Huh siis. Olen siis työpaikkakiusattu. Tiedän mistä johtui (näin jälkikäteen selvitin itselleni). Useat uudet työntekijät tietävät että minut on kiusattu (kiusaajat kertoivat eteenpäin kaikeb tiedon minusta).
Joka tapauksessa tässä parin kolmen päivän aikana minulla on ollut suuri viha. Tänään olin sisäisesti erittäin raivoissani. Haaveilin kuinka entisessä työpaikassa pommi räjähtäisi ja mietin miksei sama toistuisi tässäkin. Vihaan työnantajaani, tuota näkymätöntä organisaatiota. Eräässä palaverissa oikein haaveilin siitä kuinka kaikki vain kuolisi ja viimeinkin voisin olla "puhdas". Uusi alku, elämä, arvostus. Kukaan ei mieti että tuo on se kiusattu..
Turhautuminen siitä kun ei voi itse vaikuttaa tilanteeseen.
Alan niin ymmärtämään miksi jotkut saa yhtäkkiä aggressiokohtauksen.
Muilla samoja fiiliksiä?
2
171
Vastaukset
- mutulla
Työssä käyvällä ihmisellä on yleensä käytössään myös työterveyshuolto ja sitä kannattaisi nyt käyttää. Jos kostontunteen antaa viedä, se kyllä nielaisee aika sassiin eikä siitä seuraa mitään hyvää ainakaan sinulle itsellesi.
- Täällätoinen
Kuulostipa tutulta. Pahinta on varmaan se, että ne ihmiset, jotka haluaa pysyä ulkona siitä paskanjauhannasta (tai feikkaa niin) ajattelee, että mua pitää sääliä tai että mulle pitää lässyttää. Miksi ystävällisyys/avuliaisuus on niin vaikeaa ihmisille? Ystävällisyys ei oo säälimistä vaan sitä, että kohtelee kaikkia yhtä hyvin. Miksei voi vaan yrittää tulla toimeen kaikkien kanssa, miksi aina pitää olla se luuseri-voittaja -asetelma, miksi ei voi kunnioittaa? Vittu me eletään 2000-luvulla ja ihmiset ei vieläkään tiedä mitä tarkoittaa lähimmäisenrakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135