Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Äiti vaatii vähintään 8 kokeista :(

Nollakolmone

Mä sain siis 7 1/2 äidinkielen kokeesta ja äiti sano et oon laiska :,( tää oli mun eka alle 8numero.Oon siis 6 luokalla.

13

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loljdfjfk

      Oot laiska kun et jaksa lukee kokeisiin tai sit vaan oot paska koulusss ja iha btw kasikin on paska numero t itel ka 9.5

      • 244544

        Miksi sitten kasi on virallisesti "hyvä" numero?


      • dfghjkjhg

        Onnee vaan kun tuhlaat nuoruutes johki kouluun


      • Hikkeoot

        Hikke 😂 tuhlaa elämäs vaan kouluun


      • Noita hikke kommentteja kuulee kyllä nykyään ihan liikaa.. Eikö se ole vaan hyvä jos jaksaa panostaa kouluun? Vaikka kyseinen 9.5 "loljdfjfk" ei nyt kovin uskottava ollutkaan. ja siis 8 ylöspäin on OK numero, kyllä kai välillä saa huonopiakin tulla.


    • hankala tolanne sulla

    • 244544

      Joo, yrittäkää lukiossa (jos menette sinne), niin pitää numerot kasia suurempana. Jos pystytte siihen, niin kertokaa hyviä vinkkejä. Eikä sitten mitään "lue enemmän".

      • No ei siinä oikein muuta ole kuin "lue enemmän". Ellei sitten halua lähteä lahjomaan tahi uhkailemaan opettajia.


    • beyourselfnowandtomorrow

      Okei, aloitetaan vaikka siitä että Suomi on kouluyhteiskunta eli täällä arvostetaan todella paljon opiskelemista ja työntekoa. Ennen aikaan Suomessa esim. lukio-opinnoilla ei tehnyt juurikaan mitään, ellei päättänyt opiskella vaikka lääkäriksi mutta nykyään yo-todistuksen arvo nousee vuosi vuodelta. Anna itsellesi realistiset tavoitteet, mihin sinä pääset jos vain haluat ja kouluttaudu mieleiseesi ammattiin. Älä anna vanhempien tai kenenkään muun lannistaa, opiskelu on hieno asia !

    • Oot 6 luokalla ja saat 7 kokeista? :D nyt opiskelemaan

    • Okei, olisko kellää vinkkejä itsekauhoitukseen? En viittis mennä ilman ohjeita kokeilee, ettei tuu mitää onnettomuuksia.

    • sehän on relatiivisen hyvä numero.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe