet ja kommentoit päivittäin näihin kirjoituksiini?


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Miksi luet ja kommentoit päivittäin näihin kirjoituksiini?

        Hän ei ole kovin viisas.


      • paikkakunnan.viisain
        myllis_seppo kirjoitti:

        Hän ei ole kovin viisas.

        Prouva kyselee ja vastailee itse joten hän on varmasti viisas.


      • paikkakunnan.viisain kirjoitti:

        Prouva kyselee ja vastailee itse joten hän on varmasti viisas.

        Ja sinä vielä "viisaampi", kun vaivaudut aina kommentoimaan näitä juttuja!


      • ainon.kakkasuusta
        myllis_seppo kirjoitti:

        Ja sinä vielä "viisaampi", kun vaivaudut aina kommentoimaan näitä juttuja!

        Rouvalla on varmaan alemmuuskopleksi tyhmyytensä takia.


      • ylivelkainenainohuora

        Rouvalla on elämässä kaikki mennyt perseelleen joten
        missä se älykkyytesi näkyy?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3208
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1142
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      678
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe