Julli rökittää taas törkykirjoittajia facessa?

MitäKukaHäh

Tienarin Tapsa esittelee jossain kaupungin videossa kitaraharrastustaan. Siis se on joku semmonen juttusarja jossa kaikki valtuutetut esittelee jotain harrastuksiaan tai jotain tommosta.

Julli kirjoittaa Tapsan keskusteluketjussa näin: "Onneks yks ikaalilainen metallimies ei oo valtuutettuna. Olis aika kiusallista, kun se esittelis videolla Suomi24:n Ikaalinen -palstalle kirjoittamiaan törky- ja herjausviestejä :)"

Kenestä metallimieehestä on kyse? Onks tietoo?

28

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiaa on paisuteltu. Tää metallimies on vaan vittuuntunu jullin sukuun ja kirjotuksiin. Haistakoon julli vaan pitkän vitun.

    • PakkeliaNaamaanKunnolla

      Niitä tulostettuja kirjoituksia vois kans esitellä siinä videossa.

      • mene.treffipalstoille

        Yksinpuhelija taas palstalla.


    • hoikkalan.kakkonen

      Hannu vittuilee komeesti jullille taas,,Julli jäi kakkoseksi

      • lapsi.astialla

        Voi noita lapsen juttuja.


      • vasurien.pankki

        Kaikki hullun Ainon tutut ovat kovia työmiehiä Kelassa
        asioidessaan


      • paineita.nupissa

        Sairauslomalla se on jo neljättä vuotta.


      • paineita.nupissa kirjoitti:

        Sairauslomalla se on jo neljättä vuotta.

        Hän on arkisin Katsalla ja ajaa viikonloppuisin taksia. Ethän kakkaa hän autoonsa!


      • horinat.maksuun
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hän on arkisin Katsalla ja ajaa viikonloppuisin taksia. Ethän kakkaa hän autoonsa!

        Onko se siis ulosottokelpoinen?


      • ainon.kakkafantasiat

        Menes mielenterveyspalstoille horisemaan noita horinoitasi


      • punikkijärjellä

        Rouva ylentelee jo edesmeenitäkin saati sitten rakastajiaan.


      • yhteilaukaus

        viekää ny koikkala montun reunalle vaan


      • punainen.totuus

        Lautasalo olikin tuottelias kirjailija kun horisi saman punikin
        murhatuksi jopa kolmella eri nimellä ja useita kahdella
        eri nimellä ja laski nuo rikoksistaan tuomitut yhteen joten
        "murhattua" punikkeja oli koko plutuuna.


      • punainen.totuus kirjoitti:

        Lautasalo olikin tuottelias kirjailija kun horisi saman punikin
        murhatuksi jopa kolmella eri nimellä ja useita kahdella
        eri nimellä ja laski nuo rikoksistaan tuomitut yhteen joten
        "murhattua" punikkeja oli koko plutuuna.

        On totta, että laskentatavoissa on eroavaisuuksia. Sankareita kaatui taisteluissa, mutta suurin osa uhreista murhattiin säälimättä - joillekin jopa suotiin muodollinen "oikeudenkäynti".

        Jonain päivänä sinä vastaat kaltaisiesi raa´oista teoista hiekkakuopan reunalla laulaen internationalea ja kuunnellen minun ja Raimon käskyjä!


      • enteet.näkyvissä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        On totta, että laskentatavoissa on eroavaisuuksia. Sankareita kaatui taisteluissa, mutta suurin osa uhreista murhattiin säälimättä - joillekin jopa suotiin muodollinen "oikeudenkäynti".

        Jonain päivänä sinä vastaat kaltaisiesi raa´oista teoista hiekkakuopan reunalla laulaen internationalea ja kuunnellen minun ja Raimon käskyjä!

        Rouva yrittää trollata mielenterveyspotilaan kyvyillään
        keskustelua mutta rouvan ainoa aikaansaannos on
        rouvan mustat silmät ja kipeä nenu ja vuotava haarus.


      • enteet.näkyvissä kirjoitti:

        Rouva yrittää trollata mielenterveyspotilaan kyvyillään
        keskustelua mutta rouvan ainoa aikaansaannos on
        rouvan mustat silmät ja kipeä nenu ja vuotava haarus.

        Miksi tällä palstalla on feikki.eväsvuodolla juuri tuollainen kuva profiilikuvanaan?


      • parkanosta.tilataan
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hän on arkisin Katsalla ja ajaa viikonloppuisin taksia. Ethän kakkaa hän autoonsa!

        Onko kaalikylässä normaalia taksikuskia?


      • Anonyymi
        paineita.nupissa kirjoitti:

        Sairauslomalla se on jo neljättä vuotta.

        Hanski o ihan terve


      • Anonyymi
        yhteilaukaus kirjoitti:

        viekää ny koikkala montun reunalle vaan

        Vuosi 1918 ei saa toistua enää


      • Anonyymi
        enteet.näkyvissä kirjoitti:

        Rouva yrittää trollata mielenterveyspotilaan kyvyillään
        keskustelua mutta rouvan ainoa aikaansaannos on
        rouvan mustat silmät ja kipeä nenu ja vuotava haarus.

        Se päivä, jolloin sinäkin hoilaat internationalea, koittaa vielä!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3288
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1192
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      91
      716
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe